LLquote:
Heyquote:
nja das redelijk rustigquote:Op maandag 9 maart 2009 12:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey
Rustig..
Vrijdagnacht gewerkt... 6 uur thuis.. geslapen tot half 1, toen naar mn schoonouders gegaan waar ik wat gehangen heb totdat het weer tijd was om werken... zondagmorgen kroop ik om half 8 mn bedje in en ben zondagmiddag om 1 uur weer opgestaan.. vlaai gegeten want mn schoonmoeder was jarig en toen was het weer tijd om te werken
dus om half 7 weer vertrokken naar Belgie en vanmorgen om 3 uur was ik weer thuis.
geslapen tot half 10 en daarna naar het CWI geweest..
Nu relaxen
* LL draait jointje
Vrijdag en vanacht was het erg rustig maar zaterdag was het lekker drukquote:Op maandag 9 maart 2009 12:50 schreef tripack het volgende:
[..]
nja das redelijk rustig
wast weer gezellig in de club?
* passedquote:
en dat allemaal gratis??quote:Op maandag 9 maart 2009 12:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vrijdag en vanacht was het erg rustig maar zaterdag was het lekker druk
Gelukkig is het ook gezellig als het rustig is, alleen gaat de tijd dat langzaam
Zaterdag ga ik zelf stappen daar, mn bazin is jarig en ik heb vrij
Zuipen, neuken en daar pitten... wat wil een mens nog meer![]()
[..]
* passed
yep, en nog eten ookquote:Op maandag 9 maart 2009 12:55 schreef tripack het volgende:
[..]
en dat allemaal gratis??das wel chill
de beschrijving van een perfekte dagquote:Op maandag 9 maart 2009 12:53 schreef Ladylike het volgende:
Zuipen, neuken en daar pitten... wat wil een mens nog meer![]()
neem jij graag de leiding erin ja ?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
yep, en nog eten ook
neuken moet ik zelf verzorgen uiteraard
Dacht ik toch wel ja..quote:Op maandag 9 maart 2009 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de beschrijving van een perfekte dag
Somsquote:Op maandag 9 maart 2009 12:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neem jij graag de leiding erin ja ?
dat klinkt idd erg goedquote:Op maandag 9 maart 2009 12:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
yep, en nog eten ook
neuken moet ik zelf verzorgen uiteraard
sorry, hij smaakte nogal lekkerquote:Op maandag 9 maart 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Soms
En geef mn jointje eens terug jah
Whehehe jaquote:Op maandag 9 maart 2009 13:00 schreef tripack het volgende:
[..]
dat klinkt idd erg goed![]()
tja das wel handigweet je tenminste bijna zeker dat het goed is
White widdowquote:Op maandag 9 maart 2009 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry, hij smaakte nogal lekker![]()
![]()
* WhiteLightning geeft maar weer snel terug
ah , dat heb ik thuis ook liggenquote:
Deze ruikt echt goedquote:Op maandag 9 maart 2009 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah , dat heb ik thuis ook liggen![]()
als je het ruikt vanaf meer dan 5 meter afstand , weet je dat het goeie is.![]()
ik moest het vorig weekend in de auto laten liggen, iemand vond het enorm stinken.
dat is wel een goeie dealquote:Op maandag 9 maart 2009 13:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Deze ruikt echt goed
daarbij koop ik al 14 jaar bij de zelfde shop en krijg, als de WW minder van kwaliteit is, een duurdere wiet voor de zelfde prijs (als die wel goed is natuurlijk)
vaste klant FTWquote:Op maandag 9 maart 2009 13:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Deze ruikt echt goed
daarbij koop ik al 14 jaar bij de zelfde shop en krijg, als de WW minder van kwaliteit is, een duurdere wiet voor de zelfde prijs (als die wel goed is natuurlijk)
Ik weet niet wat ik als vervanger krijg maar het is altijd goedquote:Op maandag 9 maart 2009 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is wel een goeie deal![]()
Amnesia is trouwens ook werelds
echt wel... vloei en tips krijg ik gratis en soms een aanstekerquote:Op maandag 9 maart 2009 13:13 schreef tripack het volgende:
[..]
vaste klant FTW
ik heb verder helemaal niks meet jointjes etc
maja jij bent ook geen aantrekkelijke vrouw die spullen komt halen voor al 14 jaar langquote:
nee daar zit wat in.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:20 schreef tripack het volgende:
[..]
maja jij bent ook geen aantrekkelijke vrouw die spullen komt halen voor al 14 jaar lang
Dat dusquote:Op maandag 9 maart 2009 13:20 schreef tripack het volgende:
[..]
maja jij bent ook geen aantrekkelijke vrouw die spullen komt halen voor al 14 jaar lang
wie vind jouw nou niet leukquote:Op maandag 9 maart 2009 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat dus
gozer bij vloei en tips vind mij erg leuk geloof ik
Genoeg mensenquote:
Je borsthaar komt klem te zitten in de rits van je jas?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
wat dat betreft zou ik ook wel een vrouw willen zijn zeg.
als ik nu mn borsten naar voren gooi, gebeurt er vrij weinig ,
die ken ik niet dus bestaan ze nietquote:Op maandag 9 maart 2009 13:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Genoeg mensen
[..]
Je borsthaar komt klem te zitten in de rits van je jas?
moet eerlijk toegeven dat vrouw zijn en er soms leuk uit kunnen zien wel werkt bij mannen
Andersom werkt het minder denk ik.. ik geef een knappe man echt geen extra vodka ofzo
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:31 schreef tripack het volgende:
[..]
die ken ik niet dus bestaan ze niet
das waar... ik krijg ook nooit wat extra
alleen bij de snackbar... maar ze geven daar iedereen megaporties
ik blijf wel postenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:30 schreef Ladylike het volgende:
Kleine wil steeds de ava van Tripac zien
Wortele mamma, wortele kijken
waar moest je in hemelsnaam dan heenrijden voor een verjaardag hequote:Op maandag 9 maart 2009 12:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey
Rustig..
Vrijdagnacht gewerkt... 6 uur thuis.. geslapen tot half 1, toen naar mn schoonouders gegaan waar ik wat gehangen heb totdat het weer tijd was om werken... zondagmorgen kroop ik om half 8 mn bedje in en ben zondagmiddag om 1 uur weer opgestaan.. vlaai gegeten want mn schoonmoeder was jarig en toen was het weer tijd om te werken
dus om half 7 weer vertrokken naar Belgie en vanmorgen om 3 uur was ik weer thuis.
geslapen tot half 10 en daarna naar het CWI geweest..
Nu relaxen
* LL draait jointje
sterker nog: ze vierde het bij mij thuisquote:Op maandag 9 maart 2009 13:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waar moest je in hemelsnaam dan heenrijden voor een verjaardag he![]()
en goedenmiddag LL
Mn kleine geloof ik ookquote:Op maandag 9 maart 2009 13:42 schreef tripack het volgende:
zo heb ik me daar een middagdip...kval zowat in slaap
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:30 schreef Ladylike het volgende:
Kleine wil steeds de ava van Tripac zien
Wortele mamma, wortele kijken
vier het eens thuis jaquote:Op maandag 9 maart 2009 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sterker nog: ze vierde het bij mij thuis
En goedemiddag
[..]
Mn kleine geloof ik ook
ligt met de duim in zn mond op de bank naar een tekenfilmpje te kijken
Neuh.. hoeft nietquote:Op maandag 9 maart 2009 13:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
vier het eens thuis ja![]()
en ik wil ook slapen
* tripack is jaloersquote:Op maandag 9 maart 2009 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sterker nog: ze vierde het bij mij thuis
En goedemiddag
[..]
Mn kleine geloof ik ook
ligt met de duim in zn mond op de bank naar een tekenfilmpje te kijken
ik denk niet dat dat ten goede doet bij men stage puntenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Neuh.. hoeft niet
wat let je? Gewoon ogen dichtdoen en hoofd op je bureau leggen
met je nijn?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:49 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack is jaloers![]()
ik wil ook wel een tukkie doen op de bank
zeg nou maar gewoon dat je wilt slapenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:51 schreef Ladylike het volgende:
Hij wilt dat ik bij hem onder de deken kom liggen (vroeg net om een kussen en deken)
Zo maar ff doen ... heb zelf toch weinig geslapen
dat is lekkerquote:Op maandag 9 maart 2009 13:51 schreef Ladylike het volgende:
Hij wilt dat ik bij hem onder de deken kom liggen (vroeg net om een kussen en deken)
Zo maar ff doen ... heb zelf toch weinig geslapen
nee niet met nijn...quote:Op maandag 9 maart 2009 13:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat ten goede doet bij men stage punten![]()
[..]
met je nijn?
Flauwe mensenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat ten goede doet bij men stage punten![]()
quote:
Dat ontken ik nietquote:Op maandag 9 maart 2009 13:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zeg nou maar gewoon dat je wilt slapen
slaapsequote:Op maandag 9 maart 2009 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Flauwe mensen
[..]Lekker knuffelen
[..]
Dat ontken ik niet
Zometeen.. ff kiwi etenquote:
gold of green?quote:
Heerlijk, al is het best zuurquote:
Greenquote: