Jullie doen het dus samen maar durft hier niet toe te geven dat je ook een stiekeme punniker benquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:06 schreef NanKing het volgende:
Ik tvp even, mijn vriendin maakt ook weleens van dat soort kostuums misschien kan ik wat tips geven, of hebben we materiaal over enzoot.
Nee zo creatief ben ik niet ingesteldquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jullie doen het dus samen maar durft hier niet toe te geven dat je ook een stiekeme punniker ben
Ja daar heb ik ook al aan gedacht, maar dan zit ik met een oude bank te kijken die ik weer op moet ruimen/opstokenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:40 schreef buitenbeentje het volgende:
Je zou ook eens op de stort of zo kunnen kijken naar een oude leren bank. Dan kan je ook wel even vooruit.
sommige mensen willen er graag een eigen toets aangeven en Xena uit de winkel, zo lopen er wel honderd rond, daarbij hetzelf maken is al de helft van de lol.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:55 schreef T42 het volgende:
die xena kun je gewoon in de winkel kopen in mierlo
Ik zeg ook niet dat het super origineel-nog-nooit-gedaan is. Mr. Panerai slaat de spijker op zijn kop. En trouwens dat kant en klare pak is ook van leer en perfect passend? Zal wat moeten kosten danquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:55 schreef T42 het volgende:
die xena kun je gewoon in de winkel kopen in mierlo
doe ik! Thnx!quote:Op zondag 8 maart 2009 08:42 schreef anne_Chris het volgende:
Ik heb nog een stukje zwart schapenleer liggen, redelijk soepel. Rok ingekort met een cm of 15. PM me je adres even? Dan stuur ik het op.
hangt er een beetje van af...het liefst wel voor de broek. Leer is toch iets warmer dan kunstleer. Maar voor andere delen zou kunst wel gaanquote:
Ik heb nog een jasje met wollen? mouwen en een draak op de achterkant, misschien dat je iets aan de voorkant hebt? Het is wel een heel warm jasje!quote:Op zondag 8 maart 2009 18:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hangt er een beetje van af...het liefst wel voor de broek. Leer is toch iets warmer dan kunstleer. Maar voor andere delen zou kunst wel gaan
das waar ikke nix gezegt hebquote:Op zondag 8 maart 2009 07:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het super origineel-nog-nooit-gedaan is. Mr. Panerai slaat de spijker op zijn kop. En trouwens dat kant en klare pak is ook van leer en perfect passend? Zal wat moeten kosten dan
Ik heb ze binnen! Fantastisch man!quote:Op maandag 9 maart 2009 19:31 schreef -gt- het volgende:
heb nog wel ergens 2 leren broeken liggen
doneren ?
pm maar Puckzzz
helemaal mee eens!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |