Zeer geslaagd inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:25 schreef TheZapster het volgende:
Wat blijft Grandmaster Flash toch vet/stoer/fantastisch , zelfs na al die jaren
dat laatstequote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:24 schreef 3FMaster het volgende:
Zijn die grote camera's nou ook serieus aangesloten, of staan de cameramannen al 2,5 uur naar een zwart te kijken
Moet toch wel op het 3FM forumquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:22 schreef TimVerfbom het volgende:
[..]
Nope, nog geen respons van de 'expert' websites...
Wel een leuk nieuwtje is dat dit weekend Timor op 3FM gaat helpen zoeken naar iemand die er meer van weetdus hopelijk komt daar iets uit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat vind ik toch een pauper groep/bandquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind hem wel lekker , het heeft wel wat weg van lighthouse family
quote:
vrijheidsbeeld met microfoonquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:34 schreef drummerdude het volgende:
Wat staat er eigenlijk op Veenstra's shirt?
Volgens mij de fakkel van het vrijheidsbeeld maar dan met een microfoon in de hand ipv een fakkelquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:34 schreef drummerdude het volgende:
Wat staat er eigenlijk op Veenstra's shirt?
Die toeter inderdaad, briljant gedaan! Maar ook de manier waarop ze het zingenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
heerlijk liedje ditdie toeter heb je ook de hele dag in je kop
![]()
ga es weg johquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:35 schreef Penisbaard het volgende:
Edit: Godver, weer verkeerde topic waar ik in post.
Onzin is 2 deuren verderquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:35 schreef Penisbaard het volgende:
Dacht alquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:35 schreef Penisbaard het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |