Hier is 't ook zo droog, zie ik @ buienradarquote:Op zondag 8 maart 2009 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon, lucht blauw, wat wolkjes. Geen regen so far.
Step zequote:Op zondag 8 maart 2009 11:32 schreef MarijeH het volgende:
Naatje en Hans
Ik ga nu een halfuurtje op de stepper
Denk het want qua snelheid is het OKquote:Op zondag 8 maart 2009 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
Of het ligt eraan dat ik ccleaner heb gedaan dat FOK sloom is...
Zet een nummer van Ini Kamoze op!quote:Op zondag 8 maart 2009 11:32 schreef MarijeH het volgende:
Naatje en Hans
Ik ga nu een halfuurtje op de stepper
Ik ben niet weggeweest hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 11:45 schreef -Hans- het volgende:
Die Boris is ook weer helemaal terug.. Moet wel eerlijk zeggen dat ik zijn huidige single wel ok vind.
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8247quote:Op zondag 8 maart 2009 11:51 schreef Sjowhan het volgende:
Is er trouwens een bron van de TT? Kan het niet vinden
Ah! Thanks!quote:Op zondag 8 maart 2009 11:55 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8247
Ik ga voetballen kijkenquote:Op zondag 8 maart 2009 12:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah! Thanks!
Ik denk trouwens dat ik de radio zo uitzet en zelf muziek ga luisteren via mp3's. Timur
Ik heb geen erevisie-kanaalquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 12:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb geen erevisie-kanaal
Maar wat jij postte is alleen van de weekenden. Blijft doordeweeks hetzelfde?
Hehe dat is wel geniaal jaquote:Op zondag 8 maart 2009 12:15 schreef naatje_1 het volgende:je kan ekdom in de nacht weer terug kijken op uitzendinggemist.nl
Whehequote:Op zondag 8 maart 2009 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komen via e-mail alweer aanbiedingen van Gall & Gall binnen. Houd es op. Ik heb geen ruimte meer hier in huis.
Oeh, dat zijn leuke wedstrijden! Helaas bij de AFC wel de nodige blessures.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:39 schreef borisz het volgende:
Dit wordt een lange VBL dag. Nu Ajax straks AZ en dan Twente - PSV kijken
.
Fok is aardig snel en plaatjes doen het ook weerquote:Op zondag 8 maart 2009 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
Of het ligt eraan dat ik ccleaner heb gedaan dat FOK sloom is...
zn slechte plaatquote:
Maf he dat ze zo'n plaat als MH hebben gekozen? Ik vind het ook een bijzonder opvallende keuze..quote:Op zondag 8 maart 2009 13:05 schreef Jimbo het volgende:
zn slechte plaat|
eentonig en slecht538 all over again
Ik ken dat nummer of die band niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |