Jep, wou ik gister al doen, alleen toen leek 't weg te zijn in de ochtend. later die dag merkte ik 't weer en nu merkte ik 't ook meteen vanochtend al...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Toch maar ff naar de huisarts gaan. Voor de zekerheid. Ik kom nooit bij de huisarts, maar in dit soort gevallen zou ik toch ff gaan
.
Klinkt niet echt gezond, lijkt me een gevalletje huisarts...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, dat is 't irritante. Merk het vooral heel erg als ik op mn tenen sta, maar 't doet nu ook al pijn als ik mn been gewoon niet beweeg enzo..
De witte wijnen waren op deze week maar van de rode wijn van donderdag stonden er nog een hoop flessen. Dat riep de kassamiep tegen mij.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Stond ook vandaag nog genoeg. Opvallend dat die van dinsdag zo hard gegaan is.
Stond trouwens ook Arrogant Frog; blijkbaar een actie met een coupon (2 halen, 1 betalen) tot ergens begin april.
Ah, hier ging die rode van dinsdag (Louis Bernard) hard, maar van de anderen (iig de drie dagen dat ik ben geweest) was steeds nog voldoende voorraad later op de dagquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:03 schreef borisz het volgende:
[..]
De witte wijnen waren op deze week maar van de rode wijn van donderdag stonden er nog een hoop flessen. Dat riep de kassamiep tegen mij.
Ah, die Arrogant Frog had ik laatst ookquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Stond ook vandaag nog genoeg. Opvallend dat die van dinsdag zo hard gegaan is.
Stond trouwens ook Arrogant Frog; blijkbaar een actie met een coupon (2 halen, 1 betalen) tot ergens begin april.
Heb ik een tijdje geleden ook es meegenomen. Erg prettig iddquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah, die Arrogant Frog had ik laatst ook.
http://www.terra-cotta.nl/quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:15 schreef borisz het volgende:
Vanavond lekker uit eten![]()
. Bij Terra Cotta
Ah, romantisch.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:15 schreef borisz het volgende:
Vanavond lekker uit eten![]()
. Bij Terra Cotta
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.terra-cotta.nl/
Uit eten is altijd goed.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Goed restaurant. Wij gaan voor de restaurantweek 3 gangen voor 25 euries
. Normaal is het wat duurder
.
Dat is idd niet duur, klinkt erg goed iigquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Goed restaurant. Wij gaan voor de restaurantweek 3 gangen voor 25 euries
. Normaal is het wat duurder
.
Ik vind die van Louis Bernard altijd erg lekkerquote:
De restaurantweek is erg leukquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is idd niet duur, klinkt erg goed iig
Okee dan, thanks. Ik ga zo even kijkenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind die van Louis Bernard altijd erg lekker. Zijn meerdere wijnen. Ik heb daar nu de rode Crozes-Hermitage van liggen
. En iets goedkoper: rood, wit en rosé van Goedgevonden. Altijd lekker
. En voor over een paar weken natuurlijk weer witte wijnen. Een goede Chablis
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |