oh ja k*t. dat mis ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
even kijken of er nog iets van chips in tha house is..
Jo Whiley, BBC Radio 1quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En toch is het vreemd, want in andere landen is het de gewoonste zaak van de wereld.
Eliza haar computer was toch vast gelopen.quote:
Dat meen je niet?! slechte timingquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:19 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Eliza haar computer was toch vast gelopen.
Maar dat ding loopt dan ook zeer regelmatig vast.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:19 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Eliza haar computer was toch vast gelopen.
Ik heb het maar even gedaan, aangezien eliza iemand anders vroeg, recorder loopt hier nu ;-) met webcam beeldenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:18 schreef gerbenp het volgende:
Recorder loopt nustraks komt het op YouTube
Wel een nieuwe monitor willen maar een nieuwe pc lijkt mij ook geen overbodige luxequote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar dat ding loopt dan ook zeer regelmatig vast.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar dat ding loopt dan ook zeer regelmatig vast.
Goed bezig !quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik heb het maar even gedaan, aangezien eliza iemand anders vroeg, recorder loopt hier nu ;-) met webcam beelden
Je hebt nog geluk dat mijn recorder loopt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
ik heb snel de foon aangezet, dus ik kan t verder wel volgen...alleen n beetje jammer dat ie precies moest vastlopen vlak voor ik castripper aan wou zetten![]()
toffe mix![]()
![]()
![]()
![]()
met beeld? gaafquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik heb het maar even gedaan, aangezien eliza iemand anders vroeg, recorder loopt hier nu ;-) met webcam beelden
In dat geval wacht ik nog wel even af of mijn audio-only recording nodig is. Ik laat hem iig staan, hoor het wel!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
met beeld? gaafBroekie neemt t ook op en Piles ook...wat zijn jullie lief allemaal
![]()
![]()
Eentje iig wel, zie je af en toe beelden van, maar die tweede zou ik niet weten...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:24 schreef 3FMaster het volgende:
Zijn die grote camera's nou ook serieus aangesloten, of staan de cameramannen al 2,5 uur naar een zwart te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |