Ja dat begreep ik.. Nou ik moet eerlijk zijn, bij mij gaat er ook bijna anderhalve liter per dag doorheenquote:
niet goed hoorquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:13 schreef dekkered het volgende:
Daph_ kan ik je hier blij mee maken?
[ afbeelding ]
Het ligt er ook echt gewoon aan, soms blijf je drinken en soms drink je amper (heb ik ook totaal niet door als ik gewoon geconcentreerd achter de PC zit)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik.. Nou ik moet eerlijk zijn, bij mij gaat er ook bijna anderhalve liter per dag doorheen.
Goed bezigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet goed hoor
En voor Piles: Als ik 2 biertjes drink bij een avondje stappen, dan is het veel. Ik drink wel Baco, maar zoals gezegd is dat alleen met stappen en dat gebeurd misschien 1 keer in de 2 weken ofzo.
Oh, dat valt dan wel mee jahquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:13 schreef Psychonikeo het volgende:
En voor Piles: Als ik 2 biertjes drink bij een avondje stappen, dan is het veel. Ik drink wel Baco, maar zoals gezegd is dat alleen met stappen en dat gebeurd misschien 1 keer in de 2 weken ofzo.
Ik drink altijd veel.. Mja ik drink fanta zero, dat is iets minder ergquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:14 schreef dekkered het volgende:
[..]
Het ligt er ook echt gewoon aan, soms blijf je drinken en soms drink je amper (heb ik ook totaal niet door als ik gewoon geconcentreerd achter de PC zit)
Ja ademen is ook slecht...quote:
Jij denk dat ik zo vrolijk ben nu omdat ik al dronken ben?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dat valt dan wel mee jahHad meer bij je verwacht
Alfredquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben vandaag zo vrolijk
Light-productenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik drink altijd veel.. Mja ik drink fanta zero, dat is iets minder erg
Die zero zooi is ook gewoon baggerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik drink altijd veel.. Mja ik drink fanta zero, dat is iets minder erg
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jij denk dat ik zo vrolijk ben nu omdat ik al dronken ben?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:15 schreef Psychonikeo het volgende:
Jij denk dat ik zo vrolijk ben nu omdat ik al dronken ben?
quote:
Nee, maar daarom bedoel ik ook eigenlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ja ademen is ook slecht...
Denk alleen dat ik toch binnenkort is moet gaan beginnen met sporten...(wil van men dikke kop af en wat betere conditie)
whehehe.. doe maar nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
"waar de baco's er om 9 uur al in gaan"
Het is niet beter, het zit bomvol aspartaam.. Dat weet ik. Maar in gewone frisdrank zit ook allemaal troep dus veel zal het niet schelen. Het gaat om het idee..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Light-productenNiet alleen qua smaak, maar vooral omdat mensen denken dat het beter is
+1quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Light-productenNiet alleen qua smaak, maar vooral omdat mensen denken dat het beter is
Nou ik wijd mijn buikje aan wat anders, genaamd snoepen... (ik weet dat het slecht is maar toch blijf ik het doen...)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee, maar daarom bedoel ik ook eigenlijk
Ik wijd mijn dikke buik ook aan de frisdrank namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |