Uit vorige seizoenen blijkt eigenlijk steeds dat je meer kans hebt de Mol te vinden door grondig te analyseren hoe de opdrachten verlopen, dan door je te richten op bepaalde karaktertrekjes of vage verborgen aanwijzingen. tenzij de aanwijzingen zo enorm duidelijk zijn als toen bij Ingequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ze leek steeds zo subtiel nep te doen in die filmpjes
Had nou maar naar mij geluisterdquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:06 schreef broer het volgende:
Hoewel het jammer is voor de pool waar ik aan meedoe, kan het toch niet anders zijn dan Jon.
Als de verliezer vol op Viv ging en Viv gespreid op de mol (ok, dit klinkt fout) dan kan ze toch gewonnen hebben met spreiden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef k_man het volgende:
Goed, we weten dat Anniek Jon verdacht, en dat Jon Anniek verdacht. We weten niet op wie Viv deze keer gestemd heeft. Stel dat we hadden geweten dat Viv Jon verdacht. Dan moet ze in de test meer vragen goed hebben beantwoord dan Anniek en is Jon de Mol. Als we hadden geweten dat Viv Anniek verdacht, dan heeft ze in de test meer vragen goed beantwoord dan Jon en is Anniek de Mol. Het zegt dus nog niks, behalve dan dat ze niet gespreid kan hebben.
We weten wel Viv in het verleden Jon vaak als verdachte heeft genoemd, maar nergens blijkt dat ze dat volgehouden heeft.
Volgens mij hebben Jon noch Anniek op Viv gestemd. Hoewel ze daarover natuurlijk gelogen kunnen hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:50 schreef Operc het volgende:
Als de verliezer vol op Viv ging en Viv gespreid op de mol (ok, dit klinkt fout) dan kan ze toch gewonnen hebben met spreiden.
Het kan in theorie, maar de kans daarop is natuurlijk nul procent. Viviënne heeft niet gespreid, want ze is niet achterlijk en weet heus wel dat dat de kans op winst miniem zou maken. Plus wat k_man zegt natuurlijk, Viviënne was ook voor de kandidaten zo duidelijk niet de mol dat ik me niet kan voorstellen dat ze toch op haar gestemd hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:50 schreef Operc het volgende:
[..]
Als de verliezer vol op Viv ging en Viv gespreid op de mol (ok, dit klinkt fout) dan kan ze toch gewonnen hebben met spreiden.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:47 schreef MrManiak het volgende:
PJH: "Jon, Anniek... Een Mol, een verliezer...en een winnaar. Jon, gefeliciteerd, jij bent de winnaar van Wie is de Mol 2009. Anniek, helaas. Je hebt niets gewonnen en bent ook niet de mol.Vivienne... Goed gedaan."
Ga je toch ook out als je dat volgende week hoort, dat Vivienne de Mol blijkt te zijnquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:54 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ga je toch ook out als je dat volgende week hoort, dat Vivienne de Mol blijkt te zijn...
Ik ga er ook zeker niet vanuit (zou raar staan te kijken als het dat wel zou zijn) maar het was meer om aan te geven dat de genoemde theorie het niet per sé uitsloot.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:25 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Het kan in theorie, maar de kans daarop is natuurlijk nul procent. Viviënne heeft niet gespreid, want ze is niet achterlijk en weet heus wel dat dat de kans op winst miniem zou maken. Plus wat k_man zegt natuurlijk, Viviënne was ook voor de kandidaten zo duidelijk niet de mol dat ik me niet kan voorstellen dat ze toch op haar gestemd hebben.
Nee, ik post hier blind wat.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Heb je de uitzending van vandaag gezien?
Ja, echtquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:26 schreef k_man het volgende:
Ik wilde graag nog even grinniken om de mensen die er heilig van overtuigd waren dat Viv de Mol was, ondanks dat daar geen enkele reden voor was.
Gefeliciteerd. Je hebt het avro-forum geevenaard.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:52 schreef Magics het volgende:
Op de geblindeerde auto van Anniek stond 508
Even later was de oplossing van de kaarsenopdracht 850
Ik weet zo 1 2 3 niet het logische verband hier tussen te leggen, maar die 508 op de auto werd ZO prominent in beeld gebracht dat het me opviel, en al helemaal toen even later dezelfde 3 cijfers terugkwamen in die oplossing. Het antwoord zal niet zómaar 850 zijn geweest. Dat zal een reden hebben gehad. Maar wat?
Ik denk dat dit op een of andere manier een aanwijzing is richting Anniek
Het lijkt me niet dat Viviënne nog is gaan splitsen. En het zou me ook verbazen als ze ineens van mol veranderd is. Dat verhoogt je kans op fouten immers, want je hebt meer op de andere mol gelet. En zei ze zelf niet dat je in de finale niet moet twijfelen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:10 schreef Jovatov het volgende:
Heel vreemd dat Viviënne heeft gewonnen. Zij deelde op Jon/Anniek, terwijl die twee vol op de één of de ander gingen. Aangezien Jon óf Anniek de mol is, had ook Jon/Anniek de winnaar moeten zijn. De verliezer heeft in elk geval heel erg dom de test ingevuld.
Ik vond wel grappigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:00 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Nee, ik post hier blind wat.
Tuurlijk heb ik het gezien...
Ik ga geen grap uitleggen, is ook niet leuk.
Zo klopt het beter. Want als dat zo is, is het wel de slechtste mol sinds tijden. Alles zo opvallend....quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:29 schreef Irving het volgende:
Als Anniek de Mol is moet ik huilen om deze serie
Dat was mij ook opgevallen idd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:14 schreef bierjoost het volgende:
Er stond ook een A op de auto van PJH...
Inderdaad... tenenkrommend om af en toe te lezen wat hier gepost wordtquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:47 schreef Jane het volgende:
Tjongejonge, wat een onzin wordt er toch af en toe verkondigd hier, zeg!![]()
Lijkt me duidelijk inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:24 schreef Maartel het volgende:
de mazzel gehad dat Jon en Anniek vaak in één team zaten, waardoor veel antwoorden hoe dan ook goed waren. (dit verklaart ook waarom veel Jon-stemmers zo ver in het spel kwamen)
Grappigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:25 schreef ram.con het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je hebt het avro-forum geevenaard.
Jon gaat dan op de meest prominente plaats zitten: in het midden. De Mol gaat uiteraard in het midden zitten. Niet de verliezer.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:51 schreef Lemming22 het volgende:
Omdat: in het laatste shot in de vooruitblik op volgende week komen Anniek en Jon binnenlopen en gaan naast Viviënne zitten.
Duidelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:25 schreef ram.con het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je hebt het avro-forum geevenaard.
Het sloeg inderdaad nergens op. Niet omdat er geen aanwijzingen waren, maar vanwege demanier waarop ze het spel speelde. Die aanwijzingen zijn nagenoeg altijd gebakken lucht.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:37 schreef N.i.c.k het volgende:
maar om nu te zeggen dat Viv verdenken nergens op sloeg aangezien er geen aanwijzingen waren, dat is onzin. Er waren voor alle kandidaten genoeg clue's verstopt.Viv verdenken was even stom als alle andere niet mollen verdenken.
Ik lees dat forum ook niet maar was er al snel achter door de afleveringen an sich dat Viv niet de mol kon zijn. Maar ja.. je weet t nooit met dit spel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:37 schreef N.i.c.k het volgende:
Gegokt op Viv als mol, en verloren ... jammer. Heb niet zo zeer tunnelvisie gehad, maar eerder een te luie opstelling. Had geen zin om iedere week die duizenden posts over alle kandidaten te lezen op het AVRO forum.
Onzin, Yvon Jaspers zat ook helemaal aan de zijkant (al zat Marc-Marie dan wel in het midden)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:25 schreef broer het volgende:
[..]
Jon gaat dan op de meest prominente plaats zitten: in het midden. De Mol gaat uiteraard in het midden zitten. Niet de verliezer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |