waarom heb jij het nu over prikken terwijl ik het over de door jouw slecht geformuleerde interpretatie van mijn goed geformuleerde stelling heb jij FRAUDEUR!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:27 schreef KutKat het volgende:
[..]
Toch deed ik er minder lang over om hem door te prikken.
Boos ding. Ik prik waar ik wil. En ik heb gelijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
waarom heb jij het nu over prikken terwijl ik het over de door jouw slecht geformuleerde interpretatie van mijn goed geformuleerde stelling heb jij FRAUDEUR!!!
Jij hebt helemaal niet gelijk en ik heb jouw geen toestemming gegeven om ergens in mijn richting toe te prikken en dus heb ik jouw ge gerapporteerd aan de admins en ik hoop dat jij een ban krijgtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:31 schreef KutKat het volgende:
[..]
Boos ding. Ik prik waar ik wil. En ik heb gelijk.
Was jij op het (kleuter)schoolspeelplein ook al zo??quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niet gelijk en ik heb jouw geen toestemming gegeven om ergens in mijn richting toe te prikken en dus heb ik jouw ge gerapporteerd aan de admins en ik hoop dat jij een ban krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEY WAAROM PRETENDEER JIJ DAT JIJ SLIMMER BENT DAN MIJ OMDAT JIJ DENKT DAT IK OP DE KLEUTERSPEELSCHOOL ZIT IK ZAL AL OP DE UNIVERSITEIT HOORquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:34 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Was jij op het (kleuter)schoolspeelplein ook al zo??
Ik ben inderdaad ook bang dat hij het echt meent. Laat maar zitten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:34 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Was jij op het (kleuter)schoolspeelplein ook al zo??
EN MEISJES?quote:
Dan mij..........en dan op de uni?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
HEY WAAROM PRETENDEER JIJ DAT JIJ SLIMMER BENT DAN MIJ OMDAT JIJ DENKT DAT IK OP DE KLEUTERSPEELSCHOOL ZIT IK ZAL AL OP DE UNIVERSITEIT HOOR![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:36 schreef KutKat het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad ook bang dat hij het echt meent. Laat maar zitten.
IK ZAL AL, klinkt bijna als HALAL ..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
HEY WAAROM PRETENDEER JIJ DAT JIJ SLIMMER BENT DAN MIJ OMDAT JIJ DENKT DAT IK OP DE KLEUTERSPEELSCHOOL ZIT IK ZAL AL OP DE UNIVERSITEIT HOOR![]()
![]()
![]()
![]()
Op de universiteiten zitten wel meer mensen die de taal bijzonder matig beheersen.quote:
Oke,quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
HEY WIJ ZIJN HIER NIET OP EEN GRAMMATICA FORUM HOOR
Je bedoelt de riolen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Patat, friet is voor de mensen die onder de rivieren leven.
Dat klopt, dat geldt voor jou ook. Jij bent niet perse een riool.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee, de rivieren! Dat er poep in zit betekent niet dat het riolen zijn!!!
Nee, maar er zit wel poep in mij wheehehehehe en jouw ook whehehehequote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:50 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Dat klopt, dat geldt voor jou ook. Jij bent niet perse een riool.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:58 schreef KutKat het volgende:
Frietje stoof.
Patat met sudderlappen.
Kies zelf maar.
Wat een leuke woordkeuze. Minstens origineel te noemen.quote:
Dank je, ik heb er mijn best op gedaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:54 schreef KutKat het volgende:
[..]
Wat een leuke woordkeuze. Minstens origineel te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |