Tilburg ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga iets engs doen, ik ga het over Tilburg hebben in het Tilburg topic![]()
Ik zag vanmorgen in de stad dat de vijfsprong helemaal open lag. Heeft er iemand een linkje naar een schets hoe het er straks uit komt te zien? Ik ben nieuwsgierig en ff te lui om Google aan te slingeren
Elke keer als ik de 5sprong hoor, moet ik aan the gangs of New York denkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga iets engs doen, ik ga het over Tilburg hebben in het Tilburg topic![]()
Ik zag vanmorgen in de stad dat de vijfsprong helemaal open lag. Heeft er iemand een linkje naar een schets hoe het er straks uit komt te zien? Ik ben nieuwsgierig en ff te lui om Google aan te slingeren
woei, iemand die me gelijk geeftquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:35 schreef theKiD het volgende:
[..]
In dit geval kun je nog weleens gelijk hebben Marcel
Ik twijfel zelf ook een beetjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:35 schreef theKiD het volgende:
[..]
Indeedquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:38 schreef toma het volgende:
[..]
Ik twijfel zelf ook een beetje
Ik vind dat ze maar moet bewijzen hoe lief ze wel niet is.
Pardon?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:35 schreef theKiD het volgende:
[..]
Op foto's van nu zie je niet hoe lief ik benquote:
Hoe komen we er dan achterquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Pardon?![]()
[..]
Op foto's van nu zie je niet hoe lief ik ben
eenschquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:45 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik vind dat toma en auto maar ff moeten daten ofzo, weten we meteen hoe lief auto wel niet is, en of toma nou echt zo'n betrouwbare bron is.
Vanavond draait er vast wel een leuk filmpje ergens.
Voel je het heet worden onder je voeten?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:52 schreef Crazy-M het volgende:
vind wel dat er daarna een second opinion gedaan moet worden door iemand
Omdat ze mij kentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |