abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66842100
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:14 schreef k_man het volgende:
Ik ben daar wel geweest zie sig. Telt dat ook?
Enorm toffe rij landen zeg . Was je er in de tijd van president Turkmenbasie? Ik heb wel ooit een 'kom op vakantie in mijn fantastische rijk'-foldertje in mijn handen gehad van zijn regime, maar ik kende tot op heden niemand die er werkelijk was heengegaan.

Heb je ook het Aral-meer (ligt een landje verder, ik weet) mogen aanschouwen? Dat is toch wel de trekpleister in die contreien, me dunkt.

De avatar heb ik geknipt uit een prachtige oude ingescande kaart van het gebied rond het Aralmeer, die ik helaas verloren ben.
pi_66842144
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:14 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb net ontdekt dat het een serie is, "van Moskou tot Magadan", en dat ik de eerste vijf -van de zeven- afleveringen heb gemist. Die over Kalmukkie had me ook wel leuk geleken:

"De president van Kalmukkië Illumzhinov is tevens de voorzitter van Fide, de Internationale schaakbond. Schaken is zijn passie. En dus moet iedereen in deze door armoede en corruptie geteisterde republiek iedereen leren schaken."
Oe, schaakland Kalmukkië. Die moet ik ook opzoeken.
pi_66842918
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:20 schreef Intxaurraga het volgende:
Enorm toffe rij landen zeg . Was je er in de tijd van president Turkmenbasie? Ik heb wel ooit een 'kom op vakantie in mijn fantastische rijk'-foldertje in mijn handen gehad van zijn regime, maar ik kende tot op heden niemand die er werkelijk was heengegaan.

Heb je ook het Aral-meer (ligt een landje verder, ik weet) mogen aanschouwen? Dat is toch wel de trekpleister in die contreien, me dunkt.

De avatar heb ik geknipt uit een prachtige oude ingescande kaart van het gebied rond het Aralmeer, die ik helaas verloren ben.
Ik ben pas vorig jaar in Turkmenistan geweest, dus na zijn dood. In de praktijk schijnt dat echter weinig uit te maken. Ik ben toen ook in Oezbekistan, Kazachstan en Kyrgizië geweest, maar - helaas - niet bij het Aralmeer. Had mij ook wel erg tof geleken, maar zat er niet in.

Zie linkje in sig voor foto's.
pi_66843390
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:35 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik ben pas vorig jaar in Turkmenistan geweest, dus na zijn dood. In de praktijk schijnt dat echter weinig uit te maken. Ik ben toen ook in Oezbekistan, Kazachstan en Kyrgizië geweest, maar - helaas - niet bij het Aralmeer. Had mij ook wel erg tof geleken, maar zat er niet in.

Zie linkje in sig voor foto's.
Wat een hele mooie foto's inderdaad . Ik krijg er zelf helemaal zin van om een fototoestel te nemen en op het eerste vliegtuig naar Ginderwijtistan te nemen.

Één van de plaatsen die ik tegenkwam waar ik ooit nog heen wil is Tozeur. Ik ga volgende maand voor de derde keer naar Tunesië, maar in die hoek kom je nu eenmaal niet zo snel. Was het de moeite?
pi_66844265
Ik moet in de komende 25 uur nog 19 'gratis bonus-smsjes' versturen. Wat een stress, wat een stress.
pi_66844503
Je mag er wel een naar mij sturen. Ben je een beetje sexy?
Graag op anoniem
pi_66844677
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:45 schreef Intxaurraga het volgende:

[..]

Wat een hele mooie foto's inderdaad . Ik krijg er zelf helemaal zin van om een fototoestel te nemen en op het eerste vliegtuig naar Ginderwijtistan te nemen.

Één van de plaatsen die ik tegenkwam waar ik ooit nog heen wil is Tozeur. Ik ga volgende maand voor de derde keer naar Tunesië, maar in die hoek kom je nu eenmaal niet zo snel. Was het de moeite?
Ja, Tozeur was mooi. Vooral vanwege de architectuur. Je kunt dat ook op de foto's zien, die patronen in baksteen. Er is een wijk met allemaal van dat soort huizen, aan smalle straatjes, waar vrouwtjes in de traditionele kledij doorheen schuifelen.
De laatste middag in Tozeur was ook de laatste middag in Tunesië. Ik heb toen heerlijk in het zonnetje gezeten. Helemaal alleen op een bankje, onder een palm, luisterend naar de geluiden uit de moskee achter me. Heerlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2009 23:17:42 ]
pi_66849579
quote:
Op zondag 8 maart 2009 23:11 schreef Mainport het volgende:
Je mag er wel een naar mij sturen. Ben je een beetje sexy?
Jij moet je mond houden weet je nog
pi_66849585
PS de afleveringen van dat programma kan je gewoon zien via die link van thaleia
pi_66850174
Goèdemorgen.
  maandag 9 maart 2009 @ 09:06:59 #161
71048 Tokay
makes your day!
pi_66850342
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_66850456
Die over Kalmukkië heb ik gezien, met die schaak idioot als president. En een aflevering over de Siberische kampen. Leuk programma, maar een leuke geschiedenis avond van de zondagavond, samen met Geert.
Aldus.
pi_66850571
Is er iets, Tokae? Ben je jarig?
  maandag 9 maart 2009 @ 09:19:12 #164
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_66850660
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 13:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
De stelling van vandaag:

Fjodor is een mooie naam voor een kind
Ik had een jongetje bij mij in de klas op de middelbare school dat zo heette. Zijn ouders hadden dat op het stadhuis echter laten spellen als 'Fedor' waardoor iedereen hem dus Fedor noemde in plaats van Fjodor. Nu, dat doet er natuurlijk helemaal niet toe. Wat ik maar zeggen wilde is dat Fjodor een hele mooie naam is voor een kind als je aan wil geven dat je geen abortus kon bekostigen. Anders doe je dat je kind niet aan.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_66850684
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:19 schreef JAM het volgende:

[..]

... een jongetje ... die ...
.
  maandag 9 maart 2009 @ 09:23:23 #166
37950 JAM
pi_66850761
Man, schei uit.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  maandag 9 maart 2009 @ 09:24:21 #167
71048 Tokay
makes your day!
pi_66850787
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:15 schreef Gellius het volgende:
Is er iets, Tokae? Ben je jarig?
Welnéé Gellius. Jij schreef 'goèdemorgen', wat je uitspreekt als go-eddemorgen, en dáár klopt dus geen hout van.

'n Goedemorgen, overigens. Koffie, en de zon schijnt.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  maandag 9 maart 2009 @ 10:01:57 #168
37950 JAM
pi_66851660
Dat was dan de dooddoener.
pi_66851754
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:23 schreef JAM het volgende:
Man, schei uit.
Eerst jij!

Hm. Ik beoogde eerder goedemorgen, in plaats van goedemorgen, zoals sommige mensen zeggen. Gòèdemorgen.
  maandag 9 maart 2009 @ 10:12:44 #170
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_66851906
Poesje van de dag!

maandag 9 maart 2009 @ 10:21:23 #171
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_66852125
Ook op ons balkon waren er duiven aan een nestje begonnen, Gellius. Boven op het kastje van de de uitrolbare waslijn, om precies te zijn. Ik zag er wel tegenop om een paar maanden mijn balkon kwijt te zijn, maar ach, het zijn lieve diertjes en het leek me eigenlijk wel interessant om het hele broed- en opvoedproces van zo dichtbij te volgen.
Maar goed, ik mag mijn balkon toch houden. De tortels hebben blijkbaar ingezien dat die 2 cm diepte van dat kastje niet echt ruim genoeg is voor een nest.
pi_66854191
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:06 schreef Tokay het volgende:

Tokay! Observeer ik juist als ik je nooit meer in ONZ zie?
pi_66854220
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:19 schreef JAM het volgende:

[..]

Ik had een jongetje bij mij in de klas op de middelbare school dat zo heette. Zijn ouders hadden dat op het stadhuis echter laten spellen als 'Fedor' waardoor iedereen hem dus Fedor noemde in plaats van Fjodor. Nu, dat doet er natuurlijk helemaal niet toe. Wat ik maar zeggen wilde is dat Fjodor een hele mooie naam is voor een kind als je aan wil geven dat je geen abortus kon bekostigen. Anders doe je dat je kind niet aan.
Waarom zou je Fjodor als Fedor spellen?
  maandag 9 maart 2009 @ 11:41:01 #174
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_66854304
quote:
Op maandag 9 maart 2009 10:12 schreef Frollo het volgende:
Poesje van de dag!

[ afbeelding ]
Aaah, poesje.
The love you take is equal to the love you make.
pi_66854536
'nmorgen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')