10CCquote:Op woensdag 11 maart 2009 01:09 schreef allsystemshalt het volgende:
Hoi,
Net terug van 10 CC Erg gaaf optreden van ze respect en kuddo's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral de eerste 4 nummers die ze akoestisch speelden man wat een gaaf geluid![]()
Vooral de Gibson J-200 was ik erg van onder de indruk ze hadden duidelijk voldoende tijd gehad voor de sound check zo gaaf he als de muziek tot zijn recht komt![]()
*Ik wist eerst niet eens dat The Yard Birds ook liedjes geschreven door 10 CC mensen heeft gehadik ga me nu schamen vanwege mijn gebrekkige muzikale opvoeding
![]()
![]()
![]()
Maar goed ze hebben dik twee uur op de planken gestaan en ik heb ervan genoten nogmaals hulde aan 10 CC![]()
![]()
![]()
![]()
Echt ongelofelijk hoeveel hits die mannen hebben geschreven vele voor ander artiesten of in projecten etc.
![]()
Yeah! Ik ga over een paar maanden ook naar 10 ccquote:Op woensdag 11 maart 2009 01:09 schreef allsystemshalt het volgende:
Hoi,
Net terug van 10 CC Erg gaaf optreden van ze respect en kuddo's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral de eerste 4 nummers die ze akoestisch speelden man wat een gaaf geluid![]()
Vooral de Gibson J-200 was ik erg van onder de indruk ze hadden duidelijk voldoende tijd gehad voor de sound check zo gaaf he als de muziek tot zijn recht komt![]()
*Ik wist eerst niet eens dat The Yard Birds ook liedjes geschreven door 10 CC mensen heeft gehadik ga me nu schamen vanwege mijn gebrekkige muzikale opvoeding
![]()
![]()
![]()
Maar goed ze hebben dik twee uur op de planken gestaan en ik heb ervan genoten nogmaals hulde aan 10 CC![]()
![]()
![]()
![]()
Echt ongelofelijk hoeveel hits die mannen hebben geschreven vele voor ander artiesten of in projecten etc.
![]()
ziet er ook wel gezellig uitquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:15 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Ares, hier wat foto's van ons in BoB. Je kunt er niet echt aan zien hoe klein het is, maar je ziet wel op foto's van 3 man aan weerszijden al muren ontstaan.
http://www.conorach.nl/site/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=80&catid=41
Maar het is suuuupergezellig daar!
Is dit niet leuk voor jou als outfit op podium, steekt lekker af tegen al dat zwartquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:35 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ziet er ook wel gezellig uit
en ach, jullie pasten erop (5 man of 6?)
dan moet dat bij ons ook wel lukken
Tof dat wordt genietenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:57 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Yeah! Ik ga over een paar maanden ook naar 10 cc
* --H-I-M-- is blij dat hij al een baan voor het einde van zijn studie had.....zeker in deze tijdenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:19 schreef Cynic het volgende:
Goede tijden voor mensen die net klaar met hun studie zijn.
Ik moet nog 1 week
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is dit niet leuk voor jou als outfit op podium, steekt lekker af tegen al dat zwart![]()
[ afbeelding ]
Pas je wel op in welk cafe je dat shirt aan hebtquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is dit niet leuk voor jou als outfit op podium, steekt lekker af tegen al dat zwart![]()
[ afbeelding ]
Alsof dat Dribbel_ iets uitmaaktquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:37 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Pas je wel op in welk cafe je dat shirt aan hebt![]()
Ik zwerf overal rondquote:
euhm... nee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet alleen je muzieksmaak.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:05 schreef Dribbel_ het volgende:
En over Dance muziek ook![]()
Mijn muzieksmaak is raar eigenlijk
Dat zat ik op ons weekendje weg afgelopen zondag ook te doen, vond het alleen erg eentonig worden voor gitaar. Maar ik heb ook zo'n rare muzieksmaak verderquote:Op donderdag 12 maart 2009 02:05 schreef Dribbel_ het volgende:
En over Dance muziek ook![]()
Mijn muzieksmaak is raar eigenlijk
Noooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:32 schreef Aresdreams het volgende:
ik is saai, alleen maar metal, rock enzo (heel af en toe wat klassiek en dingen als enya, clanned...)
ja, ech waar!quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooo![]()
.
Naast metal speel ik niet zoveel. Ik luister wel een hoop, vooral big band en oude rhythm & blues (Yardbirds, vroege Animals), maar de bastechniek is vrij specifiek en die heb ik nog niet doorgrond. Wil ik wel. Lekker lopende baslijnen enzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |