Inderdaadquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:44 schreef eleusis het volgende:
HURR DURR IK BEN DEFENSIE IK HOEF NIET TE LETTEN OP BESCHERMDE DIEREN EN PLANTEN
Wat een kneuzenbericht, en dat je er nog over gaat webloggen ookKan meneer het niet redden met normaal communiceren.
Lees je wel eens een topic door?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:25 schreef capricia het volgende:
Maar hoe zit het nou met die bijdrage die defensie aan natuur en milieu zegt te leveren?
Ik weet hoe planten werken.quote:
Ja hoor..alleen die van jou sla ik over...quote:
lolquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja hoor..alleen die van jou sla ik over...
ze zochten een USB stick denk ikquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:36 schreef RemcoDelft het volgende:
Wie is er op zoek gegaan naar die zeldzame plantjes op militair terrein?!
Ik zeg ook niet dat die regel goed is of dat er geen andere oplossingen mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:22 schreef Farenji het volgende:
Zoals bijvoorbeeld: de beschermde planten gewoon verplaatsen, doorkweken of klonen?? Over het algemeen zijn varens iets makkelijker hanteerbaar dan bengaalse tijgers.
Ik neem aan dat het gaat om spul dat lang stilstaat en waar van alles omheen groeit en die verpatst zouden worden aan een of ander mannetje. Het gaat er niet om dat we ze onmiddellijk nodig hebben om het land te verdedigen tegen aanstormende vijandelijke troepen.quote:Je gaat er toch geen legerbasis voor stilleggen?
zal ik je verassen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:25 schreef capricia het volgende:
Maar hoe zit het nou met die bijdrage die defensie aan natuur en milieu zegt te leveren?
Niet te vergeten Hiroshima en Nagasaki, waar tegenwoordig de bizarste en meest zeldzame gewassen groeien.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:41 schreef katerwater het volgende:
[..]
zal ik je verassen?
Op plaatsen waar oorlog is, vluchten burgers weg. Meestal zijn deze plekken voor jaren, zo niet decennia zonder mensen. De natuur kan hiervan opleven, want hun grootste vijand is weg.
Er zijn bijvoorbeeld zeldzame robben in de westelijke sahara, heel veel antilopes in Sudan, het leegtegebied tussen de korea's is vreemd genoeg een schuilplaats voor katachtigen en zelfs het ijzeren gordijn was een schuilplaats voor lokale dieren.
Ja want die bereiken met dat geschreeuw niks anders dan extra veel CO2 uitstoten!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:45 schreef JohnDope het volgende:
Zo zie je maar weer; defensie heeft meer voor het milieu betekent dan al die milieuschreeuwerds bij elkaar.
Dan moet je wellicht even kijken op de grote terreinen die van defensie zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik snap die zin ook niet helemaal...
Daar leveren ze specifieke bijdragen aan natuur en milieu beheer?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan moet je wellicht even kijken op de grote terreinen die van defensie zijn.
Meer dan de gemiddelde gemeente.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:52 schreef capricia het volgende:
Daar leveren ze specifieke bijdragen aan natuur en milieu beheer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |