Ja, dat moeten we ook doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:56 schreef Isabeau het volgende:
Echt niet?? Moeten we nódig weer een keer DnD'en! Dan maak ik een banoffeepie
OooooOOooo....óók al zo lekker!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
Banoffee pie![]()
Ik heb nog een blikje toffeeprut liggen... Verleidelijk.
Maar er staat al een citroen-cheesecake in de koelkast
Als het überhaupt doorgaat. Bij de bookmakers schijn je daar al weddenschappen op af te kunnen sluiten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:46 schreef Isabeau het volgende:
Het is bijna een soort ramptoerisme om naar een concert van MJ te gaanMaar hij kan dan natuurlijk alleen maar meevallen, als je niet zo veel verwacht.
Het bovenlaagje was idd een soort mousse, maar wel afgebakken, dus misschien lijkt het er wel opquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga volgende week een -glutenvrije- baked chocolate mousse maken. Misschien was het zoiets?
Nog nooitquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:14 schreef DarkElf het volgende:
hier trouwens ook nog nooit een banoffee pie op, t lijkt me zo machtig en zoveel te zoet
Ik ben altijd verrast hoe beschaafd-zoet die toffee isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:14 schreef DarkElf het volgende:
hier trouwens ook nog nooit een banoffee pie op, t lijkt me zo machtig en zoveel te zoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |