Ik betáál voor dat balkon, Frollo. In de lente wil ik daar rustig kunnen zitten met een een biertje en geen gekoer aan mijn kop hebben. Bovendien poepen die beesten vûrschrikkuluk. En het nest in aanbouw bevnd zich op dezelfde hoogte als mijn slaapkamerraam boven.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:21 schreef Frollo het volgende:
Ik zag er wel tegenop om een paar maanden mijn balkon kwijt te zijn, maar ach, het zijn lieve diertjes en het leek me eigenlijk wel interessant om het hele broed- en opvoedproces van zo dichtbij te volgen.
Lieve diertjes?quote:Op maandag 9 maart 2009 10:21 schreef Frollo het volgende:
Ook op ons balkon waren er duiven aan een nestje begonnen, Gellius. Boven op het kastje van de de uitrolbare waslijn, om precies te zijn. Ik zag er wel tegenop om een paar maanden mijn balkon kwijt te zijn, maar ach, het zijn lieve diertjes en het leek me eigenlijk wel interessant om het hele broed- en opvoedproces van zo dichtbij te volgen.
Maar goed, ik mag mijn balkon toch houden. De tortels hebben blijkbaar ingezien dat die 2 cm diepte van dat kastje niet echt ruim genoeg is voor een nest.
Hallo Intx, da's een juiste observering. Ik heb daar al jaren niets meer te zoeken.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:37 schreef Intxaurraga het volgende:
Tokay! Observeer ik juist als ik je nooit meer in ONZ zie?
Na een pauze van ongeveer een eeuw ventilleer ik er de laatste tijd nog wel eens wat creativiteit, ja. Maar de Bupatih's, Xlarge's, Gfree's, Pool's en Renmaestro's van weleer zijn vertrokken, de laatste TTT dateert van 4 maart 1982 en als je er een goed topic opent krijg je het gevoel dat je een goede mop vertelt in een café waar de lichten aan zijn en iedereen vertrokken is, behalve de kastelein die met zijn verzopen bakkes op de toog ligt.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:31 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hallo Intx, da's een juiste observering. Ik heb daar al jaren niets meer te zoeken.
Jij nog wél dan?![]()
Natuurlijk zitten er nog wel coole users in ONZin. Neemt niet weg dat het soms eens lekker is om over-het-paard-getild-melancholisch te doen over vroegaar.quote:
Dat en dat, ja. Ik was er op een bepaald moment echt klaar mee en heb toen ONZ (en een resem subfora die er voor mij niet toe doen) meteen maar uit de active topic-lijst verwijderd.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:56 schreef Intxaurraga het volgende:
Na een pauze van ongeveer een eeuw ventilleer ik er de laatste tijd nog wel eens wat creativiteit, ja. Maar de Bupatih's, Xlarge's, Gfree's, Pool's en Renmaestro's van weleer zijn vertrokken, de laatste TTT dateert van 4 maart 1982 en als je er een goed topic opent krijg je het gevoel dat je een goede mop vertelt in een café waar de lichten aan zijn en iedereen vertrokken is, behalve de kastelein die met zijn verzopen bakkes op de toog ligt.
Is dat de reden dat je er niet meer komt, of ben je het gebeuren 'ontgroeid'? In het eerste geval zou je natuurlijk zelf nog eens 'n duit in het zakje kunnen doen t.b.v. de wederopbouw.
O, neem me niet kwalijk, mijn Vlaamse verleden speelt af en toe nog op. Een resem is een rij, een serie, een reeks ...quote:
Je hoeft ook weer niet te doen alsof ik de laatste straatzanger van Tsjernobyl ben, af en toe kan ONZ nog best amusant zijn. Kom gewoon weer af en toe eens stiekem kijken, zou ik zeggen.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:51 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat en dat, ja. Ik was er op een bepaald moment echt klaar mee en heb toen ONZ (en een resem subfora die er voor mij niet toe doen) meteen maar uit de active topic-lijst verwijderd.
Chapeau dat jij - tegen beter weten in, lijkt me - nog wel eens een reanimatiepoging onderneemt, en grappig dat je me aanspoort datzelfde te doen, maar uhm nee, dank je.
Om dezelfde reden dat men dit metrostation ook vaak 'kipkar' noemt.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:38 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Waarom zou je Fjodor als Fedor spellen?
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:18 schreef JAM het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat men dit metrostation ook vaak 'kipkar' noemt.
[ afbeelding ]
Tsjernobyl, treffende vergelijking!quote:Op maandag 9 maart 2009 18:34 schreef Intxaurraga het volgende:
Je hoeft ook weer niet te doen alsof ik de laatste straatzanger van Tsjernobyl ben, af en toe kan ONZ nog best amusant zijn. Kom gewoon weer af en toe eens stiekem kijken, zou ik zeggen.
'k Zou het niet weten. Ik ben alleen bekend met de oude ONZ, Pope.quote:
Quote - Edit en meer knoppen weg!quote:Op maandag 9 maart 2009 23:31 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
waar zijn alle knopjes zoals citeren van een bericht e.d.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |