Erg jammer inderdaad, maar ben benieuwd hoe het zal klinken met alleen Annemieke. Alhoewel alleen? zag nog 2 gasten in de studio zitten. Ben vooral benieuwd naar het programma wat na Weekend DNA komt..quote:
Zou ik wel een vette stunt vindenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gaan wij als enige posten vanavond hans ?
Geef haar vanavond nog een kans zonder nu al gelijk te oordelenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg jammer inderdaad, maar ben benieuwd hoe het zal klinken met alleen Annemieke. Alhoewel alleen? zag nog 2 gasten in de studio zitten. Ben vooral benieuwd naar het programma wat na Weekend DNA komt..
AGT!!!
Me2quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geef haar vanavond nog een kans zonder nu al gelijk te oordelen
Verpest het nou niet man! Ga weg, nu!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaas ga ik het nu alweer verpesten...
Al zal dit wel m'n enige post zijn denk ik.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaas ga ik het nu alweer verpesten...
Al zal dit wel m'n enige post zijn denk ik.
Ik wilde hetzelfde doen als Sirolf, maar hij was me voorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gaan wij als enige posten vanavond hans ?
Eeeej !quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik wilde hetzelfde doen als Sirolf, maar hij was me voor.
Avond heren!
En juist nu begint ze te pratenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tot nu toe weinig annemieke
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
Neee dit kan niet waar zijn.. verliest Groningen weer in de laatste minuut van de extra tijd.
Gezien de kaarten terechtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
Neee dit kan niet waar zijn.. verliest Groningen weer in de laatste minuut van de extra tijd.
Ook Garcia met 2x geel naar de kant.. Mooi kud in elk gevalquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]ongelovelijke prutsers , te veel risico genomen
Straks zeker de samenvatting checken want ook aan de kant van friesland zijn de nodige kaarten gevallen.quote:
"En er is ook een nieuwe single uit."quote:
Ze is nog lekker stil vanavondquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"En er is ook een nieuwe single uit."
Draai die dan, doos.
Ik ben echt een beetje Annemiekemoe. Hoor je veel te veel @ 3FM.
Al zíe ik haar wel graag![]()
Ik hoorde haar toch echt op de radio toen ik naar huis reedquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze is nog lekker stil vanavond
Dat had ik al bij het 1ste moment, toen ik dr hoorde..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben echt een beetje Annemiekemoe. Hoor je veel te veel @ 3FM.
quote:Al zíe ik haar wel graag![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hoorde haar toch echt op de radio toen ik naar huis reed.
Heel veel beter jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beter dan get on your boots
Bierquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
FC Groningen verloren.. Capitals verloren.. grom..
Gelukkig kaast met mosterd, chips en bier![]()
Dennis Weening
Was een zeer slechte sidekick vorige keerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Tot later? het is toch niet de bedoeling dat die gast elke zaterdagavond is te horen? was juist zo blij dat hij niet meer op 3FM was te horen..
Hij was de voorloper van Corton bij 3voor12 en qua muziek was het wel aardig, maar die gast is als jock echt zo matig..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was een zeer slechte sidekick vorige keer
Ik ga zeker even luisteren naar Daniel. Ben wel benieuwd hoe het zal klinkenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dit was weer het einde van de zaterdag voor 3fm
Dan blijf ik ook nog evenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga zeker even luisteren naar Daniel. Ben wel benieuwd hoe het zal klinken
Ik vind het een bijzonder fijne versiequote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Shut your eyes als dance versie
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:14 schreef Paupermans het volgende:
Yep, eindelijk een fatsoenlijk dance programma.
Tofquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Dan zal Barack ook instemmen met je reactie.
Wie is het??quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:01 schreef Feivel1 het volgende:
Jezus, ik ben echt niet scherp vandaag. Ik zag gewoon niet wie de producer is, terwijl ik hem ken.
Yep. Vooral bij BNN.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nooit eerder van gehoord maar hij is dus ook nieuw bij 3FM?.
Hij lijkt inderdaad totaal geen plankenkoorts te hebben. Hij ging ook helemaal uit zijn plaat op Sidney Samson.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:09 schreef Feivel1 het volgende:
Daniël lijkt z'n draai nu al te hebben gevonden, prettig om te horen, en te zien via de webcam. Meestal kijken mensen toch wat onzeker bij nieuwigheden.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:35 schreef themauster het volgende:
Hans gaat losah ik vind het wel leuk zo als achtergrondmuziekje op een zaterdagavond
Geweldig, een heel verslag ookquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Zie
Nationale Restaurantweek 2t/m 8 Maart 2009
Kyliequote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog 2dvd's aan de collectie Kylie-dvd's toegevoegd. Wat een shows maakt ze toch keer op keer
![]()
![]()
.
Ik denk niet dat ze nu met pensioen gaat, ze gaat haar carrière uitrekken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog 2dvd's aan de collectie Kylie-dvd's toegevoegd. Wat een shows maakt ze toch keer op keer
![]()
![]()
.
De wekker(s) stonden op een goed tijdstip afgesteld of was het erg vroeg ?quote:Op zondag 8 maart 2009 09:38 schreef Againzender het volgende:
Hm, was wel lekker wakker vanmorgen met Enigma, ondanks het tijdstip
Mwoah, Marc werd om 6:58 uur wakker. En hij zet altijd de wekkerradio aan als hij dan bij ons op de slaapkamer is. Dus dat werd rustig wakker worden met Domienquote:Op zondag 8 maart 2009 09:39 schreef borisz het volgende:
[..]
De wekker(s) stonden op een goed tijdstip afgesteld of was het erg vroeg ?
terwijl ze toch echt leuke liedjes hebben gemaakt, maar die zijn al zo oud, dat ze afgestoft moeten wordenquote:Op zondag 8 maart 2009 10:53 schreef borisz het volgende:
I was made for loving you. Daarna nooit meer iets gehoord van Kiss.
Deed fok bij jou ook al raar? hier ook.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
fok is nou helemaal aan het instorten
Beetje vreemd inderdaad, maar heb je wel geluisterd? Ben wel benieuwd of het programma qua muziek is te vergelijken met part 1quote:Op zondag 8 maart 2009 02:28 schreef Sirolf het volgende:
En toch is het raar vind ik, om dezelfde programmanaam te gebruiken op 2 aparte tijdstippen en met een andere DJ...
Hier schijnt de zon, lucht blauw, wat wolkjes. Geen regen so far.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voldaan gevoel na hardlopen in de regen.
Al de regen is hier al gevallen. Nu een blauwe lucht.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon, lucht blauw, wat wolkjes. Geen regen so far.
Hier is 't ook zo droog, zie ik @ buienradarquote:Op zondag 8 maart 2009 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon, lucht blauw, wat wolkjes. Geen regen so far.
Step zequote:Op zondag 8 maart 2009 11:32 schreef MarijeH het volgende:
Naatje en Hans
Ik ga nu een halfuurtje op de stepper
Denk het want qua snelheid is het OKquote:Op zondag 8 maart 2009 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
Of het ligt eraan dat ik ccleaner heb gedaan dat FOK sloom is...
Zet een nummer van Ini Kamoze op!quote:Op zondag 8 maart 2009 11:32 schreef MarijeH het volgende:
Naatje en Hans
Ik ga nu een halfuurtje op de stepper
Ik ben niet weggeweest hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 11:45 schreef -Hans- het volgende:
Die Boris is ook weer helemaal terug.. Moet wel eerlijk zeggen dat ik zijn huidige single wel ok vind.
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8247quote:Op zondag 8 maart 2009 11:51 schreef Sjowhan het volgende:
Is er trouwens een bron van de TT? Kan het niet vinden
Ah! Thanks!quote:Op zondag 8 maart 2009 11:55 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8247
Ik ga voetballen kijkenquote:Op zondag 8 maart 2009 12:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah! Thanks!
Ik denk trouwens dat ik de radio zo uitzet en zelf muziek ga luisteren via mp3's. Timur
Ik heb geen erevisie-kanaalquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 12:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb geen erevisie-kanaal
Maar wat jij postte is alleen van de weekenden. Blijft doordeweeks hetzelfde?
Hehe dat is wel geniaal jaquote:Op zondag 8 maart 2009 12:15 schreef naatje_1 het volgende:je kan ekdom in de nacht weer terug kijken op uitzendinggemist.nl
Whehequote:Op zondag 8 maart 2009 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komen via e-mail alweer aanbiedingen van Gall & Gall binnen. Houd es op. Ik heb geen ruimte meer hier in huis.
Oeh, dat zijn leuke wedstrijden! Helaas bij de AFC wel de nodige blessures.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:39 schreef borisz het volgende:
Dit wordt een lange VBL dag. Nu Ajax straks AZ en dan Twente - PSV kijken
.
Fok is aardig snel en plaatjes doen het ook weerquote:Op zondag 8 maart 2009 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
Of het ligt eraan dat ik ccleaner heb gedaan dat FOK sloom is...
zn slechte plaatquote:
Maf he dat ze zo'n plaat als MH hebben gekozen? Ik vind het ook een bijzonder opvallende keuze..quote:Op zondag 8 maart 2009 13:05 schreef Jimbo het volgende:
zn slechte plaat|
eentonig en slecht538 all over again
Ik ken dat nummer of die band niet.quote:
Geen idee wat Hans zou zeggen, maar ik denk in de richting van:quote:
Wrong :quote:Op zondag 8 maart 2009 14:07 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Geen idee wat Hans zou zeggen, maar ik denk in de richting van:
Alphabeat![]()
![]()
![]()
Blije kutband met voorgekauwde top40 liedjes![]()
Zoiets?
Shit! heb ik Alpabeat gemist?! edit: het was 10.000 nights.. kud plaat is datquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren in Geleen gemaakt... Moest meteen aan ene Gerard E. denken.
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:09 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Middag trouwens
Ik zet de radio aan, en krijg Milow![]()
![]()
KX![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren in Geleen gemaakt... Moest meteen aan ene Gerard E. denken.
Jup! thanks voor de tipquote:Op zondag 8 maart 2009 15:36 schreef MarijeH het volgende:
Hans, om 16:40 nba: boston-cleveland bij de nos. Dat is toch basketbal?
Op 3FM zijn nu de Chiefs te horenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:05 schreef 3FMaster het volgende:
Zondagavond - iTunes avond
Deze keer wordt het..
Pearl Jam - Ten![]()
![]()
![]()
Een van de drukste dagen jaquote:Op zondag 8 maart 2009 19:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Coen vond het gister nodig naar ikea te gaan en bij mij af te rekenen, op zaterdag naar ikea Coen is niet helemaal goed wijs
Wat kocht'tie?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Coen vond het gister nodig naar ikea te gaan en bij mij af te rekenen, op zaterdag naar ikea, Coen is niet helemaal goed wijs
Leuk die detailsquote:Op zondag 8 maart 2009 19:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Hij kocht een dekbedovertrek en nog iets (wat ik niet meer onthouden heb, het was druk)
Oh en hij vond een set ovenschaaltjes heel erg leuk en wilde die ook graag hebben maar zag toen dat ze beschadigd waren en heeft ze bij me achtergelaten
Whehehequote:Op zondag 8 maart 2009 19:22 schreef muisje-eliza het volgende:
hammertime![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Stop!quote:Op zondag 8 maart 2009 19:22 schreef muisje-eliza het volgende:
hammertime![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Avond!![]()
jah heel druk geweest, en dr was steeds leuke tv dus ik had niet zo the need om radio te luisteren...Nu ook niet echt, maar op tv is echt geen reet nuquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Stop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Avond!
hai
moet bekennen dat ik m eerst niet thuis kon brengen maar alleen dacht hey ik ken jou ergens van, en volgens mij ben je een BN'er. Later met hulp van een collegaatje schoot t me te binnenquote:
Op tv is nu voetballen.. hartstikke leuk joh !quote:Op zondag 8 maart 2009 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah heel druk geweest, en dr was steeds leuke tv dus ik had niet zo the need om radio te luisteren...Nu ook niet echt, maar op tv is echt geen reet nu![]()
*wacht op Wipeout*
¿Und mit du?
M-M: "Heey! Jou gezicht ken ik! Jij bent van TV ofniet!"quote:Op zondag 8 maart 2009 19:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
moet bekennen dat ik m eerst niet thuis kon brengen maar alleen dacht hey ik ken jou ergens van, en volgens mij ben je een BN'er. Later met hulp van een collegaatje schoot t me te binnen
oh jah t lekkere weer van vandaag!!! heeerlijk! Al die krokels en klokjes die boven komen.. Alleen die pestduiven die veelste vroeg al moeten roekoehenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op tv is nu voetballen.. hartstikke leuk joh !![]()
Hier alles goed hoorwas super weer en lekker in de tuin gewerkt
Voetbal is zeker leuk. Alleen niet als je de wedstrijd al s'middag hebt gezienquote:Op zondag 8 maart 2009 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op tv is nu voetballen.. hartstikke leuk joh !![]()
Qua lengte is Coen volgens mij wel een redelijk opvallende verschijning want hij is bijna 2 meter, dacht ikquote:Op zondag 8 maart 2009 19:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
moet bekennen dat ik m eerst niet thuis kon brengen maar alleen dacht hey ik ken jou ergens van, en volgens mij ben je een BN'er. Later met hulp van een collegaatje schoot t me te binnen
Haha, nee inderdaad dan is het een beetje overkillquote:Op zondag 8 maart 2009 19:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Voetbal is zeker leuk. Alleen niet als je de wedstrijd al s'middag hebt gezien.
Sander valt ook wel op hoor, zo een zakkrabbende rookpijpquote:Op zondag 8 maart 2009 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Qua lengte is Coen volgens mij wel een redelijk opvallende verschijning want hij is bijna 2 meter, dacht ik. Maar grappig zo'n BN'er bij jou aan de kassa. Dat gebeurt vast niet dagelijks
Zoiets zal ik nooit zeggen, laatst had wel een collegaatje Jerney Kaagman aan de kassa en zei: hey U bent van de tv. Later stond ze bij de food market en zij en collega naast dr: ja nee ze kijkt inderdaad niet vrolijk zeg, wat een zuur wijf (en dat hoorde ze nogquote:Op zondag 8 maart 2009 19:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
M-M: "Heey! Jou gezicht ken ik! Jij bent van TV ofniet!"
Coen: ",Radio bedoel je"
M-M "Neenee! Jij bent toch van dat kinderprogramma van de KRO?!"
Coen: "Ken je me niet als ik: De coen en sander show! zeg?"
M-M: "Nee?"
Coen: "![]()
![]()
"
Duiven? uuhhm, die houden zich hier nog redelijk koest. Opzich grappige beesten, maar niet als het nog heel vroeg isquote:Op zondag 8 maart 2009 19:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh jah t lekkere weer van vandaag!!! heeerlijk! Al die krokels en klokjes die boven komen.. Alleen die pestduiven die veelste vroeg al moeten roekoehen![]()
Net ff gesnapshot:
[ afbeelding ]
ik ben 164, hij is idd behoorlijk langquote:Op zondag 8 maart 2009 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Qua lengte is Coen volgens mij wel een redelijk opvallende verschijning want hij is bijna 2 meter, dacht ik. Maar grappig zo'n BN'er bij jou aan de kassa. Dat gebeurt vast niet dagelijks
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Sander valt ook wel op hoor, zo een zakkrabbende rookpijp
Ja, die zeker jaquote:Op zondag 8 maart 2009 19:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Sander valt ook wel op hoor, zo een zakkrabbende rookpijp
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zoiets zal ik nooit zeggen, laatst had wel een collegaatje Jerney Kaagman aan de kassa en zei: hey U bent van de tv. Later stond ze bij de food market en zij en collega naast dr: ja nee ze kijkt inderdaad niet vrolijk zeg, wat een zuur wijf (en dat hoorde ze nog)
Sinds Marijke Helwegen met duiven bezig is vind ik duiven echt heul eng... Ze zegt dat ze met ze kan pratenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Duiven? uuhhm, die houden zich hier nog redelijk koest. Opzich grappige beesten, maar niet als het nog heel vroeg is.
Die ligt daar even lekker te chillen
Marijke Helwegenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Sinds Marijke Helwegen met duiven bezig is vind ik duiven echt heul eng... Ze zegt dat ze met ze kan pratenik wil geen pratende duiven op mn dak...
Ik wil trouwens helemaal geen kirrende duiven op mn dak als ik in bed lig
Utrecht ja, de keren waar ik bij was/die ik heb gehoord zijn:quote:Op zondag 8 maart 2009 19:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
.
Ikea krijgt wel vaak Bn-ers. Werk je bij de Ikea in Utrecht?
Marijke Helwegen denkt dat ze met duiven kan praten?! Het moet niet gekker worden met Marijkequote:Op zondag 8 maart 2009 19:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Sinds Marijke Helwegen met duiven bezig is vind ik duiven echt heul eng... Ze zegt dat ze met ze kan pratenik wil geen pratende duiven op mn dak...
Ik wil trouwens helemaal geen kirrende duiven op mn dak als ik in bed lig
kijk .. toch n heul lijstje. Toen ik in Bussum woonde, kwam ik elke dag wel Ad Visser tegen. Tegenover onze winkel stond een fooncel waar ie elke dag ging bellenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Utrecht ja, de keren waar ik bij was/die ik heb gehoord zijn:
Gast van de appie heijn reclame
Claudia de Breij
Wesley Snijder
Jerney Kaagman
Victoria Koblenko
Coen swijnenberg
mja en niet heel bekend wat FC Utrecht spelers
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:52 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa Let it rock
Hij vond je zeker leukquote:Op zondag 8 maart 2009 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh jah en Danny Rook kwam in dezelfde videotheek elke keer op precies hetzelfde tijdstip als ik daar was![]()
En toen werd hij homoquote:(nooit meer wat van gehoord)
hij was toch al een superhomoquote:Op zondag 8 maart 2009 19:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hij vond je zeker leuk
[..]
En toen werd hij homo
je moet ook juichen Hansquote:Op zondag 8 maart 2009 19:56 schreef -Hans- het volgende:
30 second to mars.. daar heb ik niet veel mee
nou dan moeten we maar ff opschietenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bijna 1 topic voor het hele weekend
hier regent het ook hard tegen de ruiten aan, slaapt altijd wel lekkerquote:Op zondag 8 maart 2009 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
storm breekt hier los....ik moet ff snel alle ramen dicht gaan doen
(en maar meteen t bed opmaken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |