It's amazingquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee die was aan het koken met de Flavor Wave!
* Proud2beDiepfries ontkent de 2-3 in de verlenging te hebben geïncasseerd afgelopen woensdag...quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
* Proud2beDiepfries ontkent de 2-3 in de verlenging te hebben geïncasseerd afgelopen woensdag...
* Proud2beDiepfries pas bij het maken van de opstelling er achter kwam dat hij kennelijk uit gewoonte Gorbakalaznikovskiy met bekerregels had uitgedaagd...
* Proud2beDiepfries het zo ook wel best vindt, ook al is hij nu geen poulewinnaar geworden met 7 uit 3...
* Proud2beDiepfries zich afvraagt hoe de organisatie daar over denkt...
* Proud2beDiepfries zich afvraagt of Verbal_Kint het door heeft gehad...
onderschat VK nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
* Proud2beDiepfries ontkent de 2-3 in de verlenging te hebben geïncasseerd afgelopen woensdag...
* Proud2beDiepfries pas bij het maken van de opstelling er achter kwam dat hij kennelijk uit gewoonte Gorbakalaznikovskiy met bekerregels had uitgedaagd...
* Proud2beDiepfries het zo ook wel best vindt, ook al is hij nu geen poulewinnaar geworden met 7 uit 3...
* Proud2beDiepfries zich afvraagt hoe de organisatie daar over denkt...
* Proud2beDiepfries zich afvraagt of Verbal_Kint het door heeft gehad...
* Outpost76 Houd zich er buiten aangezien hij t niet eens is met de stand zoals die staat op de site.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
edit: dus de eigenlijke stand moet 2-2 zijn..![]()
* MrMoon vindt dat Outpost76 dat ook binnenskamers kan houden en is van mening dat dat over iets anders gingquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Outpost76 Houd zich er buiten aangezien hij t niet eens is met de ztand zoals die staat op de site.
Tenzij doelpunten in de verlenging mee tellen... Maar ik vind 2-3 ook wel prima. Ik hoop alleen maar dat daar geen andere nr3 de dupe van wordt dan..quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
edit: dus de eigenlijke stand moet 2-2 zijn..![]()
Nee, Gor is altijd de beste.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tenzij doelpunten in de verlenging mee tellen... Maar ik vind 2-3 ook wel prima. Ik hoop alleen maar dat daar geen andere nr3 de dupe van wordt dan..
Toch niet wanneer Vulture United 1980 wint van FC Vorst? Dan komt eerstgenoemde ook op 6 punten, terwijl FC Vorst en Kristiansund ook op 6 staan...quote:
Dan is dat toch ook niet erg om t hier te melden dat ik t r niet mee eens was als t toch ergens anders over gingquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
* MrMoon vindt dat Outpost76 dat ook binnenskamers kan houden en is van mening dat dat over iets anders ging
Als jij mijn nick zo graag wil zien op je hattrick team pagina.......quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:58 schreef foetre het volgende:
Volgende week weer in het buitenland voor de fokcup
Hap Hap Hapquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan is dat toch ook niet erg om t hier te melden dat ik t r niet mee eens was als t toch ergens anders over ging
Verder zeg ik dan overspelen.
Maar met waarschuwing (net als aan Foetre) ook aan jou volgende keer is t een WO. Komende week dus met Normale regels, op neutrale grond en in Nederland.
Als jij je daar ook in kan vinden dan kan df nog ff een uitnodiging uit doen gaan.
[..]
Als jij mijn nick zo graag wil zien op je hattrick team pagina.......
Wist namelijk niet dat leiden in t buitenland lag.....
quote:Recente bezoekers
Outpost76 21:13
Anoniem 02-03-2009
Ruudt 02-03-2009
rompompom 01-03-2009
Ruudt 01-03-2009
Ik neem aan dat je het tegen mij (en m'n wedstrijd tegen V_K, wat dus niets met foetre of rpp te maken heeft) hebt? Overigens boeit het toch geen drol of het met of zonder bekerregels is? De stand na 90 minuten telt in principe. Het is alleen voor de organisatie k.u.t.ter om te controleren, gezien ze nu het wedstrijdverslag zelf moeten openen ipv op het wedstrijdoverzicht te kijken.. Derhalve dat ik het zelf nog even meld.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan is dat toch ook niet erg om t hier te melden dat ik t r niet mee eens was als t toch ergens anders over ging
Verder zeg ik dan overspelen.
Maar met waarschuwing (net als aan Foetre) ook aan jou volgende keer is t een WO. Komende week dus met Normale regels, op neutrale grond en in Nederland.
Als jij je daar ook in kan vinden dan kan df nog ff een uitnodiging uit doen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |