Kan de minister ook weer rustig slapen.quote:
Dus? Stel je gaat op vakantie en thuis groeit er onder jouw auto ook zo'n plant. Jij zal het dus ook prima vinden dat je je auto niet meer mag verplaatsen/gebruiken als je terug bent. Dikke bullshit, vooral de mensen die van deze gelegenheid gebruik maken om Defensie af te zeiken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:44 schreef eleusis het volgende:
HURR DURR IK BEN DEFENSIE IK HOEF NIET TE LETTEN OP BESCHERMDE DIEREN EN PLANTEN
Wat een kneuzenbericht, en dat je er nog over gaat webloggen ookKan meneer het niet redden met normaal communiceren.
Een varen raak je nooit meer kwijt en je kunt ze vast ook niet verplaatsen zonder kans op beschadigingquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dus? Stel je gaat op vakantie en thuis groeit er onder jouw auto ook zo'n plant. Jij zal het dus ook prima vinden dat je je auto niet meer mag verplaatsen/gebruiken als je terug bent. Dikke bullshit, vooral de mensen die van deze gelegenheid gebruik maken om Defensie af te zeiken.
Mensen die defensie afzeiken, zijn gewoon nsb-ers.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:48 schreef Supersoep het volgende:
Dikke bullshit, vooral de mensen die van deze gelegenheid gebruik maken om Defensie af te zeiken.
Nieuwe kweken en 50 meter verderop neerplantenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:50 schreef qonmann het volgende:
[..]
Een varen raak je nooit meer kwijt en je kunt ze vast ook niet verplaatsen zonder kans op beschadiging
Wat nu ? ..
Mijn antwoord op de stelling luidt ja. Al gaat de vergelijking niet helemaal op, ze willen de trucks verkopen, daar kan je best mee wachten vind ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dus? Stel je gaat op vakantie en thuis groeit er onder jouw auto ook zo'n plant. Jij zal het dus ook prima vinden dat je je auto niet meer mag verplaatsen/gebruiken als je terug bent. Dikke bullshit, vooral de mensen die van deze gelegenheid gebruik maken om Defensie af te zeiken.
Gozer, het is een plant die kan je gewoon even verplaatsen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
Mijn antwoord op de stelling luidt ja. Al gaat de vergelijking niet helemaal op, ze willen de trucks verkopen, daar kan je best mee wachten vind ik.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:41 schreef qonmann het volgende:[..]
"Als Defensie kunnen wij een goede bijdrage leveren aan natuur en milieu, maar het moet niet te gek worden", reageert De Vries op zijn weblog.
Hier werd gelachen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:00 schreef qwerty_x het volgende:
ik probeer me voor te stellen hoe ze daar achter zijn gekomen
Jan, verplaats die vrachtauto eens
ja maar sergeant, er groeit onkruid onder
nou en ?
sergeant, misschien is het wel zeldzaam onkruid
goed punt Jan, laten we de stichting Natuurbehoud maar eerst om advies vragen voordat we actie ondernemen
zoiets ??
WTF?quote:Als Defensie kunnen wij een goede bijdrage leveren aan natuur en milieu
Zo WTF is dat niet, want hoe meer terroristen er door defensie worden gedood, hoe minder CO2 er wereldwijd wordt uitgestoten.quote:
Ik snap die zin ook niet helemaal...quote:
Hoe weet jij dat het zo simpel is dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gozer, het is een plant die kan je gewoon even verplaatsen.
Only in the Netherlands mensen.
Zoals bijvoorbeeld: de beschermde planten gewoon verplaatsen, doorkweken of klonen?? Over het algemeen zijn varens iets makkelijker hanteerbaar dan bengaalse tijgers.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:17 schreef Weltschmerz het volgende:
In India moeten mensen dorpsgenoten laten oppeuzelen ipv de Bengaalse tijger gewoon uit te roeien. Dan vind ik het hier nog wel meevallen met de opofferingen voor behoud van biodiversiteit.
Ik zeg niet alle regels deugen of werkbaar zijn. Maar als je planten en diersoorten niet wilt laten uitsterven dan moet je daar soms wat voor doen of laten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |