Geslaagdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Okee dan, thanks. Ik ga zo even kijken.
Mwa, moet het nog even zienquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt steeds vroeger dat we de zaterdag gaan afhaken
en borisz gaan de Hanzevast Capitals vanavond Amsterdam een pak slaag geven in eigen huis? Amsterdam heeft de afgelopen wedstrijden verloren en ik geef Groningen een bijzonder goede kans om te winnenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:59 schreef borisz het volgende:
Nederland is begonnen aan de world baseball classic
Een toernooi met echte honkballers, dus ook Major League spelers.
Oja, tegen Heerenveen. Gaan ze ook wel winnenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:28 schreef borisz het volgende:
Grunn wint wel.
Leuker is het duel van het Noorden trouwens.
Zeg dat maar niet te hard. Alhoewel ik ook hoop dat groningen het gaat winnen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, tegen Heerenveen. Gaan ze ook wel winnen
Helaas spreken de stats ook niet echt in het voordeel van Groningen en meestal verliezen ze ook van Heerenveen, maar ik hoop vanavond een keertje nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:35 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hard. Alhoewel ik ook hoop dat groningen het gaat winnen.
Nou dat zullen we nog wel eens zien mien jongquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:08 schreef drummerdude het volgende:
Heerenveen wint dit gewoon![]()
Wat eenmuziek op Radio 1 zeg
Helaas is het leuke van statistieken dat ze geen rekening houden met toevalquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas spreken de stats ook niet echt in het voordeel van Groningen en meestal verliezen ze ook van Heerenveen, maar ik hoop vanavond een keertje niet
naatje.
Even ter update, er is een rode kaart gevallen, Meerdink, 2X geelquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Helaas is het leuke van statistieken dat ze geen rekening houden met toeval
King Jackquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:38 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Even ter update, er is een rode kaart gevallen, Meerdink, 2X geel![]()
The Fear![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat is helemaal waar! atm is het nog 0 - 0quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Helaas is het leuke van statistieken dat ze geen rekening houden met toeval
Net gehoord @ radio 1 maar dan wel de versie waarbij fucking is weg gecensureerdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:38 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Even ter update, er is een rode kaart gevallen, Meerdink, 2X geel![]()
The Fear![]()
![]()
![]()
![]()
De verloedering van radio 1quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net gehoord @ radio 1 maar dan wel de versie waarbij fucking is weg gecensureerd.
Tsjaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De verloedering van radio 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |