quote:
Even voor de juiste geschiedschrijving. Die powerbroek is aan jouw eigen brein ontsproten. Ik had het over imponeerbroek.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:27 schreef Gellius het volgende:
Wat is in vredesnaam een powersong, mensen? Ik weet inmiddels wat een powerbroek en een powernap is.
Mijn kunstinteresse eindigt zo'n beetje bij het dadaïsme, Claudia. Heb je een dada-muur overwogen?
Ach ja. Ik moet dat toch eens noteren.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Even voor de juiste geschiedschrijving. Die powerbroek is aan jouw eigen brein ontsproten. Ik had het over imponeerbroek.
Je moet je powersong hooguit eenmaal per hardloopsessie gebruiken. Als je powersong aan kracht inboet, dan maak je van een ander nummer je powersong. Ja ja, de moderne technologie, hè?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:31 schreef Gellius het volgende:
Hm, is het niet zo dat naarmate je vaker naar de powersong grijpt, de werking ervan minder wordt? En dat je van lieverlee op zoek moet naar steeds nieuwe powersongs, een spoor van krachteloze, verfrommelde oude powersongs achter je latend?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Word ik zomaar opeens om kwart over 1 wakker. Terwijl ik om 12 uur een afspraak had.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ooit was ik nog nuchter rond dit tijdstip.
Ja, ik ben de tweede helft van m'n avond een beejte kwijt. Ik weet nog naar welke kroeg ik ging en dat ik daar whiskey-ginger ale gedronken heb, maar de 2,5 uur daarna zijn zwart.quote:
Fjodor de Bakkerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
De stelling van vandaag:
Fjodor is een mooie naam voor een kind
[betreffend] persoon neemt niet op (dus voel ik me heel schuldig), dus ik hoef niet meer te haasten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:48 schreef Lienekien het volgende:
Dan mag je wel opschieten.
Lpt is Nederlands voor SC.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:50 schreef Quir het volgende:
[..]
Fjodor de Bakker
Maar, nu ik dit topic in mijn actieve topics heb staan. Wat is 't eigenlijk?
Meer van, of 't een SC was of niet.quote:
Ik snap het, maar nu weet je ook waar de letters voor staan.quote:
Wat een vrijgevigheid.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap het, maar nu weet je ook waar de letters voor staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |