Ja, ik vind dat hele blok eromheen irritant, ik heb het weer uitgezet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:24 schreef wyccie het volgende:
Wa, ik heb het zo. Ik gebruik FokSilver.
[ afbeelding ]
Ik weet niet of Fok dat doet. Dan kun je niks meer lezen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Kun je dat blok ook zwart maken?
Het scheelt wel dat je zelf ook een kleur mag kiezen. Dit komt zo rechtstreeks uit mijn vingerverfdoos.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ziet er een beetje kinderachtig uit zo.
Dat kan heel veel tijd schelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:30 schreef wyccie het volgende:![]()
[..]
Ik weet niet of Fok dat doet. Dan kun je niks meer lezen.
Dat is zonde. Dan zie ik mijn mooie iMac niet meerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:39 schreef wyccie het volgende:
Als je je ogen dichtdoet, heeft dat min of meer hetzelfde effect.
Of je handen voor je ogen doen en dan stiekempjes tussen je vingers door kijken.
Dan moet je natuurlijk niet net aan het vingerverven zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:39 schreef wyccie het volgende:
Of je handen voor je ogen doen en dan stiekempjes tussen je vingers door kijken.
quote:To finger paint is not a sin
I put my middle finger in
Your monthly blood is what I win
I'm in your house now let me spin
Die hele tekst is nogal raar. Onder invloed van heroïne geschreven, lijkt het.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:47 schreef wyccie het volgende:
Dit heb ik altijd een beetje raar gevonden:
Red Hot Chili Peppers Purple Stain Lyrics:
[..]
Tekst kan eerder geschreven zijn natuurlijk of gebaseerd op eerdere ervaringen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:53 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik ben niet zo bekend met ze, maar ik dacht eigenlijk dat dit hun drugsvrije periode was.
Dat weet ik. Dat is het jongste album dat ik van RHCP heb.quote:Het komt van Californication.
Blood Sugar Sex Magik is toch wel hun beste. Die ligt eigenlijk altijd wel ergens in de uitverkoop voor 5 euro of zo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:59 schreef wyccie het volgende:
Dat is de enige cd die ik van ze heb, denk ik.
Ik ben echt helemaal uit de muziek. Ik heb dit jaar 1 cd gekocht, vorig jaar misschien 3.
Vroeger kocht ik wel eens gemiddeld 5 per maand. En nu ben ik toch blutter.![]()
Ik koop vooral cd's en ga graag naar concerten. Live-muziek is toch wel het mooiste.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:08 schreef wyccie het volgende:
Films koop ik ook al veel minder.
Alleen boeken blijf ik kopen. Nu lees ik ook wel iets meer.
Ik kan ook heel goed cadeautjes bedenken voor anderen. Ik neem een vriendin mee naar 3 concerten in De Melkweg de komende maanden. Dat vond ik ook een leuk cadeautje.quote:
Nee, blijkbaar past mijn muzieksmaak niet zo bij me? Of.....ik heb gewoon geen vrienden?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Selecteer je je vrienden/vriendinnen niet op muzieksmaak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |