En ik ken jouquote:
Dan kom jij toch nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Omdat ze mij kent
Ze weet dus hoe eng ik ben
Ja maar ik wil zusje, Auto en Ophelia wel eens zienquote:
Tilburg topic = 10 man ongeveer?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil denk ik alleen meeten als er een flink aantal mensen komen.
Ik ga niet daten, ik ben al gelukkig voorzienquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
Voel je het heet worden onder je voeten?Maar vooruit.. ipv Swifmeister Sorry m8 Mag jij wel hoor.. Of Tommy
Reactie gemistquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
Voel je het heet worden onder je voeten?Maar vooruit.. ipv Swifmeister Sorry m8 Mag jij wel hoor.. Of Tommy
ik vind niet echt daten, eerder gewoon meeten soort vanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:06 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ik ga niet daten, ik ben al gelukkig voorzien
ik kom zekerquote:
ach, ik dacht dan kunnen wij eens een paar pilsjes gaan drinken op een terrasje. En dan zie ik die meense waar ik al tijden mee praat op Fok ook eens in het echtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:23 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik voel niet echt de aandrang om mensen die ik via Fok! ken in reallife te leren kennen.
Leuk als ik ze een keer tegenkom ofzo, maar verders ook niet.
Dus ik ga het niet opzoeken.
Conclusie: je moet een andere date zoeken toma.
Maar ik hoorde dat auto nog iemand zochten dat die heel lief is
Die ken ik alquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:26 schreef Crazy-M het volgende:
ok mensen, vanavond allemaal IRISH PUP ff swiffmeister meete !!
tjah, lijkt mij idd ook wel leuk gewoon met allen terrasje pikken en kijken met wie je nu praat op fokquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:27 schreef toma het volgende:
[..]
ach, ik dacht dan kunnen wij eens een paar pilsjes gaan drinken op een terrasje. En dan zie ik die meense waar ik al tijden mee praat op Fok ook eens in het echt
Maar misschien is het wel beter zo
Ik ben zometeen de Tilburg-Topic-Sletquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:45 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik vind dat toma en auto maar ff moeten daten ofzo, weten we meteen hoe lief auto wel niet is, en of toma nou echt zo'n betrouwbare bron is.
Vanavond draait er vast wel een leuk filmpje ergens.
Hahaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ja maar ik wil zusje, Auto en Ophelia wel eens zien
en jullie ook wel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |