M'n hals doe ik met citroen olie voor het fretboard, snaren kan jed oen met Fastfred, help wel mooiquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:12 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Handen wassen? Wasda?![]()
[..]
Tegen die tijd zitten mn snaren vast aan mn hals
Ik gebruik nu al 11 en 12, dat gaat wel meevallen denk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Is alleen wennen met soleren omdat je je vingers kapot gaat drukken_
Dat is ook niet zo heel moeilijk hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:15 schreef -Menn0- het volgende:
Ik moet m'n gitaren ook laten afstellen, maar eigelijk wil ik het gewoon zelf kunnen!
Ik heb dat gewoon met laminaatreiniger gedaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
M'n hals doe ik met citroen olie voor het fretboard, snaren kan jed oen met Fastfred, help wel mooigewoon een keer helemaal goed schoonameken niet moelijk doen klaar
![]()
in C, voor The Wounded, geen twijfel mogelijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb de Wasburn nog steeds in E staan, die moet nodig in D of C zodat ik hem bij één van de bands kan gebruiken. Maar ik weet nog niet welke snaren en welke stemming.
Boring!quote:
Link?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:52 schreef The_Dean het volgende:
Sinds wanneer verkoopt de MediaMarkt gitaren?
Beck is wat mij betreft dé gitaarheld. Ook briljant om live te zien.quote:
Ik haal hem morgen op. Zou gister, maar toen kwam er een sterfgeval tussen, en moest vandaag te lang overwerken. Sorry.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:57 schreef KaMo het volgende:
[..]
Link?
EDIT: Waar blijft m'n sticker nou?![]()
Die Jeff Beck strat van marktplaats is zo fucking mooi!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beck is wat mij betreft dé gitaarheld. Ook briljant om live te zien.
Maakt niet uit, als je hem morgen niet hebt hequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik haal hem morgen op. Zou gister, maar toen kwam er een sterfgeval tussen, en moest vandaag te lang overwerken. Sorry.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:16 schreef KaMo het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als je hem morgen niet hebt he![]()
Dan gaan er doden vallen
Waar te horen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:32 schreef KaMo het volgende:
De CD-r's voor onze Demo zijn binnen
Beetje jammer dat we de naam er zelf op moeten gaan schrijven enzo (geen fatsoenlijk plaatje)
Maarja, tis een eerste demo
Nee maja als niemand het je ooit heeft uitgelegdquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo heel moeilijk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |