Ik ookquote:
Die foto met die muisjes is geen programma aan te pas gekomen, dat is gewoon gaan staan en iemand muisjes over je schouder laten gooien. En een vriendinnetje met een fotografie hobby. En niet te vergeten een stofzuiger na afloopquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:58 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ik ook. Vanaf vandaag ga ik mijn buikspieren trainen. Sinds de geboorte nogsteeds geen minuutje gesport
.
Estrys, ook al zo'n mooie foto. Hoe doen jullie dat toch? Zeker allemaal mooie programma's die Guuzewuus niet heeft. Prachtig in elk geval
.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:05 schreef Estrys het volgende:
[..]
Die foto met die muisjes is geen programma aan te pas gekomen, dat is gewoon gaan staan en iemand muisjes over je schouder laten gooien. En een vriendinnetje met een fotografie hobby. En niet te vergeten een stofzuiger na afloop
een gezicht als een oorwurmquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:06 schreef Sugar het volgende:
Precies, ik buk niet meer! Ik ga charmant door de knieën terwijl ik mijn adem inhou, mijn billen tegen elkaar pers, geen zinnig woord meer kan zeggen behalve grmpfff en een gezicht heb als een oorwurm, maar ik mijd de rimpelhondjesplooienbuik!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |