Iedereen welkom heten in het verdom-hoekje van de Fok!Forum.
Hierin kunnen alle mensen met humor, maar die niet gewaardeerd worden door mensen zonder humor.... schaamteloos hun ei kwijt.
Mochten jullie een wat eerbaardere Forum zoeken, dan kan dat op:
http://bigmother.tsx.org
Alwaar echte humor, en mensen die nergens anders gewenst zijn, hun ei kwijt met applause.
Grtz,
Meerhoer....
P.S. Mensen die hier moeten posten s.v.p. niet in de SERIEUZE Brother forum proberen te posten, want dan worden ze boos en wordt je post en jij ook hierin geschopt!!!!
Dus pas op en onthoudt: http://bigmother.tsx.org
Een plaats waar kneusjes wel gewaardeerd worden!
laat ik dan maar aftrappen...
Waarom is die Willem niet genomineerd?
Ik erger me dood aan die gozer hij praat net zoals Karin toen ze met Maurice bezig was. :>
En die Anouk praat zo zuigend. Volgens mij zuigt ze als ze praat. Bij ons gaat er lucht naar buiten als we praten bij haar naar binnen.
Zo dat ben ik kwijt nu weer naar het serieuze forum
------------------
----------
Soms is iets zo logisch dat het moeilijk lijkt
[Dit bericht is gewijzigd door Jesper (Datum 08 November 1999).]
Ziek van dat geswap tussen pages, dan weer hier loeren, dan daar.... En hoe kom ik nou wijs uit wat serieus is, half serieus of niet serieus?!
Grtz,
Meerhoer....
Plus dat dit me dus een beetje het rookie, newbie en verdomhoekje gevoel geeft.... zo van 'kuttopic?' okee kwakken we in het rommelhoek voor de nerds om over te lullen.... neh.... not my style.
http://bigmother.tsx.org
Ik ga echt een keertje kijken bij jouw forummie kijken, (ik ben het dan wel niet eens met 'het verdomhoekje' want wat dat betreft ga ik meer voor de kijk van Jesper) maar na al je reclame voor Big Mother wil ik gewoon wel even kijken. Ik zag op tv, op fox8 een televisiespotje voor iets dat Big Mother zou heten. Heel eigenaardig in elkaar gestoken met een man en een vrouw die steeds 'ludiek' in herhaling ge-edit waren en het hadden over dat er in een of andere hal een BB achtig huis zou worden gebouwd. What is that all about? Heb jij daar banden mee, MiRRoR?
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 08 November 1999).]
quote:
Ik zag op tv, op fox8 een televisiespotje voor iets dat Big Mother zou heten. Heel eigenaardig in elkaar gestoken met een man en een vrouw die steeds 'ludiek' in herhaling ge-edit waren en het hadden over dat er in een of andere hal een BB achtig huis zou worden gebouwd. What is that all about? Heb jij daar banden mee, MiRRoR?
Je bedoeld Sick Brother, dat is heel wat anders
quote:Ja maar heb je er ook een speciale bril voor? Die zwarte achtergrond met blauwe letters leest vreselijk, daar krijg je koppijn van, verder ziet het er leuk uit, ik ga nu even in het forum kijken, want hier is het supertraag, traaaaaaaaaaaaaaaaaaaag, dus.
[b]Dus pas op en onthoudt: http://bigmother.tsx.orgEen plaats waar kneusjes wel gewaardeerd worden!
Ik ben nog niet bij Big Mother g'weest, kwam een enorme Java dinges tegen en daar houdt mijn vuurmuur niet van. En dan kom ik er hier ook nog achter dat het slecht voor je ogen is. Het moet wel ergonomisch verantwoord zijn, hoor. Maar ach. Het is nu 0:09. Ik neem een kijkje. Als ik om 1:09 nog niet terug ben, dan lig ik met gekneusde oogjes onder mijn toetsenbord.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 09 November 1999).]
Klachten kun je kwijt in het FEEDBACK forum.
Is daar speciaal een topic voor geopend.
[Dit bericht is gewijzigd door Danny (Datum 09 November 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door Danny (Datum 09 November 1999).]
Als ik wil bijblijven of "graven" dan ga ik naar de overkant kant en hoef vervolgens niet meer door eindeloze onzintopics te waden.
En als ik zin in ongein heb dan kom ik me hier uitleven. En niet zo weinig ook!!!
Houwe zo!!!
quote:Ja maar heb je er ook een speciale bril voor? Die zwarte achtergrond met blauwe letters leest vreselijk, daar krijg je koppijn van, verder ziet het er leuk uit, ik ga nu even in het forum kijken, want hier is het supertraag, traaaaaaaaaaaaaaaaaaaag, dus.
op 11-08-1999 om 09:41 PM schreef Mastino het volgende:
[QUOTE][b]Dus pas op en onthoudt: http://bigmother.tsx.orgEen plaats waar kneusjes wel gewaardeerd worden!
[/quote]
? Scherpere monitor kopeuh? Want tot dusver hebben we er niemand over gehoord, zelfs geen Apple of Amiga users.... Die toch ook over het algemeen geen fantastische monitoren hebben. Verder is het op een stuk of 50 verschillende getest. Gewoon in het ergste geval je monitor wat lichter zetten. ?Enfin....
Grtz,
Meerhoerman, Puckzzz en Doodenrij.
quote:
op 11-09-1999 om 10:12 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:
? Scherpere monitor kopeuh? Want tot dusver hebben we er niemand over gehoord, zelfs geen Apple of Amiga users.... Gewoon in het ergste geval je monitor wat lichter zetten. ?Enfin....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |