abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_236143
HIERBIJ WILDE IK....

Iedereen welkom heten in het verdom-hoekje van de Fok!Forum.

Hierin kunnen alle mensen met humor, maar die niet gewaardeerd worden door mensen zonder humor.... schaamteloos hun ei kwijt.

Mochten jullie een wat eerbaardere Forum zoeken, dan kan dat op:
http://bigmother.tsx.org

Alwaar echte humor, en mensen die nergens anders gewenst zijn, hun ei kwijt met applause.

Grtz,

Meerhoer....
P.S. Mensen die hier moeten posten s.v.p. niet in de SERIEUZE Brother forum proberen te posten, want dan worden ze boos en wordt je post en jij ook hierin geschopt!!!!

Dus pas op en onthoudt: http://bigmother.tsx.org

Een plaats waar kneusjes wel gewaardeerd worden!

pi_236144
Meerhoer laten we het goede voorbeeld geven keep it real!
Ik zal mijn diepgaande analyses in het serieuze forum posten en hier een beetje chillen.
Waar gaan we het eens over hebben?

laat ik dan maar aftrappen...
Waarom is die Willem niet genomineerd?
Ik erger me dood aan die gozer hij praat net zoals Karin toen ze met Maurice bezig was. :>
En die Anouk praat zo zuigend. Volgens mij zuigt ze als ze praat. Bij ons gaat er lucht naar buiten als we praten bij haar naar binnen.

Zo dat ben ik kwijt nu weer naar het serieuze forum
------------------
----------
Soms is iets zo logisch dat het moeilijk lijkt

[Dit bericht is gewijzigd door Jesper (Datum 08 November 1999).]

pi_236145
NAH, WORDT EEN BEETJE....

Ziek van dat geswap tussen pages, dan weer hier loeren, dan daar.... En hoe kom ik nou wijs uit wat serieus is, half serieus of niet serieus?!

Grtz,

Meerhoer....
Plus dat dit me dus een beetje het rookie, newbie en verdomhoekje gevoel geeft.... zo van 'kuttopic?' okee kwakken we in het rommelhoek voor de nerds om over te lullen.... neh.... not my style.
http://bigmother.tsx.org

pi_236146
Het is voor ons allemaal even wennen gore vieze smerige rukkende kutEikel! Oeps. Dat zal ook de bedoeling niet zijn. Ik kreeg even het gevoel over me dat ik hier nu grof moet zijn en domme slappe pogingen tot humor moet plaatsen. Ik ben nog in de gewenningsfase. En ik vind jouw humoristische posts en topics meestal prima te pruimen (maar je bent dus drie of twee personen als ik het goed begrijp, MiRRoRMaN?).

Ik ga echt een keertje kijken bij jouw forummie kijken, (ik ben het dan wel niet eens met 'het verdomhoekje' want wat dat betreft ga ik meer voor de kijk van Jesper) maar na al je reclame voor Big Mother wil ik gewoon wel even kijken. Ik zag op tv, op fox8 een televisiespotje voor iets dat Big Mother zou heten. Heel eigenaardig in elkaar gestoken met een man en een vrouw die steeds 'ludiek' in herhaling ge-edit waren en het hadden over dat er in een of andere hal een BB achtig huis zou worden gebouwd. What is that all about? Heb jij daar banden mee, MiRRoR?

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 08 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 november 1999 @ 21:22:00 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_236147
quote:
Ik zag op tv, op fox8 een televisiespotje voor iets dat Big Mother zou heten. Heel eigenaardig in elkaar gestoken met een man en een vrouw die steeds 'ludiek' in herhaling ge-edit waren en het hadden over dat er in een of andere hal een BB achtig huis zou worden gebouwd. What is that all about? Heb jij daar banden mee, MiRRoR?

Je bedoeld Sick Brother, dat is heel wat anders

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 8 november 1999 @ 21:35:00 #6
1648 Sylvia
Don't you love it
pi_236148
Waar ik me helemaal kapot aan erger: Anouk zit continue aan d'r haar te plukken. Een zenuwtrekje of ijdelheid. Doodziek wordt je ervan.
Don't stop until you get enough
  maandag 8 november 1999 @ 21:41:00 #7
1562 Mastino
Just a very nice person
pi_236149
quote:
[b]Dus pas op en onthoudt: http://bigmother.tsx.org

Ja maar heb je er ook een speciale bril voor? Die zwarte achtergrond met blauwe letters leest vreselijk, daar krijg je koppijn van, verder ziet het er leuk uit, ik ga nu even in het forum kijken, want hier is het supertraag, traaaaaaaaaaaaaaaaaaaag, dus.

Woef woef grrrrrrrrrrrr<P><BR>
  maandag 8 november 1999 @ 21:46:00 #8
1562 Mastino
Just a very nice person
pi_236150
Even een finimalletje ingenomen, shit zeg, ik ben kippig van die site, hebben jullie hier verder nog geen opbeurende kritiek op gehad? Ik heb een barstende koppijn,
pi_236151
TaraBOEM, ik zag het net op tv. Wat voel ik me weer een complete kluns. Maar ach. Gelukkig zit ik er in het juiste gedeelte van het forum voor. Het was trouwens echt heeel slecht dat Sick Brother spotje. Zal het programma (is dat nou echt een programma ??!) ook wel pet zijn.

Ik ben nog niet bij Big Mother g'weest, kwam een enorme Java dinges tegen en daar houdt mijn vuurmuur niet van. En dan kom ik er hier ook nog achter dat het slecht voor je ogen is. Het moet wel ergonomisch verantwoord zijn, hoor. Maar ach. Het is nu 0:09. Ik neem een kijkje. Als ik om 1:09 nog niet terug ben, dan lig ik met gekneusde oogjes onder mijn toetsenbord.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 09 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_236152
-- MODERATOR --

Klachten kun je kwijt in het FEEDBACK forum.
Is daar speciaal een topic voor geopend.

[Dit bericht is gewijzigd door Danny (Datum 09 November 1999).]

pi_236153
-- MODERATOR --

[Dit bericht is gewijzigd door Danny (Datum 09 November 1999).]

pi_236154
Even voor de duidelijkheid:
het is absoluut niet zo dat we een waarde-oordeel willen hangen aan verschillende topics. Het geheel is alleen om eea wat overzichtelijker te maken. Uiteraard kan er altijd discussie blijven over in welk forum bepaalde topics horen. Als je het oneens bent, stuur dan gewoon een mailtje naar een van de admins, die kunnen dan eventueel hun beslissing uitleggen en/of herroepen.
In de chaos van vanmiddag zijn er wellicht wat topics onterecht verhuisd; er valt altijd over te praten ok? Onze bedoeling was om het andere forum een beetje te ontlichten, de etiketten "serieus" en "minder serieus" moet je ook niet zo letterlijk nemen. Volgens mij kan iedereen hier zelf best wel inschatten waar iets thuishoort.
En nogmaals, dit is niet gedaan om jullie te pesten, maar om het allemaal een beetje beter werkbaar te maken. Ikzelf heb gewoon de hele avond twee vensters openstaan en zap een beetje heen en weer...
mooi he, alles
pi_236155
Wat is er toch mis met dat forum opsplitsen? Ik kan het niet volgen hoor!

Als ik wil bijblijven of "graven" dan ga ik naar de overkant kant en hoef vervolgens niet meer door eindeloze onzintopics te waden.

En als ik zin in ongein heb dan kom ik me hier uitleven. En niet zo weinig ook!!!

Houwe zo!!!

The trick is to keep breathing
  Admin dinsdag 9 november 1999 @ 03:41:00 #14
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_236156
-- MODERATOR --

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_236157
quote:
op 11-08-1999 om 09:41 PM schreef Mastino het volgende:
[QUOTE][b]Dus pas op en onthoudt: http://bigmother.tsx.org

Ja maar heb je er ook een speciale bril voor? Die zwarte achtergrond met blauwe letters leest vreselijk, daar krijg je koppijn van, verder ziet het er leuk uit, ik ga nu even in het forum kijken, want hier is het supertraag, traaaaaaaaaaaaaaaaaaaag, dus.

[/quote]

? Scherpere monitor kopeuh? Want tot dusver hebben we er niemand over gehoord, zelfs geen Apple of Amiga users.... Die toch ook over het algemeen geen fantastische monitoren hebben. Verder is het op een stuk of 50 verschillende getest. Gewoon in het ergste geval je monitor wat lichter zetten. ?Enfin....

Grtz,

Meerhoerman, Puckzzz en Doodenrij.

dinsdag 9 november 1999 @ 11:40:00 #16
1562 Mastino
Just a very nice person
pi_236158
quote:
op 11-09-1999 om 10:12 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:
? Scherpere monitor kopeuh? Want tot dusver hebben we er niemand over gehoord, zelfs geen Apple of Amiga users.... Gewoon in het ergste geval je monitor wat lichter zetten. ?Enfin....

Met mijn monitor Panasonic is niets mis, maar ik zal heteens wat lichter proberen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')