MediaMarkt Leeuwarden?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:52 schreef The_Dean het volgende:
Sinds wanneer verkoopt de MediaMarkt gitaren?
Ja, vanmiddag. Akoustische en electrische kindergitaartjes en een full size semi hollowbody Michael Kelly. Morgen even terug, prijs navragen. Hing ook een kaartje met iets over versterkers.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
MediaMarkt Leeuwarden?
Daar ben ik 2 weken geleden nog geweest. Geen gitaar gezien daar.
Dat zijn mooie dingen inderdaad, komen wel redelijk bij Gibson in de buurt, maar voor een fractie van de prijs. Onze zanger heeft er ook éénquote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:02 schreef Witchfynder het volgende:
Michael Kelly? Da's niet mis.
Die heeft-ie ook nog.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:01 schreef Aresdreams het volgende:
het ie een nieuwe? had eerst toch zo'n afgeragd ding?
Voor versterkers en tops ben je zo 300 euro kwijt voor een case, dus dan doe ik het zelf wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:26 schreef Aresdreams het volgende:
ik koop gewoon nu een gtiaar waar ik een case bij krijg
maar is wel een goed iets om te doen...
Zoveel zwaarder wordt het volgens mij niet, ik ga 6mm MDF gebruiken. Als je een hardhouten bekisting van 2 cm gaat timmeren wordt het wel wat zwaarder jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zit er ook nog steeds aan te denken een case voor m'n top te maken (speakerkast kan wel wat klappen hebben) Maarja het wordt gelijk weer een stuk groter en duurder en zwaarder lomper enz
Moet zoeits kosten ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:39 schreef Sloggi het volgende:
Iemand een leuke strat kopen?
http://link.marktplaats.nl/236642088
Mag ook wel voor dat geldquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:26 schreef Aresdreams het volgende:
ik koop gewoon nu een gtiaar waar ik een case bij krijg
maar is wel een goed iets om te doen...
Die gitaar is ook alang klaar, ze zijn al die tijd bezig geweest de koffer te makenquote:
Of de gitaar is al een half jaar klaar en ze hebben de koffer bij de feedback besteld en daar wachten ze nu nog opquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die gitaar is ook alang klaar, ze zijn al die tijd bezig geweest de koffer te maken
ik zou hooguit een kistje op wieltjes timmeren voor me effectapparatuurquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Voor versterkers en tops ben je zo 300 euro kwijt voor een case, dus dan doe ik het zelf wel.
haha, ja, dat zou nog realistisch zijn ook nog...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Of de gitaar is al een half jaar klaar en ze hebben de koffer bij de feedback besteld en daar wachten ze nu nog op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |