sorry ben nog in ehvquote:
Hoelaat moet ik er zijn?quote:
Bij mij?quote:
Zuchtquote:
+1 scherpquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja, die heet anders hoor...
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk ook gewoon een lelijk logo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja, die heet anders hoor...
[ afbeelding ]
tjah idd,quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook gewoon een lelijk logo.
Ik ben niet eng !!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:25 schreef theKiD het volgende:
@Crazy.. Nope, ik was niet met Dave bij de optocht![]()
Ik vind een meet opzich wel een leuk idee, maar dan niet op terras, maar lekker bij bijv Kandinsky oid. Paar tafeltjes bij elkaar en wat ouwehoeren. Al is het geen prioriteit..
Zoals Tegan en Auto al zei... jullie zijn eng![]()
![]()
Wat hij zegt eigenlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:25 schreef theKiD het volgende:
@Crazy.. Nope, ik was niet met Dave bij de optocht![]()
Ik vind een meet opzich wel een leuk idee, maar dan niet op terras, maar lekker bij bijv Kandinsky oid. Paar tafeltjes bij elkaar en wat ouwehoeren. Al is het geen prioriteit..
Zoals Tegan en Auto al zei... jullie zijn eng![]()
![]()
Krezip ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat hij zegt eigenlijk![]()
KiD, hoe heette dat ene Tilburgse bandje waar je een tijdje geleden de naam en een filmpje van postte? Ik kan het zo snel niet terugvinden...
Als we het over dezelfde hebben: Germaphonicsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat hij zegt eigenlijk![]()
KiD, hoe heette dat ene Tilburgse bandje waar je een tijdje geleden de naam en een filmpje van postte? Ik kan het zo snel niet terugvinden...
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik ben niet eng !!!!
Vraag maar aan tegan, die heeft mij ook overleefd ....
quote:
Die jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als we het over dezelfde hebben: Germaphonics
Kan ik niks aan doen dat jij een dirty mind hebtquote:
Hopelijk niet als een deur?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Krezip ?
en hoe weet je nu of ik eng ben
Ben alleen een beetje erg gek
Ehm, zo gek als ....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hopelijk niet als een deur?
Daar loop ik namelijk erg vaak op een pijnlijke manier tegenaan
Ach ja, alles is beter dan een keukenkastjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ehm, zo gek als ....
een achterdeur dan maar
jah, maar is wel page 5quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Crazy zei al dat jullie op pagina 5 waren maar het is alleen maar gezever over die meet die toch nooit plaats gaat vinden, dus zoveel heb ik niet gemist![]()
.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Crazy zei al dat jullie op pagina 5 waren maar het is alleen maar gezever over die meet die toch nooit plaats gaat vinden, dus zoveel heb ik niet gemist![]()
.
Kijk dat bedoel ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ach ja, alles is beter dan een keukenkastje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |