Hmm, jammer.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:55 schreef guuzvanrevu het volgende:
Maar ook een stuk minder leuk.
Dit was ongeveer wat ik te horen heb gekregen over wat betreft het clearen van Eva's vocalen.quote:
Zonde man!quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:40 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Dit was ongeveer wat ik te horen heb gekregen over wat betreft het clearen van Eva's vocalen.
Reactie (juristen) NOS: Alle voors en tegens hebben we afgewogen. De remix van DJMarcel.nl was een mogelijkheid om het stoffige imago van het NOS-Journaal enigszins aan de kant te schuiven en een mogelijkheid om meer jongeren bij het nieuws te betrekken. Daarentegen staat deze remix haaks op waar de NOS voor staat. We zijn nl. een onafhankelijke en objectieve organisatie. Wij zijn niet het platform om nieuwslezers/-lezeressen te transformeren naar celebrities. Alles wat Eva publiceert in gesproken woord of tekst valt onder het contract dat zij heeft met de NOS. Om deze redenen geven wij geen toestemming de vocalen te gebruiken.
releasen is een no goquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:15 schreef glasbak het volgende:
Ik hoorde een uurtje geleden de kicken mix nog wel op veronica. Mogen hun de stem van eva wel gebruiken dan?
Wanneer alles op één dag af moet... maar bij deze dus de versie de de hele week op den planck heeft gelegen.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:16 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Wanneer alles op één dag af moet... maar bij deze dus de versie de de hele week op den planck heeft gelegen.
Die collega Moose Power-actie van jou was ook geniaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb 'm al gelinkt vanaf 't originele filmpje!
Ja, ik snap nog niet hoe ze zo'n uit z'n verband gerukt verhaal hebben kunnen maken van zo'n korte nieuwssubmitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:00 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Die collega Moose Power-actie van jou was ook geniaal.
In deze nieuwe versie zitten veel verschillende (latin/groovy) lagen, maar helaas niet fatsoenlijk te horen op deze lage internetkwaliteit. Kwalitatief gezien had deze versie een langere levensduur kunnen hebben als de gebannde versie. Versie 1 was daarentegen wel weer lekker agressief.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:49 schreef e-wok het volgende:
deze versie is niet zo goed als de gebannde, maar toch beter dan de andere remix in dit topic
Ik vind 'm wel leuk zo, met Eva er inquote:Op zaterdag 14 maart 2009 04:10 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
In deze nieuwe versie zitten veel verschillende (latin/groovy) lagen, maar helaas niet fatsoenlijk te horen op deze lage internetkwaliteit. Kwalitatief gezien had deze versie een langere levensduur kunnen hebben als de gebannde versie. Versie 1 was daarentegen wel weer lekker agressief.
posten !quote:Op maandag 23 maart 2009 20:52 schreef Siets95 het volgende:
Vandaag stonden er weer beelden online. Van tussen de ene uitzending en de andere, ook de repetities waren te zien! Erg leuk, alleen nu al weggehaald. Maar ik heb de beelden opgeslagen!
aan de toon van je post lijkt het of je net naar beelden van een begrafenis hebt zitten kijkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:45 schreef Grulez het volgende:
Tsja zo zie je maar dat de beelden niet allemaal leuk zijn.
Ze verwijzen er wel naar tochquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:18 schreef alexis_ het volgende:
Geenstijl pakt nu groot uit met een banaan en het jeugdjournaal.
http://www.dumpert.nl/med(...)t_jeugdjournaal.html
http://www.geenstijl.nl/m(...)eisje_speelt_me.html
saillant detail is dat ze aan eva jinek totaal geen aandacht hebben besteed. Ze hebben ook iets hoor....![]()
Hoe gaat het met je nummer?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 04:10 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
In deze nieuwe versie zitten veel verschillende (latin/groovy) lagen, maar helaas niet fatsoenlijk te horen op deze lage internetkwaliteit. Kwalitatief gezien had deze versie een langere levensduur kunnen hebben als de gebannde versie. Versie 1 was daarentegen wel weer lekker agressief.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |