Waarom je effectapparatuur op wieltjes?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:59 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik zou hooguit een kistje op wieltjes timmeren voor me effectapparatuur
Weetjewelniethoezwaarzo'npedaalisquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Waarom je effectapparatuur op wieltjes?
dat, en ik ben luiquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Weetjewelniethoezwaarzo'npedaalis [ afbeelding ]
Voor de dynamische stageperformancequote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Waarom je effectapparatuur op wieltjes?
Dan zou ik er gelijk een hovercraft van makenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor de dynamische stageperformance.
Dat is wel een stuk toffer dan die rubberboot van Rammsteinquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan zou ik er gelijk een hovercraft van maken
Ja in teak met ijzeren randen met klinknagels.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zoveel zwaarder wordt het volgens mij niet, ik ga 6mm MDF gebruiken. Als je een hardhouten bekisting van 2 cm gaat timmeren wordt het wel wat zwaarder ja
Of de surfplank van Dog eat Dog op Dynamoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:39 schreef Litpho het volgende:
Dat is wel een stuk toffer dan die rubberboot van Rammstein.
Heb je dan zulke zware effecten?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:03 schreef Aresdreams het volgende:
maar natuurlijk zet ik niet mijn effecten op het podium op wieltjes, maar gewoon zonder omhulsel...
Ik wilde hem zelf niet makenquote:
Mmm goeiequote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:35 schreef The_Dean het volgende:
Mwah, joah. Stel je zaagt tever?
Kan je beter een schuurpapiertje dubbelvouwen en dan beetje schuren. Als het meezit hou je ook nog een beetje een rondingkje over waarin de snaar makkelijker glijd.
800-1000. Duurt het wellicht wel wat langer, maar heb je een lekker gladde nutquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:27 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Mmm goeie. Enig idee over de korrel? Ik ga in elk geval morgen eens wat proberen.
Hoe gay klinkt datquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
800-1000. Duurt het wellicht wel wat langer, maar heb je een lekker gladde nut
Dat zegt meer over jou dan over mijn opmerkingquote:
Sorry, het is vrijdag.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over mijn opmerking
Goed planquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |