Enorm toffe rij landen zegquote:Op zondag 8 maart 2009 22:14 schreef k_man het volgende:
Ik ben daar wel geweest zie sig. Telt dat ook?
Oe, schaakland Kalmukkië. Die moet ik ook opzoeken.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:14 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb net ontdekt dat het een serie is, "van Moskou tot Magadan", en dat ik de eerste vijf -van de zeven- afleveringen heb gemist. Die over Kalmukkie had me ook wel leuk geleken:
"De president van Kalmukkië Illumzhinov is tevens de voorzitter van Fide, de Internationale schaakbond. Schaken is zijn passie. En dus moet iedereen in deze door armoede en corruptie geteisterde republiek iedereen leren schaken."
Ik ben pas vorig jaar in Turkmenistan geweest, dus na zijn dood. In de praktijk schijnt dat echter weinig uit te maken. Ik ben toen ook in Oezbekistan, Kazachstan en Kyrgizië geweest, maar - helaas - niet bij het Aralmeer. Had mij ook wel erg tof geleken, maar zat er niet in.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:20 schreef Intxaurraga het volgende:
Enorm toffe rij landen zeg. Was je er in de tijd van president Turkmenbasie? Ik heb wel ooit een 'kom op vakantie in mijn fantastische rijk'-foldertje in mijn handen gehad van zijn regime, maar ik kende tot op heden niemand die er werkelijk was heengegaan.
Heb je ook het Aral-meer (ligt een landje verder, ik weet) mogen aanschouwen? Dat is toch wel de trekpleister in die contreien, me dunkt.
De avatar heb ik geknipt uit een prachtige oude ingescande kaart van het gebied rond het Aralmeer, die ik helaas verloren ben.
Wat een hele mooie foto's inderdaadquote:Op zondag 8 maart 2009 22:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ben pas vorig jaar in Turkmenistan geweest, dus na zijn dood. In de praktijk schijnt dat echter weinig uit te maken. Ik ben toen ook in Oezbekistan, Kazachstan en Kyrgizië geweest, maar - helaas - niet bij het Aralmeer. Had mij ook wel erg tof geleken, maar zat er niet in.
Zie linkje in sig voor foto's.
Ja, Tozeur was mooi. Vooral vanwege de architectuur. Je kunt dat ook op de foto's zien, die patronen in baksteen. Er is een wijk met allemaal van dat soort huizen, aan smalle straatjes, waar vrouwtjes in de traditionele kledij doorheen schuifelen.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:45 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Wat een hele mooie foto's inderdaad. Ik krijg er zelf helemaal zin van om een fototoestel te nemen en op het eerste vliegtuig naar Ginderwijtistan te nemen.
Één van de plaatsen die ik tegenkwam waar ik ooit nog heen wil is Tozeur. Ik ga volgende maand voor de derde keer naar Tunesië, maar in die hoek kom je nu eenmaal niet zo snel. Was het de moeite?
Jij moet je mond houden weet je nogquote:Op zondag 8 maart 2009 23:11 schreef Mainport het volgende:
Je mag er wel een naar mij sturen. Ben je een beetje sexy?
Ik had een jongetje bij mij in de klas op de middelbare school dat zo heette. Zijn ouders hadden dat op het stadhuis echter laten spellen als 'Fedor' waardoor iedereen hem dus Fedor noemde in plaats van Fjodor. Nu, dat doet er natuurlijk helemaal niet toe. Wat ik maar zeggen wilde is dat Fjodor een hele mooie naam is voor een kind als je aan wil geven dat je geen abortus kon bekostigen. Anders doe je dat je kind niet aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
De stelling van vandaag:
Fjodor is een mooie naam voor een kind
Welnéé Gellius. Jij schreef 'goèdemorgen', wat je uitspreekt als go-eddemorgen, en dáár klopt dus geen hout van.quote:
Eerst jij!quote:Op maandag 9 maart 2009 09:23 schreef JAM het volgende:
Man, schei uit.
Waarom zou je Fjodor als Fedor spellen?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:19 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik had een jongetje bij mij in de klas op de middelbare school dat zo heette. Zijn ouders hadden dat op het stadhuis echter laten spellen als 'Fedor' waardoor iedereen hem dus Fedor noemde in plaats van Fjodor. Nu, dat doet er natuurlijk helemaal niet toe. Wat ik maar zeggen wilde is dat Fjodor een hele mooie naam is voor een kind als je aan wil geven dat je geen abortus kon bekostigen. Anders doe je dat je kind niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |