abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 maart 2009 @ 14:10:32 #26
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_66797353
Ik heb een paar foto's:

Joep de kater:

Diesel de poes:

En nog een keer Joep met Diesel op de achtergrond:
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:04:30 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_66798575
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 21:24 schreef maok het volgende:

[..]

Overdag ben ik inderdaad aan het werk. Maar als de huidige eigenaren verder niemand kunnen vinden is dat denk ik altijd nog beter dan dat ze naar een asiel moeten ofzo. De mensen waar ze nu zitten werken trouwens ook allebij fulltime dus dat zijn ze al wel gewend.
En ik besef dat ik ze zeg maar de komende 10 jaar (of langer) in huis heb.
Eerlijk gezegd vind ik dat niet een sterke argumentatie. Het is dan ' bij gebrek aan beter'. Katten verdienen beter dan dat. Ik denk dat de huidige eigenaren dan misschien beter kunnen doorzoeken naar iemand die toch wat vaker thuis is.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 16:00:08 #28
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_66799938
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 20:11 schreef Harajuku. het volgende:
Altijd een schuur vol kattenbakkorrels
Twaalf dozen, op kantoor, ergens in het magazijn
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 16:03:48 #29
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_66800029
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 15:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik dat niet een sterke argumentatie. Het is dan ' bij gebrek aan beter'. Katten verdienen beter dan dat. Ik denk dat de huidige eigenaren dan misschien beter kunnen doorzoeken naar iemand die toch wat vaker thuis is.
Als er iemand anders is die vaker thuis is, nog geen katten heeft en misschien ook wel een wat groter huis heeft vind ik het ook prima als ze daar naar toe gaan.

EDIT:

Als er hier trouwens iemand geintresseerd is kun je me PM-en, dan kan ik je voorstellen aan de huidige eigenaars. De katten wonen nu trouwens in Drenthe.

[ Bericht 38% gewijzigd door maok op 07-03-2009 16:14:59 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 7 maart 2009 @ 16:19:44 #30
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66800430
Marinka, hoe vaak ben je niet thuis dan? Of hoe vaak ben je wel thuis?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 16:45:48 #31
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_66801071
Ben overdag van kwart voor 8 tot 5 weg naar mijn werk. En verder ben ik door de weeks meestal 2 a 3 avonden een paar uurtjes weg, maar 1 van de avonden is iets vasts dus soms ben ik ook maar 1 avond weg. Zaterdag ben ik eigenlijk de hele dag thuis en zondag ligt het er een beetje aan maar ben ik iig 's morgens weg.

Ik ben er dus wel: 's nachts en 's morgens vroeg, aan het einde van middag en begin van de avond en aan het einde van de avond. 2 a 3 en soms ook 4 dagen ben ik door de week de hele avond thuis. In het weekend ben ik er iig de hele zaterdag, 's nachts, zondag aan het begin van ochtend, zo'n beetje om en om 's middags en iig de hele avond en nacht.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 7 maart 2009 @ 16:50:40 #32
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66801205
Nouja, dat je fulltime werkt is sowieso geen probleem.
En wat zijn 'een paar uurtjes' op die 2 a 3 avonden?
Ze zijn wel met zn tweeën dus ze hebben altijd elkaar nog.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 16:55:32 #33
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_66801334
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 16:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Nouja, dat je fulltime werkt is sowieso geen probleem.
En wat zijn 'een paar uurtjes' op die 2 a 3 avonden?
Ze zijn wel met zn tweeën dus ze hebben altijd elkaar nog.
Paar uurtjes bijvoorbeeld van half 8 tot 10 of van kwart over 6 tot kwart voor 10. Maar op dat soort avonden heb ik dus altijd aan het begin of aan de einde van de avond wat tijd voor ze. Ik ga niet direct uit mijn werk door of als ik thuis kom gelijk naar bed.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 7 maart 2009 @ 16:57:03 #34
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66801368
Ja, ik vind dat wel meevallen, maar ik weet niet hoe de rest in dit topic daarover denkt?
Ze zijn sowieso altijd met zn tweeën en ze gaan ook niet direct dood als je een avondje weg bent.
pi_66802610
Ik denk dat je de katten met die tijden niet te kort doet hoor en als ik al je overwegingen lees, lijk je mij een prima blikopener.
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 7 maart 2009 @ 17:36:51 #36
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66802659
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:35 schreef LekkerApart het volgende:
Ik denk dat je de katten met die tijden niet te kort doet hoor en als ik al je overwegingen lees, lijk je mij een prima blikopener.
Dat idee heb ik ook.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 7 maart 2009 @ 17:37:29 #37
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66802678
Oh en Marinka, als je ze neemt dan kom ik eens op bezoek om ze te bekijken !
  zaterdag 7 maart 2009 @ 17:53:32 #38
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_66803237
Als ik het zo lees lijk je me een prima kattenbaasje. Zeker als de katten nu ook gewend zijn regelmatig alleen te zijn lijkt me dat echt geen probleem. Hier (2 binnenkatten) zijn ze ook overdag alleen thuis. Overdag zijn ze zoiezo niet actief, ze liggen vooral te maffen de hele tijd. Als ik langer dan een paar dagen overdag thuis ben lijken ze het ook echt 'vreemd' te vinden. Daarbij zijn ze met zijn 2en dus kunnen elkaar ook wel vermaken.

Ik denk dat het ook per kat verschillend is hoeveel ruimte ze 'nodig' hebben. Eerst woonden wij in een klein appartement maar konden ze ook een flink stuk rennen. In onze huidige woning komen ze alleen op de benedenverdieping. Soms laten we ze door het hele huis, dan rennen ze een paar keer naar boven en gaan vervolgens gewoon weer beneden liggen...
Geluk is een richting, geen punt
  zaterdag 7 maart 2009 @ 18:11:33 #39
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_66803742
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:35 schreef LekkerApart het volgende:
Dat dus

Katten kunnen het prima met zichzelf vinden. De onze zijn wel enthousiast als we thuiskomen, maar dat is toch vaak voedselgerelateerd
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_66806206
En zijn katten officieel geen nachtdieren? Dus dat je er overdag niet altijd bent is volgens mij helemaal niet zo erg.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:40:14 #41
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_66806314
Als ze dan maar niet over mijn hoofd gaan lopen als ik slaap, ik kan ze namelijk niet echt bij mijn bed vandaan houden omdat ik (bijna) geen deuren in mijn huis heb. Ze mogen van mij overigens best op mijn voeteneind komen liggen als ze dat willen.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:56:45 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_66806931
Katten waarderen ook je gezelschap als ze in je buurt kunnen zijn als jij slaapt. Ik zou ernaar informeren of ze 's nachts actief zijn of dan lekker liggen te pitten. Kan me voorstellen dat je in je studio geen katten wilt die je 's nachts uit de slaap houden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_66808617
De katten zijn al wat ouder en hebben dus minder behoefte aan rennen ed. wij werken ook full time. de tijden dat we thuis zijn ben ik er voor mijn katten.Wie is er tegenwoordig wel altijd thuis. ik neem aan dat je hier niet je hele leven blijft wonen.
succes met je beslissing

zit net te kijken op diertotaalservice welke litter pearls pakken jullie? de 7,5l of de 20lbs?

[ Bericht 15% gewijzigd door F_r op 07-03-2009 20:50:24 ]
pi_66812081
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:56 schreef Lienekien het volgende:
Katten waarderen ook je gezelschap als ze in je buurt kunnen zijn als jij slaapt. Ik zou ernaar informeren of ze 's nachts actief zijn of dan lekker liggen te pitten. Kan me voorstellen dat je in je studio geen katten wilt die je 's nachts uit de slaap houden.
Tja, je moet er iets voor over hebben he
Poes heeft er nogal een pootje van om 's ochtends om 5 of 6 uur keihard miauwend om je bed te gaan lopen. Grote nadeel van op 30 m2 wonen is inderdaad dat je er niet heel erg veel aan kan doen. Maar geloof me, hoeveel haat je ook kan voelen op zo'n moment doordeweeks, als ze dan een keer een weekendochtend zich in je knieholte nestelt dan smelt je weer net zo hard. Verder kan het schelen om vrij laat nog eten te geven, na het eten hebben ze nog wel eens de neiging om te gaan slapen.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_66812625
Heb zelf ook een ruimte waar de poes ook 's nachts in loopt. Over het algemeen slaapt ze lekker in dr radiatormandje of op een stoel, natuurlijk spookt ze ook wel rond en gooit ze eens wat van een tafel/bureau af maar over het algemeen gaat het prima. Nadeel van mijn kat is dat ze altijd onder de dekens probeert te komen en dan behoorlijk dr nagels in je vel kan zetten. Voor de rest word ik soms wakker als ze bij mn hoofd staat te spinnen, maar dit is vaak maar heel kort.
♥ scars make us who we are ♥
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:59:30 #46
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66812667
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:42 schreef ferrari_rood het volgende:
De katten zijn al wat ouder en hebben dus minder behoefte aan rennen ed. wij werken ook full time. de tijden dat we thuis zijn ben ik er voor mijn katten.Wie is er tegenwoordig wel altijd thuis. ik neem aan dat je hier niet je hele leven blijft wonen.
succes met je beslissing

zit net te kijken op diertotaalservice welke litter pearls pakken jullie? de 7,5l of de 20lbs?
Ik heb altijd de grootste en dan heel veel tegelijk. Dan kosten ze 18 t stuk of zo geloof ik

LITTER PEARLS TRACKS-LESS 20LBS
ACTIE Bij afname van 12 stuks voor ¤ 19,95 per stuk. Staffelkorting bij groot afname Crystal Clear Litter Pearls is een revolutie op het gebied van kattenbakvulling, het begin van een dynamisch en totaal vernieuwd concept die een ommekeer in...

Prijs per stuk vanaf: ¤ 19,95

Vanaf Prijs per stuk
1 stuk(s) ¤ 24,50
2 stuk(s) ¤ 22,50
6 stuk(s) ¤ 20,95
12 stuk(s) ¤ 19,95

[ Bericht 20% gewijzigd door Harajuku. op 07-03-2009 23:05:38 ]
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66818614
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:36 schreef Kekaa het volgende:
En zijn katten officieel geen nachtdieren? Dus dat je er overdag niet altijd bent is volgens mij helemaal niet zo erg.
Katten zijn schemerdieren, maar ze hebben ook hun eigen bioritme. Ik heb hier één ochtendkat (4:30 WAKKKKEEEERRRRR!) en een avondkat (stoor mij niet voor 11:00, ik slaap uit).
  zondag 8 maart 2009 @ 22:51:38 #48
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66843659
Ik woon in een zelfde ruimte als jij en heb dus inderdaad 2 poezen. Die gaan niet naar buiten (want dat willen ze niet, en hier kan het ook niet, in mijn vorige woning wel). Je moet inderdaad wel zorgen voor goed voer, en voor voldoende beweging. Ik heb hier een krabpaal tot aan het plafond staan en de poezen mogen overal komen, behalve op het aanrecht. Qua tijd lijkt me dat het prima kan, de poezen houden elkaar wel gezeldschap. Je moet er alleen echt goed rekening mee houden dat de katten je altijd kunnen storen (dus ook 's nachts) en dat je ze niet even apart kan zetten voor bezoek. En oja, je gaat gegarandeerd nooit meer haarvrij de deur uit als je een kat hebt
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66850892
Volgens mij heb je er goed over nagedacht TS. Ik heb ook twee katten gehad op een woonoppervlakte van 30M2, ze waren er zeker niet ongelukkig. Ik werk ook fulltime en koos daarom juist voor twee katten omdat ze dan met elkaar kunnen spelen.
Het is niet supergroot natuurlijk maar als ze alleen al niet naar buiten durven denk ik dat ze weinig last van de kleine omgeving gaan hebben.

Als er binnen afzienbare tijd geen ander huis voor ze gevonden wordt zou ik het zeker proberen. Want hoe langer ze in een stressvolle (lees: met andere katten) omgeving zitten, hoe groter de kans is dat ze gedragsproblemen ontwikkelen zoals overal plassen of aan meubels krabben. Dan kun je beter snel de knoop doorhakken. Maar uiteraard alleen als jij er ook 100% achter staat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66852330
Als ze met z'n tweetjes zijn, kunnen ze het best hebben dat het baasje werkt hoor. Als ik kijk naar mijn katten: die lijken soms 's middags nog steeds op dezelfde plek te liggen als waar ik ze 's ochtends achterliet Ze worden pas actief als ik thuis kom.
En zeker 1 kattenbak per kat. Dan hebben ze elk d'r eigen plekje. Da's wel zo prettig.
Kleur buiten de lijntjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')