LOL @ 5:28:quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:35 schreef Bakepa het volgende:
Ik heb voor de liefhebber nog materiaal gecaptured!
Niet zo sappig als eerder deze week:) maar dit is van het jeugdjournaal van toen er een stukje daarvan in de tv draait door was gekomen. (bruggetje weerpoes->Marjon de Hond).
Hier groot gedeelte van de repetities van die "geweldige" brug.
 ?
?

quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:49 schreef MaGNeT het volgende:
Mijn innerlijke moraal heeft nog bijna voorkomen dat ik het filmpje maandagavond online zette...
 .
.

Ja ik voelde hem al aankomen. Had eerst een sample gemaakt. Toch maar mn naam op gezet ik dacht je weet maar nooit.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vet man, leuk nummer ookEn vet dat je naam iig genoemd wordt

http://twitter.com/michielveenstra/status/1284830145quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:39 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Zag je me niet zwaaien ?
Hier de aircheck van 3FM:
https://www.yousendit.com/download/U0d4MFhuTmFHa094dnc9PQ

quote:Platenmaatschappij meldt zich per sms over de Boobies-mix die ik net draaide

Voor een schadeclaim? Of een aanbieding?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://twitter.com/michielveenstra/status/1284830145
[..]

Baan opzeggen of een baan erbij nemen voor Marcelquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Voor een schadeclaim? Of een aanbieding?

"thuisknutselaars"quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:50 schreef alexis_ het volgende:

Thankyou. Ja profi is anders.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"thuisknutselaars"

Nou steek die maar in je zak, DJ Marcel.

De koffie rondbrengen bij de NOS.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Baan opzeggen of een baan erbij nemen voor Marcel

2equote:Op donderdag 5 maart 2009 20:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Voor een schadeclaim? Of een aanbieding?

en evas royaltiesquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik neem nog wel contact met je op over de royalties voor PiRANiA en ik.

Houd het in de gatenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik neem nog wel contact met je op over de royalties voor PiRANiA en ik.

Hehe, ik neem genoegen met een gesigneerde singlequote:

een plaatsje op de credits van de hoesquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hehe, ik neem genoegen met een gesigneerde single
Moet DJ Marcel nog wel ff een single uitbrengen

DJ Marcel en de Magnetische Piraniasquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:43 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ja even spannende tijden. Hoe raar iets kan lopen...
Jullie mogen als achtergronddansers in mijn videoclip.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |