Ben ik toch niet zó voorspelbaarquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
had ook wel verwacht "met z'n allen in bad" ofzo
Doe dat ff lekker hier, ben ik tenminste niet de enigequote:Op donderdag 5 maart 2009 21:03 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben wel in voor slechte opmerkingenStaat je PM aan Daph?
Try mequote:Op donderdag 5 maart 2009 21:03 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben wel in voor slechte opmerkingenStaat je PM aan Daph?
Ok!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe dat ff lekker hier, ben ik tenminste niet de enige
quote:
Nou ja zegquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:07 schreef Bravebart het volgende:
Ja ik weet helemaal niks johIk heb ff compleet geen inspiratie voor wat dan ook atm, maar ik vond het gewoon 'tof' (
) om te zeggen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:07 schreef Bravebart het volgende:
Ja ik weet helemaal niks johIk heb ff compleet geen inspiratie voor wat dan ook atm, maar ik vond het gewoon 'tof' (
) om te zeggen
Whehequote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:13 schreef Bravebart het volgende:
Ik haat het woord tof![]()
![]()
Maar toch klinkt het woord wel tof
quote:
Misschien wel jaquote:
En ik niet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit die jongen niet zo te pesten joh, hij heeft al zo'n zware dag
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit die jongen niet zo te pesten joh, hij heeft al zo'n zulke zware dagen
quote:
Alleen de winnaar bekend gemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 05-03-2009 21:33:10 ]Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:
Altijdquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:24 schreef Piles het volgende:
En nu ga ik douchen, gedraag jullie als ik weg ben
Zie PIquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ja![]()
Er is wel een verschil tussen je tong uitsteken en kotsen hoor
quote:
Niet op geletquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een combi van [ afbeelding ] enis niet serieus
quote:
quote:
Goed zoquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik ben niet zo lullig als ik er uit zie
Moet je eens naar een goede radiozender luisterenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:42 schreef The_Dean het volgende:
Die jankerd van een Damien Rice op de radio
3FMquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet je eens naar een goede radiozender luisteren![]()
Internet radioquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
3FM
Ik ben er een beetje klaar mee![]()
KXRadio [#2] For the love of music!![]()
ook goed. Net finale WIDM? gekekenquote:
Wie was de mol uiteindelijk? En nee, niet gekeken. We hebben geprutst aan het hekquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ook goed. Net finale WIDM? gekeken
Maar ga, zoals al eerder aangegeven, nu nog ff naar beneden en dan naar bed![]()
Weten we nog nietquote:
Beetje gaar, maar wel aardigquote:
nog niet? Wanneer dan wel?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Weten we nog niet
Alleen de winnaar werd bekend gemaakt
Zal vast wel goed komen toch'? Waarom niet?quote:[..]
Beetje gaar, maar wel aardigHopen dat het morgen op stage weer beetje lukt
quote:
Volgende week, bij de terugblikquote:
Zat vandaag beetje vast, weet niet goed waar ik moet beginnenquote:Zal vast wel goed komen toch'? Waarom niet?
flauwquote:
Hmm, bij het begin zou ik zo zeggen. Niemand zeker ook voor advies?quote:[..]
Zat vandaag beetje vast, weet niet goed waar ik moet beginnen
Elk jaar zoquote:
Zo makkelijk is het nietquote:Hmm, bij het begin zou ik zo zeggen. Niemand zeker ook voor advies?
Dank jequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:48 schreef Puala het volgende:
Piles, heel veel succes morgenIk duik mijn bed in
![]()
Moe en futloos?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat dusAls jij hetzelfde bedoelt tenminste
Ja. Maar dat ben ik de hele week alquote:
Ik altijd, maar de ene dag wat meer dan de anderequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja. Maar dat ben ik de hele week al
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik altijd, maar de ene dag wat meer dan de andere
slaapsequote:Op donderdag 5 maart 2009 23:00 schreef Bravebart het volgende:
Pfff, ik heb het gehad voor vandaag, tijd voor bed
Ach joh, wie slaapt er nou tegenwoordig wel goedquote:
Das ook weer waarquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:17 schreef Bravebart het volgende:
Ach joh, wie slaapt er nou tegenwoordig wel goed
Ik ben ook wegquote:Daaag![]()
Daar weet ik niets vanquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:57 schreef Puala het volgende:
ik heb het bed nog niet eens aangeraakt sinds ik zou gaan
vaak wel toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dez keer niet? Alsof ik er altijd alles vanaf weet
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien moet ik me daar maar niet over uitlaten
Ja ik ookquote:
Hup danquote:
quote:
Ik hoef niequote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:39 schreef Bravebart het volgende:
Naja ik ga nu ook maar eens echt, want,,,,uuuh...naja gewoonSlaapse beide
![]()
ik kan niet andersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:40 schreef Puala het volgende:
[..]
ja het is lief doen of helemaal niet hoor
Hou je niet van showtjes?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:41 schreef Puala het volgende:
[..]
dus alles hiervoor was maar een showtje?
Mooiquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:51 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van donderdag 5 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
004. 248 Psychonikeo
005. 231 Daph_
023. 164 Bravebart
049. 105 Puala
053. 100 vrolijke-frits
054. 099 Piles
059. 090 dekkered
Redelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:10 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hooooooi
Hoe is 't met de hoofdpijn?
morningquote:
Als het niet gaat naar huis hèquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:13 schreef Daph_ het volgende:
RedelijkHeb gisteren geen eens paracetamol genomen voor het slapen gaan, maar nu voel ik m'n hoofd toch weer
![]()
Ik zit inmiddels wel op kantoor, gewoon om te kijken of het gaat..
Moe vooralquote:Ben echt zó moe. Op de een of andere manier is het mij niet gegund om wat langer te slapen
Hoe is het met jou?
Zal ik doen.. Hoop niet dat het nodig is, moet eigenlijk mijn eerste concepthoofdstuk opsturen naar mijn begeleider vandaag. En hoe het nu geschreven is zint me nog niet..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het niet gaat naar huis hè![]()
[..]
Moe vooralNa 4 weken thuiszitten (en dus uitslapen), nu 3 dagen om 7 uur op en gewoon normale tijd naar bed. Het hakt er wel in
Hopen dat ik vandaag wel een beetje aan het werk kan, maar gisteren lukte het niet erg
Als je ziek bent lukt het toch ook nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:18 schreef Daph_ het volgende:
Zal ik doen.. Hoop niet dat het nodig is, moet eigenlijk mijn eerste concepthoofdstuk opsturen naar mijn begeleider vandaag. En hoe het nu geschreven is zint me nog niet..
quote:Ah dat ken ik.. Zullen we een 'wijzijnmoeclubje' oprichten
Wilde plannen? Ik?quote:In het weekend rustig aan doen, dan zal het ook wel goedkomen met dat slaapgebrek.. Of heb je wilde plannen?Succes in ieder geval vandaag
Jeez, ben je zelfs daar te moe voor? Ik zou dan haast zeggen dat je zelfs te moe bent om te fokken, maar dat is geloof ik niet het geval.. Ik wil 'm ook wel oprichten hoor, als je het ergens mee eens bent moet je gewoon ietsje harder snurkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je ziek bent lukt het toch ook nietMaar succes
[..](oh nee, daar ben ik te moe voor
)
[..]
Wilde plannen? Ik?Morgen weer werken van 8-17 uuir
En zondag lang slapen denk ik
Jeeej een clubje met mensen die moe zijn en mensen die geen zin in vandaag hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Join the club..
Ik ga zo de tent even afstruinen naar paracetamol/ibuprofen
Te veel energie voor iemand die moe is of geen zin heeftquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:25 schreef dekkered het volgende:
[..]
Jeeej een clubje met mensen die moe zijn en mensen die geen zin in vandaag hebben![]()
Ik bedoelde meer het uitbundigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:23 schreef Daph_ het volgende:
Jeez, ben je zelfs daar te moe voor? Ik zou dan haast zeggen dat je zelfs te moe bent om te fokken, maar dat is geloof ik niet het geval.. Ik wil 'm ook wel oprichten hoor, als je het ergens mee eens bent moet je gewoon ietsje harder snurken
Ja, vorige stage ook blijven werken, maar zie het nu wel gebeuren dat er (tijdelijk) mee stop.quote:Ook nog werken?Wow, dat zou ik echt niet volhouden... En jij bent niet zo wild?
Ooh okee.. Nou zullen we dan maar ons clubje oprichten?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer het uitbundig-en, veel te vermoeiend
[..]
Ja, vorige stage ook blijven werken, maar zie het nu wel gebeuren dat er (tijdelijk) mee stop.
En nee, niet wildKom verder nooit buiten
![]()
Ik kan me heel anders voor doen op internet he...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Te veel energie voor iemand die moe is of geen zin heeft
Nja het was gezellig moet je maar denkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:29 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik kan me heel anders voor doen op internet he...
Maar ben ook echt moe hoor![]()
Had niet vannacht nog door moeten praten met Paula.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:28 schreef Daph_ het volgende:
Ooh okee.. Nou zullen we dan maar ons clubje oprichten?
Buiten werk en stage, neu niet vaakquote:Nooit buiten? Is dat niet een beetje overdreven? Of is het echt zo?
Jij mag dus niet bij ons clubjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:30 schreef Psychonikeo het volgende:
Whoohooo!!!
Hebben we er een beetje zin in???? *jaaaaa!!!*
Goedemorgen lieve mensjes![]()
Waar zin in? Ik heb eigenlijk alleen maar zin om te slapenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:30 schreef Psychonikeo het volgende:
Whoohooo!!!
Dat dan wel jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nja het was gezellig moet je maar denken
moguhquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:30 schreef Psychonikeo het volgende:
Whoohooo!!!
Laten we dat maar niet doen, dan is ons clubhuis er over een paar uur niet meerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:31 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is dit topic bij deze ons clubhuis
[..]
Buiten werk en stage, neu niet vaakGeen sport, weinig hobby's, weinig vrienden in de buurt...
Ik heb zin in de dag gewoonquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waar zin in? Ik heb eigenlijk alleen maar zin om te slapen.
Goedemorgen trouwens
Deze reeks danquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:33 schreef Daph_ het volgende:
Laten we dat maar niet doen, dan is ons clubhuis er over een paar uur niet meer
Zou niet weten wat ik er moet doenquote:Heb ook weinig hobby's, maar ik kom wel regelmatig buiten.. Lekker fris
Omdat ik om 12 uur nog wakker wasquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb zin in de dag gewoon![]()
En net wakker dus waarom nu al weer slapen
Dat is wel een goed planquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Deze reeks dan![]()
[..]
Zou niet weten wat ik er moet doen
6 uurquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Omdat ik om 12 uur nog wakker was.. En ik had besloten dat ik vanochtend langer mocht blijven liggen, staan mijn ouders (beide afzonderlijk) hysterisch onder aan de trap te blèren dat ik te laat kom.. Om 6 uur
Het zit ook niet mee he bij jou deze weekquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Omdat ik om 12 uur nog wakker was.. En ik had besloten dat ik vanochtend langer mocht blijven liggen, staan mijn ouders (beide afzonderlijk) hysterisch onder aan de trap te blèren dat ik te laat kom.. Om 6 uur
Je bent toch niet moe? Dan hoef je toch ook niet bij het wij-zijn-moe-clubje? Is niks persoonlijks hoor!quote:
Dat had ik ook bedacht voor vandaagquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:37 schreef Piles het volgende:
[..]
6 uur![]()
Das midden in de nacht
Ik vind kwart over 7 vroeg genoeg
hij wil ook gewoon bij het kiekje horenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je bent toch niet moe? Dan hoef je toch ook niet bij het wij-zijn-moe-clubje? Is niks persoonlijks hoor!
Niet echt he.. En het erge is ook nog dat ik vandaag niet kan sportenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:37 schreef dekkered het volgende:
[..]
Het zit ook niet mee he bij jou deze week
Succes en let us know !!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:38 schreef jslavenburg het volgende:
Goedemorgen
Straks gesprek over 1 van mijn examens of ik het gehaald heb of niet [ afbeelding ]
moguh en succesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:38 schreef jslavenburg het volgende:
Goedemorgen
Straks gesprek over 1 van mijn examens of ik het gehaald heb of niet [ afbeelding ]
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:38 schreef dekkered het volgende:
[..]
hij wil ook gewoon bij het kiekje horen
Iddquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:36 schreef Daph_ het volgende:
Ja in je eentje is er misschien niet zo veel aan buiten
Niks voor mijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:38 schreef Daph_ het volgende:
Dat had ik ook bedacht voor vandaagMaar ik kon toch niet meer slapen dus ben er maar uit gegaan. 6 uur is mijn normale opstatijd *roltogen*
Heyquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:38 schreef jslavenburg het volgende:
Goedemorgen
ik sliep ook laat maar ik had geen blerende ouders inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan kun je ook gewoon lekker buiten zitten, drankje in de hand.. Ik zie het alweer helemaal zittenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:39 schreef Piles het volgende:
[..]
IddMaar als het straks weer mooi weer wordt weer wat vaker naar buiten
[..]
Niks voor mij![]()
[..]
Hey
Spannend
Hihi gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik sliep ook laat maar ik had geen blerende ouders inderdaad
Als je dan een fotocamera haalt ofzo dan wordt het wel weer interessant om naar buiten te gaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:39 schreef Piles het volgende:
[..]
IddMaar als het straks weer mooi weer wordt weer wat vaker naar buiten
Ben ik zonder dat ik het weet lid van een tweede clubje?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij moet niet zeuren, hij heeft een privé-kliekje met jou toch?
Shit, dus die ben ik vergeten mee te nemenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:41 schreef dekkered het volgende:
[..]
Als je dan een fotocamera haalt ofzo dan wordt het wel weer interessant om naar buiten te gaan.
(ik loop al heel de week te vloeken dat het altijd mooi weer is als ik wat te doen heb... en als ik tijd heb om met men camera ergens naar toe te gaan is het weer slecht weer)
dan is het goedquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je bent toch niet moe? Dan hoef je toch ook niet bij het wij-zijn-moe-clubje? Is niks persoonlijks hoor!
vergeten?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Shit, dus die ben ik vergeten mee te nemen
Bijvoorbeeld, maar dan verveel ik me zo snelquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:40 schreef Daph_ het volgende:
Dan kun je ook gewoon lekker buiten zitten, drankje in de hand.. Ik zie het alweer helemaal zitten
Jah, das voor mij nu al wennen. Half 6 thuis, eten, korte avond, dag voorbijquote:Nee voor mij is dat vroege opstaan ook niks, maar als ik later opsta ben ik pas om 7 uur thuis ofzoEn dat vind ik nóg minder leuk dan vroeg opstaan, want dan is mijn dag echt opstaan - werken - eten - slapen
Ik neem mijn camera iedere vrijdag mee.. Heb 'm voor kerst gekregen maar tot nu toe niet vaak gebruiktquote:
Wat voor een camera?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik neem mijn camera iedere vrijdag mee.. Heb 'm voor kerst gekregen maar tot nu toe niet vaak gebruikt.
Boekje erbij? Muziekje erbij? Op een terrasje mensen kijken? Mogelijkheden genoeg *ik wilde de cheerleadersmiley gebruiken maar daar ben ik idd ook te moe voor.. beeld je maar in dat die hier staatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, maar dan verveel ik me zo snel
[..]
Jah, das voor mij nu al wennen. Half 6 thuis, eten, korte avond, dag voorbij
Maar ik schuif m'n ritme liever 3 uur op, dus later wakker worden en later gaan slapen
Mijn camera is 'iets' simpeler dan die hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:45 schreef dekkered het volgende:
[..]
Wat voor een camera?
Iets wat op dit lijkt?
[ afbeelding ]
zeker niet?
Boekje en muziekje moet wel een tijdje vol te houden zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:45 schreef Daph_ het volgende:
Boekje erbij? Muziekje erbij? Op een terrasje mensen kijken? Mogelijkheden genoeg *ik wilde de cheerleadersmiley gebruiken maar daar ben ik idd ook te moe voor.. beeld je maar in dat die hier staat*
Ik word 's avonds pas scherp, dus jaquote:Nwah dat ritme zou niks voor mij zijn, maar aan de andere kant heb ik vandaag ook gewoon weinig aan mn dag
Nou zo extreem moeilijk is mijn Oly (die daar staat dus) ook niet hoor. Je moet er even een dagje voor gaan zitten (ik heb toevallig een cursus gehad van Olympus kreeg ik korting op namelijk).quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn camera is 'iets' simpeler dan die hoor
Waarom niet? Doen veel mensen hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Boekje en muziekje moet wel een tijdje vol te houden zijnTerrasje, in je eentje?
[..]
Ik word 's avonds pas scherp, dus ja
Lijkt me niksquote:
Nee, totaal nietquote:Ben je nu niet scherp dan?
Ben ik dan de enige die tot 5 moetquote:
Ik zal eens kijken of ik mijn camera kan vinden.. Mijne is zonder zo'n grote lens enzoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:47 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nou zo extreem moeilijk is mijn Oly (die daar staat dus) ook niet hoor. Je moet er even een dagje voor gaan zitten (ik heb toevallig een cursus gehad van Olympus kreeg ik korting op namelijk).
Ik ga komende maanden maar weer eens mn videocamera vaker gebruiken denk ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik mijn camera kan vinden.. Mijne is zonder zo'n grote lens enzo
Een compact dus (dat idee had ik al hoor)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik mijn camera kan vinden.. Mijne is zonder zo'n grote lens enzo
We maken allemaal extra uren hier om vrij te nemen enzoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:50 schreef dekkered het volgende:
[..]
Kan jij dan niet rekenen of ben ik dat?![]()
Ieder z'n meugquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt me niks
[..]
Nee, totaal niet
[..]
Ben ik dan de enige die tot 5 moet
heb het er over dat je eerst zei dat je nog 6 uur moet, en later zei je dat je nog tot 5 uur moet...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:50 schreef Piles het volgende:
[..]
We maken allemaal extra uren hier om vrij te nemen enzo
succesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:52 schreef jslavenburg het volgende:
Even trackmania doen om de tijd te vullen![]()
Als ik het me goed herinner (type) dan heb ik deze:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:50 schreef dekkered het volgende:
[..]
Een compact dus (dat idee had ik al hoor)
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:51 schreef Daph_ het volgende:
Nou ik denk dat ik wel tot 5 op fok zit hoor.. Scheelt dat?
Niet scherp, dat zeg ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
heb het er over dat je eerst zei dat je nog 6 uur moet, en later zei je dat je nog tot 5 uur moet...
oh jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bent lid van het oldbies-clubje toch?
Doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:50 schreef Piles het volgende:
[..]
We maken allemaal extra uren hier om vrij te nemen enzo
Niet te hyper, dat kunnen mijn ogen niet aanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja
happy happy joy joy!!![]()
Inmiddels ook op mijn werk trouwens
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet te hyper, dat kunnen mijn ogen niet aan
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je ook niks aan doen, gaat wel over![]()
als wij helpen wel jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je ook niks aan doen, gaat wel over![]()
Ik ga nooit naar de vrijdagmiddagborrel hier op kantoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja gezellig een biertje drinken aan de bedrijfsbar met collega's
Ja maar toen was jij niet zo moe.. En ik trouwens ook nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hey.. mag ik je herinneren aan een aantal posts van jou met alleen maarzo ongeveer?
Hoezo nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de vrijdagmiddagborrel hier op kantoor
Hier sinasquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb lekkere warme thee (groene dit keer)
Hier om 4 uur geloof ik, onder werktijdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:01 schreef Daph_ het volgende:
Geen zin inEn bovendien begint ie altijd pas om 5 uur
Ik ga daar echt niet op wachten hoor
Gek dat je zo slaperig bent danquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:02 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb lekkere warme thee (groene dit keer)
Need 1?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:03 schreef Daph_ het volgende:
Hee er is iemand jarigDat betekent dat er taart is
alleen heb ik hier nog geen taart gespot
![]()
Jij bent altijd eerder weg natuurlijk? wel ongezellig hoor!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de vrijdagmiddagborrel hier op kantoor
ooh ok..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar toen was jij niet zo moe.. En ik trouwens ook niet
beter dan die chocomelk uit het automaat...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om 's ochtends al aan de frisdrank te zitten
Onder werktijd? Betaald borrelen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier om 4 uur geloof ik, onder werktijd
Maar het is niet zo vaak.
[..]
Gek dat je zo slaperig bent dan
Het automaatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:04 schreef dekkered het volgende:
[..]
beter dan die chocomelk uit het automaat...
idem dito hierquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Onder werktijd? Betaald borrelen?
Ik drink altijd thee 's ochtendsAfgewisseld met water.. Ik begin meestal met frisdrank rond 2 uur.. Anders drink ik daar te veel van
Ik drink over de hele dag 1 fles op...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:04 schreef Daph_ het volgende:
Ik drink altijd thee 's ochtendsAfgewisseld met water.. Ik begin meestal met frisdrank rond 2 uur.. Anders drink ik daar te veel van
Die moet je ook niet opdrinkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het automaat!
Mja, ik drink wel eens chocomel, maar de laatste twee slokken
waar was je ook al weer fan van? Chocolade taart toch?quote:
Doe ik wel tenminstequote:
Ik drink alleen colaquote:Ik drink altijd thee 's ochtendsAfgewisseld met water.. Ik begin meestal met frisdrank rond 2 uur.. Anders drink ik daar te veel van
Idd, vrij laatquote:
Je ziet dubbel?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:06 schreef dekkered het volgende:
[..]
[..]
waar was je ook al weer fan van? Chocolade taart toch?
Nee.. matchen we toch een beetje vandaagquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dus niet de enige die dit denkt.
o kut het is zeker de automaatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het automaat!
Mja, ik drink wel eens chocomel, maar de laatste twee slokken
Warschijnlijk zou ik ook al aan de cola zitten als ik niet dacht dat dat de reden is waarom ik te dik benquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe ik wel tenminste![]()
[..]
Ik drink alleen cola
[..]
Idd, vrij laat
Wauwquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
idem dito hier
en hier ook betaald borrelenNormaal half 6 klaar en nu ga ik om half 5 borrelen
Bier zal erger zijn hoor, maar dat laat je vast niet staanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Warschijnlijk zou ik ook al aan de cola zitten als ik niet dacht dat dat de reden is waarom ik te dik ben
dat snap ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wauw
Hier is het eigen tijd, nog een reden om niet heen te gaan
Nooit iets anders dan cola?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe ik wel tenminste![]()
[..]
Ik drink alleen cola
[..]
Idd, vrij laat
Ik drink nauwelijks bierquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Bier zal erger zijn hoor, maar dat laat je vast niet staan
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee.. matchen we toch een beetje vandaag
1 fles frisdrank?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:05 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik drink over de hele dag 1 fles op...
Bij het ontbijt melkquote:
quote:
quote:En als ik dat drink, dan is het niet van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |