Mja knap wat ie kanquote:Op maandag 9 maart 2009 21:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik kwam dit weekend nog een knap staaltje overplaying tegen.
Klinkt echt verschrikkelijk, maar ik denk dat niet veel mensen het hem nadoen
Het is een leuke tent, maar wel krap als je een band bent met veel personen. Wij pastten er neeeeet op. Maar de gezelligheid maakte alles goed! Ik zal eens nagaan of wij foto's hebben ervan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:24 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
als ik me niet vergis zijn ze idd met die tent bezig
is het wat?
Bij ons laatste optreden speelde er als begin om te openen een coverband die bestond uit 10 manquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is een leuke tent, maar wel krap als je een band bent met veel personen. Wij pastten er neeeeet op. Maar de gezelligheid maakte alles goed! Ik zal eens nagaan of wij foto's hebben ervan.
Wat wilden die lui wel niet coveren dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bij ons laatste optreden speelde er als begin om te openen een coverband die bestond uit 10 man3 moesten er naast het podium staan
Mja 2 gitaristen, 3 blazers, drums, bas, een zangeres, keyboardmannetje, en een loze lul die op het podium erbij stond die eigenlijk niks deedquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat wilden die lui wel niet coveren dan?
Hij was bij DWDD. Beetje vreemde kerel, maar zijn muziek is wel interessant. Hij is daadwerkelijk ook een muzikant ipv een of andere aap "van de straat, jeweets" die een beetje blaat (lees: ali bquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:37 schreef Cynic het volgende:
Ik was laatst bij een concert in de Oosterpoort. Kwam er ineens een "special guest" op het podium. Zo'n hiphop marokkaan met een trompet. Ik dacht nog: "ohjee, ze hebben Ali B een toeter gegeven".
Dat bleek dus Kyteman te zijn. Nooit van die man gehoord, maar ik hoorde op de radio dat er dit jaar nogal wat van hem verwacht wordt.
Geen idee, ben nooit in Lazerus geweest. Onze drummer zei wel dat BoB tig keer meer sfeer heeft. Het is meer een old school heavy metal pub dat zich richt op bezoekers 20 - 50 dan 15-jarige emo-pubers. Er komen wel pubers (speciaal voor ons toenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:32 schreef Aresdreams het volgende:
dank je
en krap... krapper dan lazerus? daar werdt op een gegeven moment gewoon me microfoon standaard omgelopen, en werd door die persoon niet eens recht gezet... beetje aso
moet je halverwegen een nummer stoppen omdat dat ding zo half in je headstok blijft hangen...
Dat werd me ook duidelijk ja. Het nummer was ook best okay, hij deed iets samen met Anneke van Giersbergen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij was bij DWDD. Beetje vreemde kerel, maar zijn muziek is wel interessant. Hij is daadwerkelijk ook een muzikant ipv een of andere aap "van de straat, jeweets" die een beetje blaat (lees: ali b).
meer een bupliek waar we op zouden willen richten ipv emo'squote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geen idee, ben nooit in Lazerus geweest. Onze drummer zei wel dat BoB tig keer meer sfeer heeft. Het is meer een old school heavy metal pub dat zich richt op bezoekers 20 - 50 dan 15-jarige emo-pubers. Er komen wel pubers (speciaal voor ons toen), maar die zijn van een andere soort
.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Aangenomen en ontslagen worden binnen 1 dag, dat moet een nieuwe record voor me zijn
Uitzendkrachten zijn te duurquote:
Nee precies, daar verbaas ik me nog over, meestal is het dat juist welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:02 schreef Cynic het volgende:
Oh, dan was het in ieder geval niet je eigen schuld.
Yes, ja ik moet eigenljik ergens een bijbaantej vandaan toveren voor wat geld, maarja tegenwoordig is het lastig met dat gezeik overal, bezuinigen bezuinigen en vooral geen uitzendkrachten aannemenquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Aangenomen en ontslagen worden binnen 1 dag, dat moet een nieuwe record voor me zijn
Mag dat eigenlijk zomaar?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Was bij de klus van onze zanger ook. Vent was aangenomen door vorig management en verscheen op de afgesproken datum op zijn werk om 9:00. Nieuwe management wilde echter bezuinigen, dus om 12:00 stond hij weer buiten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |