Ach ja, alles is beter dan een keukenkastjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ehm, zo gek als ....
een achterdeur dan maar
jah, maar is wel page 5quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Crazy zei al dat jullie op pagina 5 waren maar het is alleen maar gezever over die meet die toch nooit plaats gaat vinden, dus zoveel heb ik niet gemist![]()
.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Crazy zei al dat jullie op pagina 5 waren maar het is alleen maar gezever over die meet die toch nooit plaats gaat vinden, dus zoveel heb ik niet gemist![]()
.
Kijk dat bedoel ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ach ja, alles is beter dan een keukenkastje
Kwaliteitspostquote:
*Het verhaal van de mensenetende achterdeur*quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik
en verder eet ik niemand op
moet je elke avond werken dan ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:38 schreef theKiD het volgende:
1: Ik kan bijna nooit als jullie vrij ivm werk![]()
2: ik heb natuurlijk wel mijn voorkeuren wie ik zou willen meeten
Altijd verschillend, geen pijl op te trekken en idd ook veel in de weekenden. Meestal 3 van de 4 weekenden werken per maandquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet je elke avond werken dan ?
ook weekend ?
Jij wilt mij natuurlijk meeten. Dat snap ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:38 schreef theKiD het volgende:
1: Ik kan bijna nooit als jullie vrij ivm werk![]()
2: ik heb natuurlijk wel mijn voorkeuren wie ik zou willen meeten
en zondag smiddags?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:40 schreef theKiD het volgende:
[..]
Altijd verschillend, geen pijl op te trekken en idd ook veel in de weekenden. Meestal 3 van de 4 weekenden werken per maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |