Zo klopt het beter. Want als dat zo is, is het wel de slechtste mol sinds tijden. Alles zo opvallend....quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:29 schreef Irving het volgende:
Als Anniek de Mol is moet ik huilen om deze serie
Dat was mij ook opgevallen idd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:14 schreef bierjoost het volgende:
Er stond ook een A op de auto van PJH...
Inderdaad... tenenkrommend om af en toe te lezen wat hier gepost wordtquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:47 schreef Jane het volgende:
Tjongejonge, wat een onzin wordt er toch af en toe verkondigd hier, zeg!![]()
Lijkt me duidelijk inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:24 schreef Maartel het volgende:
de mazzel gehad dat Jon en Anniek vaak in één team zaten, waardoor veel antwoorden hoe dan ook goed waren. (dit verklaart ook waarom veel Jon-stemmers zo ver in het spel kwamen)
Grappigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:25 schreef ram.con het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je hebt het avro-forum geevenaard.
Jon gaat dan op de meest prominente plaats zitten: in het midden. De Mol gaat uiteraard in het midden zitten. Niet de verliezer.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:51 schreef Lemming22 het volgende:
Omdat: in het laatste shot in de vooruitblik op volgende week komen Anniek en Jon binnenlopen en gaan naast Viviënne zitten.
Duidelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:25 schreef ram.con het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je hebt het avro-forum geevenaard.
Het sloeg inderdaad nergens op. Niet omdat er geen aanwijzingen waren, maar vanwege demanier waarop ze het spel speelde. Die aanwijzingen zijn nagenoeg altijd gebakken lucht.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:37 schreef N.i.c.k het volgende:
maar om nu te zeggen dat Viv verdenken nergens op sloeg aangezien er geen aanwijzingen waren, dat is onzin. Er waren voor alle kandidaten genoeg clue's verstopt.Viv verdenken was even stom als alle andere niet mollen verdenken.
Ik lees dat forum ook niet maar was er al snel achter door de afleveringen an sich dat Viv niet de mol kon zijn. Maar ja.. je weet t nooit met dit spel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:37 schreef N.i.c.k het volgende:
Gegokt op Viv als mol, en verloren ... jammer. Heb niet zo zeer tunnelvisie gehad, maar eerder een te luie opstelling. Had geen zin om iedere week die duizenden posts over alle kandidaten te lezen op het AVRO forum.
Onzin, Yvon Jaspers zat ook helemaal aan de zijkant (al zat Marc-Marie dan wel in het midden)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:25 schreef broer het volgende:
[..]
Jon gaat dan op de meest prominente plaats zitten: in het midden. De Mol gaat uiteraard in het midden zitten. Niet de verliezer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |