Mijn koffer is een beetje kitcherig hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 13:40 schreef Assiej het volgende:
Zij heeft meerdere kleuren lipgloss bv. en ik heb een lippenstift pallet + een transparante lipgloss dus zo kun je het weer mengen naar gewenste kleur.
Nope, ik had de long handled kabuki besteld maar heb 'm nog altijd niet binnenquote:Op zondag 8 maart 2009 14:05 schreef heaven7 het volgende:
Niemand info over de grootte van die grote Kabukikwast van EDM?
Met het betalen van mijn opleiding zit daar tevens het materiaal inquote:Op zondag 8 maart 2009 13:51 schreef Burdie het volgende:
@As: waar heb je de Make-up Studio producten gekocht, gewoon via hun site? Of krijg je korting via je opleiding? (Er staan een aantal producten tussen waar ik zelf ook interesse in heb, ik vind bijv. hun neutralizers erg fijn werken).
Ow okee, nicequote:Op zondag 8 maart 2009 16:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
Met het betalen van mijn opleiding zit daar tevens het materiaal in
Mijn school is gekoppeld aan Makeup studio..
Als je wat producten wilt zou ik dat voor je kunnen bestellen ( ik krijg 20% korting )
alleen de prijzen heb ik niet, wel de catalogus ( ook te downloaden op hun site )
Ze hebben nog wel e.e.a. op voorraad zo te zien dus ik zou het gewoon proberen als ik jou was. Ze moeten de oude voorraad natuurlijk nog wel kwijt.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:40 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dat was ikMaar ze hebben nu dit op hun website staan:
ATTENTIE! Alle Konad producten worden per direct uit ons assortiment verwijderd en worden niet meer geleverd! Bedankt voor uw begrip.
Dus... mja
Lees eens goed.quote:Op maandag 9 maart 2009 02:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze hebben nog wel e.e.a. op voorraad zo te zien dus ik zou het gewoon proberen als ik jou was. Ze moeten de oude voorraad natuurlijk nog wel kwijt.
Ik vind m wel goed alleen (bij mij iig) moet ik even wachten voordat de dekking volledig is, zowel bij de concealer als de foundationquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:53 schreef Burdie het volgende:
Ja vind ik ook! Maar ze zouden eind februari weer binnen komen, en als er dan nog verzending overheen gaat... zou het best eens komende week in de bus kunnen liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |