Mijn broertje zou op maandag beginnen en kreeg vrijdag te horen (via-via) dat het project waar hij zou werken die dag was opgeheven.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Aangenomen en ontslagen worden binnen 1 dag, dat moet een nieuwe record voor me zijn
Maar dat hadden ze zich niet kunnen bedenken voordat ze je aannamenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Uitzendkrachten zijn te duur
Ergens kan ik ze gelijk geven, ik doe hélemaal niks hierbeetje fokken, beetje naar buiten kijken, beetje mario karten
Haha met jou gaat het ook hard hequote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:19 schreef Cynic het volgende:
Goede tijden voor mensen die net klaar met hun studie zijn.
Ik moet nog 1 week
Ja, en dat was ook wel waar.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha met jou gaat het ook hard he
Weet nog dat je in Utrecht zei: mag nu wel eens klaar zijn
Ja hoor, ga maar weer lopen scheldenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geen idee, ben nooit in Lazerus geweest. Onze drummer zei wel dat BoB tig keer meer sfeer heeft. Het is meer een old school heavy metal pub dat zich richt op bezoekers 20 - 50 dan 15-jarige emo-pubers. Er komen wel pubers (speciaal voor ons toen), maar die zijn van een andere soort
.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja hoor, ga maar weer lopen schelden
Goed om te horen. Gaat dat ineens zo snel dan met dat doffer worden? Ik heb nooit iets gemerkt, maar het kan goed, heb nooit dat buisje vervangen. Ben wel benieuwd wat je erin gaat stoppen en hoe het klinkt, ik wil denk ik binnenkort een keer de buisjes in mijn Digitech voortrap vervangen, weet alleen nog niet zo goed waarmee.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:31 schreef The_Dean het volgende:
Net even lekker ge-oefend. Wat blijft die Dean toch heerlijk
Tevens bevalt de Marshall nog érg goed Cynic
Binnenkort even een ander buisje erin, sound word elke keer ietsje doffer, dus tijd voor een nieuwe
Wat ga je er in stoppen dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:16 schreef The_Dean het volgende:
Weet al ongeveer wat ik wil. Hij word dan iets helderder en krijgt wat meer gain
Nja, en het gaat niet hard achteruit, zo het daar staat klinkt het wat extreem, maar hij is volgens mij wel eens aan vervanging toe
"For Your Love" diem moet je wel gehoord hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2009 07:38 schreef Witchfynder het volgende:
Oh? Welke nummers hebben ze voor The Yardbirds geschreven dan?
Aha! Heb het altijd een vreemde eend in de bijt gevonden in hun repetoir. Sowieso is het een raar nummer met die volledig anders afstekende bridge.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:32 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
"For Your Love" diem moet je wel gehoord hebben![]()
10CCquote:Op woensdag 11 maart 2009 01:09 schreef allsystemshalt het volgende:
Hoi,
Net terug van 10 CC Erg gaaf optreden van ze respect en kuddo's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral de eerste 4 nummers die ze akoestisch speelden man wat een gaaf geluid![]()
Vooral de Gibson J-200 was ik erg van onder de indruk ze hadden duidelijk voldoende tijd gehad voor de sound check zo gaaf he als de muziek tot zijn recht komt![]()
*Ik wist eerst niet eens dat The Yard Birds ook liedjes geschreven door 10 CC mensen heeft gehadik ga me nu schamen vanwege mijn gebrekkige muzikale opvoeding
![]()
![]()
![]()
Maar goed ze hebben dik twee uur op de planken gestaan en ik heb ervan genoten nogmaals hulde aan 10 CC![]()
![]()
![]()
![]()
Echt ongelofelijk hoeveel hits die mannen hebben geschreven vele voor ander artiesten of in projecten etc.
![]()
Yeah! Ik ga over een paar maanden ook naar 10 ccquote:Op woensdag 11 maart 2009 01:09 schreef allsystemshalt het volgende:
Hoi,
Net terug van 10 CC Erg gaaf optreden van ze respect en kuddo's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral de eerste 4 nummers die ze akoestisch speelden man wat een gaaf geluid![]()
Vooral de Gibson J-200 was ik erg van onder de indruk ze hadden duidelijk voldoende tijd gehad voor de sound check zo gaaf he als de muziek tot zijn recht komt![]()
*Ik wist eerst niet eens dat The Yard Birds ook liedjes geschreven door 10 CC mensen heeft gehadik ga me nu schamen vanwege mijn gebrekkige muzikale opvoeding
![]()
![]()
![]()
Maar goed ze hebben dik twee uur op de planken gestaan en ik heb ervan genoten nogmaals hulde aan 10 CC![]()
![]()
![]()
![]()
Echt ongelofelijk hoeveel hits die mannen hebben geschreven vele voor ander artiesten of in projecten etc.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |