Ik ben ook wel benieuwd naar de achtergrond van die bewering.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:51 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Interessant... weet je/iemand hier meer over te vertellen?
De bovenleiding op de Emmerlijn is goedkoop aangelegd, met minder of minder krachtige onderstations.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:51 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Interessant... weet je/iemand hier meer over te vertellen?
Eensquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:55 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg. Heb er vaak genoeg ingezeten, maar de ICRm, die nu rijdt, vind ik een stuk prettiger.
Ik niet. Maar ik wacht gewoon een keertje tot vlak voor vertrektijd, dan zet ik een sprintje in zodat ik er keihard van achteren naar binnen kan sperenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:29 schreef Dichterbijer het volgende:
En wie hebben topt nu toe de slet genomen?
Ikke, openingsrit!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:29 schreef Dichterbijer het volgende:
En wie hebben topt nu toe de slet genomen?
Die heb ik speciaal voor jullie uitgezocht, we moeten wel een cliche hooghouden en niet verklappen wat er nog meer rondlooptquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Die keurig poserende Oostblok-walvis erbij ook![]()
Toch nog een medestanderquote:
Dus?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
De bovenleiding op de Emmerlijn is goedkoop aangelegd, met minder of minder krachtige onderstations.
Mwah, valt wel mee, het is niet overdreven dik nee, maar goed genoeg. En VIRM kan er wel rijden, dat blijkt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
De bovenleiding op de Emmerlijn is goedkoop aangelegd, met minder of minder krachtige onderstations.
Hoest met je Taxichaffeur eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Die keurig poserende Oostblok-walvis erbij ook![]()
dat wel ja, maar op het moment dat er nog een virm in dezelfde sectie rijdt houdt ie het niet meer dacht ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee, het is niet overdreven dik nee, maar goed genoeg. En VIRM kan er wel rijden, dat blijkt.
Of je nu met een VIRM-VI (2300kW) rijdt of drie V'tjes (2100kW) dat maakt weinig verschil. Heeft allebei iets van 1500A nodig en de max is daar 2500A (elders 4000A).quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:20 schreef dennistd het volgende:
[..]
dat wel ja, maar op het moment dat er nog een virm in dezelfde sectie rijdt houdt ie het niet meer dacht ik
Ik ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Darkwing, heb jij je GtbV centen al? Ik wel
Ik dacht dat ook op de merwedeLingeLijn het niet over houdt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:55 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik ook
Heb jij mijn mail al ?
En is de Emmerlijn de enige karige stroomlijn van NL ?
stroom kan meerdere betekenisssen hebbenquote:
Dat is leuk en boeiend leesvoerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:04 schreef ReisT het volgende:
Heb dat lijstje uit dit documentje geplukt. Dit zijn de enige uitzonderingsgevallen die ze noemen.
Wat jij noemt heeft baanvaksnelheid 100, ook een sukkellijntje dus maar om andere reden.
Je meent hetquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:11 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
stroom kan meerdere betekenisssen hebben
stroom in elektriciteit in A
water/vloeistofstroom
enz.![]()
Als de baanvakken niet tot de eerdergenoemde baanvakken behoren, is de grens 4kA.quote:
Dít is leuk!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:36 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Oeh
http://www.prorail.nl/Sit(...)aspx?RootFolder=http://www.prorail.nl/SiteCollectionDocuments/Vervoerders/Doc&FolderCTID=0x012000D503CD72512DFB4EBC4200D375676E98
Nou. M'n layout naar z'n grootje en als ik c/p dan krijg ik een Bad request melding. WAT een pret.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou. M'n layout naar z'n grootje en als ik c/p dan krijg ik een Bad request melding. WAT een pret.
| 1 |
Ik wil me verontschuldigen hiervoor, maar mijn mijn browser en of resolutie heb ik nergens last van..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou. M'n layout naar z'n grootje en als ik c/p dan krijg ik een Bad request melding. WAT een pret.
quote:NS en ProRail zetten opblaasbare wachtruimte in
ALKMAAR - De Nederlandse Spoorwegen (NS) en spoorwegbeheerder ProRail gaan een opblaasbare wachtruimte inzetten. Dat heeft een woordvoerster van de NS donderdag gezegd. De tent is opvouwbaar tot een klein pakketje en kan in drie tot vier minuten worden omgetoverd tot een wachtruimte met een doorsnede van 8 meter, waar ongeveer dertig personen in kunnen.
Ads door Google
Campings Sardinië
Boek nu heel voordelig 'n gezellige & mooie camping in Sardinië
VrijUit.nl/Italie
Holtkamper Tenttrailers
De snelste tenttrailers ter wereld. Al 80 jaar aan de top!
www.holtkamper.nl/
Kampeervakantie Nederland
Fietsen-kamperen in Fr., DK. en NL Ideaal voor gezinnen met kinderen.
www.camping-fun.nl
De bedoeling is dat de wachtruimte wordt ingezet op stations waar mensen moeten wachten omdat er calamiteiten of werkzaamheden zijn. De tenten worden ingericht met klapbankjes en tafels. Ook is er ruimte voor een informatiestand in de tent. De NS heeft in eerste instantie twee van deze wachtruimtes aangeschaft, die worden ingezet in Noord-Holland.
Als het initiatief aanslaat koopt de NS meer tenten die door het hele land kunnen worden ingezet. Komend weekend worden de opblaastenten voor het eerst ingezet. Dan vinden in Heerhugowaard werkzaamheden aan het spoor plaats.
dat was voor de bedienen van de cateringlift dacht ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:10 schreef Christiaan het volgende:
Ik zag vandaag onderaan in een VIRM (Roze stoelen met driehoekjes, stoffen) in de tweede klas een stoel met aan de zijkant een sleutelgat. Waar dient dat voor?
Dat kloptquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:17 schreef dennistd het volgende:
[..]
dat was voor de bedienen van de cateringlift dacht ik
Niet helemaal dus, zie mijn voorbeeld, er rijden dan vier IC's/uur Utrecht-Driebergen maar verder niks. Stoptreinen alleen tussen Driebergen en Rhenen, en internationaal dus omgeleid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |