quote:Op zondag 15 maart 2009 21:29 schreef Heiland_in_een_weiland het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic. Bekijk hier je banduur.
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:29 schreef Heiland_in_een_weiland het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic. Bekijk hier je banduur.
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:27 schreef Cynic het volgende:
hoi!
Grappig trouwens, dat Di-rect/Tim/Nick Drake topic. Hele volksstammen luisteren tegenwoordig naar Nick Drake maar iedereen doet alsof alleen hij en 3 selecte vrienden het kennen en de rest van de wereld er niet eens over mag praten.
Het lijkt TOOL wel
hehequote:Op maandag 16 maart 2009 16:33 schreef Cynic het volgende:
Ik heb eens een documentaire gezien over Di-rect toen ze net begonnen en toen was Tim in de gitaarwinkel stukjes Pantera aan het spelen.
krezipquote:Op maandag 16 maart 2009 16:36 schreef Cynic het volgende:
Het is ook niet mijn band, maar ik vind het soms zo makkelijk om de hele tijd te roepen dat Kane en Di-rect en weet ik wie nog meer zo enorm kut zijn.
Toen bestond emo nog helemaal niet, ik denk van niet dus.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat blijft mellon collie & the infinite sadness toch een prachtplaat
ben ik nu emo ?
En gewoon dik 2 uur boeiend, zijn weinig platen die dat lukken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Toen bestond emo nog helemaal niet, ik denk van niet dus.
Maar een hele mooie plaat ja
Inderdaad er zijn er nog wel wat 'the wall' 'white album' maar ik vind 'MC&TIS' er zeker tussen passenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:55 schreef Cynic het volgende:
Ik kan zo even geen ander dubbelalbum noemen dat even consistent is qua kwaliteit.
Haha ohja dat is die dat is waar ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:19 schreef Cynic het volgende:
White album staat ook echt rommel op vind ik hoor.
Use Your Illusion 1+2 zouden samen net iets meer dan 1 geweldige cd zijn. Dus die valt ook af.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Haha ohja dat is die dat is waar ook
erm zijn er nog andere goede dubbelaars.
Tegenwoordig is er wel veel post-rock op dubbelaar, het hele euvre van godspeed you black emperor bijvoorbeeld maar dat telt niet vind ikquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Use Your Illusion 1+2 zouden samen net iets meer dan 1 geweldige cd zijn. Dus die valt ook af.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:47 schreef Cynic het volgende:
Het plan is trouwens ook om later dit jaar met The Great Machine iets te gaan opnemen. En dan ook echt op een cd zetten (of 7")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |