Eerlijk gezegd vind ik dat niet een sterke argumentatie. Het is dan ' bij gebrek aan beter'. Katten verdienen beter dan dat. Ik denk dat de huidige eigenaren dan misschien beter kunnen doorzoeken naar iemand die toch wat vaker thuis is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:24 schreef maok het volgende:
[..]
Overdag ben ik inderdaad aan het werk. Maar als de huidige eigenaren verder niemand kunnen vinden is dat denk ik altijd nog beter dan dat ze naar een asiel moeten ofzo. De mensen waar ze nu zitten werken trouwens ook allebij fulltime dus dat zijn ze al wel gewend.
En ik besef dat ik ze zeg maar de komende 10 jaar (of langer) in huis heb.
Als er iemand anders is die vaker thuis is, nog geen katten heeft en misschien ook wel een wat groter huis heeft vind ik het ook prima als ze daar naar toe gaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat niet een sterke argumentatie. Het is dan ' bij gebrek aan beter'. Katten verdienen beter dan dat. Ik denk dat de huidige eigenaren dan misschien beter kunnen doorzoeken naar iemand die toch wat vaker thuis is.
Paar uurtjes bijvoorbeeld van half 8 tot 10 of van kwart over 6 tot kwart voor 10. Maar op dat soort avonden heb ik dus altijd aan het begin of aan de einde van de avond wat tijd voor ze. Ik ga niet direct uit mijn werk door of als ik thuis kom gelijk naar bed.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Nouja, dat je fulltime werkt is sowieso geen probleem.
En wat zijn 'een paar uurtjes' op die 2 a 3 avonden?
Ze zijn wel met zn tweeën dus ze hebben altijd elkaar nog.
Dat idee heb ik ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:35 schreef LekkerApart het volgende:
Ik denk dat je de katten met die tijden niet te kort doet hoor en als ik al je overwegingen lees, lijk je mij een prima blikopener.
Dat dusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:35 schreef LekkerApart het volgende:
Ik denk dat je de katten met die tijden niet te kort doet hoor en als ik al je overwegingen lees, lijk je mij een prima blikopener.
Tja, je moet er iets voor over hebben hequote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:56 schreef Lienekien het volgende:
Katten waarderen ook je gezelschap als ze in je buurt kunnen zijn als jij slaapt. Ik zou ernaar informeren of ze 's nachts actief zijn of dan lekker liggen te pitten. Kan me voorstellen dat je in je studio geen katten wilt die je 's nachts uit de slaap houden.
Ik heb altijd de grootste en dan heel veel tegelijk. Dan kosten ze 18 t stuk of zo geloof ikquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:42 schreef ferrari_rood het volgende:
De katten zijn al wat ouder en hebben dus minder behoefte aan rennen ed. wij werken ook full time. de tijden dat we thuis zijn ben ik er voor mijn katten.Wie is er tegenwoordig wel altijd thuis. ik neem aan dat je hier niet je hele leven blijft wonen.
succes met je beslissing
zit net te kijken op diertotaalservice welke litter pearls pakken jullie? de 7,5l of de 20lbs?
Katten zijn schemerdieren, maar ze hebben ook hun eigen bioritme. Ik heb hier één ochtendkat (4:30 WAKKKKEEEERRRRR!) en een avondkat (stoor mij niet voor 11:00, ik slaap uit).quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:36 schreef Kekaa het volgende:
En zijn katten officieel geen nachtdieren? Dus dat je er overdag niet altijd bent is volgens mij helemaal niet zo erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |