Oooo dombo!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
GRAMMER NAZI !!!!!!
Vandaag flinke fik bij oirschot, reed over de a58 zo de rookwolk in
auto stonk tot eindhoven naar de rook. Was vergeten mn luchtcirkulatie om te zetten naar intern toen ik de rookwolk in reed
das mijn naam,quote:
Zou je denken met een baan in de beveiliging?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:50 schreef toma het volgende:
[..]
Volgens mij slaap jij heel onregelmatig?
Deal!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:24 schreef toma het volgende:
[..]
Alright, then we'll just speak English untill the end of this topic.
the wave was toch die film op school? een of ander project over mindcontrol? in that case.. superfilmquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:30 schreef SwiffMeister het volgende:
Als het dan toch over nazi's gaat...
Gisteren trouwens naar "Die Welle" geweest. Echt een goeie film! Ik denk dattie ondertussen wel in de DVD-budget-bak ligt want in de zwarte doos (TU/e) worden niet echt nieuwe films vertoond. Halen dus voor wie hem niet gezien heeft. (of het orgineel "The Wave" nog niet kent)
Ja maar vond seabert beter bij je passenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:29 schreef automatic_ het volgende:
Seabert
Ik ben nu alleen pimmetje de pinguin hè
had je een ander vak moeten lerenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zou je denken met een baan in de beveiliging?
Die wil ik nog zienquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:30 schreef SwiffMeister het volgende:
Als het dan toch over nazi's gaat...
Gisteren trouwens naar "Die Welle" geweest. Echt een goeie film! Ik denk dattie ondertussen wel in de DVD-budget-bak ligt want in de zwarte doos (TU/e) worden niet echt nieuwe films vertoond. Halen dus voor wie hem niet gezien heeft. (of het orgineel "The Wave" nog niet kent)
Was het maar zo makkelijk toen ik nog op school zat. Wist ik maar de dingen die ik nu allemaal wel weet...quote:
Ik zit toch goed als ze op t eind van de film, in die grote zaal, een foto van hitler laten zien?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:36 schreef SwiffMeister het volgende:
Nee, geen mindcontrol, het gaat over het manipuleren van mensen, facisme, autocratie etc.
Eigenlijk verplichte kost voor tijdens maatschappijleer.
als we de tijd terug konden draaien ....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk toen ik nog op school zat. Wist ik maar de dingen die ik nu allemaal wel weet...
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ja maar vond seabert beter bij je passen
Ik heb een kleine seabert knuffelquote:
aaah schattigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een kleine seabert knuffel![]()
Bij die welle niet, the wave heb ik (nog) niet gezien, dus daarvan weet ik het niet. het eind van die welle verloopt nogal extreem, maar is wel heel erg pakkend.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik zit toch goed als ze op t eind van de film, in die grote zaal, een foto van hitler laten zien?
Uhuh. Die kreeg ik toen ik klein was en de knuffel was groterquote:
pics !!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh. Die kreeg ik toen ik klein was en de knuffel was groter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |