ach, ik dacht dan kunnen wij eens een paar pilsjes gaan drinken op een terrasje. En dan zie ik die meense waar ik al tijden mee praat op Fok ook eens in het echtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:23 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik voel niet echt de aandrang om mensen die ik via Fok! ken in reallife te leren kennen.
Leuk als ik ze een keer tegenkom ofzo, maar verders ook niet.
Dus ik ga het niet opzoeken.
Conclusie: je moet een andere date zoeken toma.
Maar ik hoorde dat auto nog iemand zochten dat die heel lief is
Die ken ik alquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:26 schreef Crazy-M het volgende:
ok mensen, vanavond allemaal IRISH PUP ff swiffmeister meete !!
tjah, lijkt mij idd ook wel leuk gewoon met allen terrasje pikken en kijken met wie je nu praat op fokquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:27 schreef toma het volgende:
[..]
ach, ik dacht dan kunnen wij eens een paar pilsjes gaan drinken op een terrasje. En dan zie ik die meense waar ik al tijden mee praat op Fok ook eens in het echt
Maar misschien is het wel beter zo
Ik ben zometeen de Tilburg-Topic-Sletquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:45 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik vind dat toma en auto maar ff moeten daten ofzo, weten we meteen hoe lief auto wel niet is, en of toma nou echt zo'n betrouwbare bron is.
Vanavond draait er vast wel een leuk filmpje ergens.
Hahaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ja maar ik wil zusje, Auto en Ophelia wel eens zien
en jullie ook wel hoor
Ik mag geen pilsje drinken danquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, lijkt mij idd ook wel leuk gewoon met allen terrasje pikken en kijken met wie je nu praat op fok
en Auto mag dan ook komen
Zo bijzonder ben ik niet hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
ja maar auto, ik heb jou en oph nog niet gezienen zusje ook niet
jah, undquote:
Rijden treinen,quote:
Haha, was gewoon een opmerkingquote:
autotje gaat niet met het treintjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Rijden treinen,
mensen met autos ... en je hoeft geen pilsje, kunt ook iets fris toch ...
Okquote:
Van mij hoeft het niet, net wat iedereen wil drinken toch?quote:[..]
autotje gaat niet met het treintje
Ja, maar Toma heeft het over pilsjes drinken.
haha, ik ook niet dus is niet ergquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:41 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Vooruit.
Maar goed; ik ben geen held ofzo
quote:
Dus over 100 dagen de meetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |