MichielV deze dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:58 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ene veenstra gaat hem op 3fm draaien straks.
ok hold onquote:
wil niet al te bijdehand doen natuurlijk...maar volgens mij zingen ze FIJNE FIJNE boobies ipv vuilequote:Op donderdag 5 maart 2009 18:52 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
ok hold on
en dan nog getverderrie.nl / kicken.com / twitter etc.![]()
Ik had deze nog effe geupload:
Wat raar dat daar dan vuile stondquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wil niet al te bijdehand doen natuurlijk...maar volgens mij zingen ze FIJNE FIJNE boobies ipv vuile
Snap er ook niets van....zal de vunsige geest wel zijn geweest van degene die het erop heeft gezetquote:
modjes die tvp postenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
tvp
Ik zie dat er zo'n 36.000 keer naar het originele topic is gekeken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
tvp
hoe is het eigenlijk met de open dirs ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:39 schreef PiRANiA het volgende:
#1 - NOS zet on-ge-editte versie Journaal online
#2 - Omroepen houden OPEN HUIS deel 2
#3 - Omroepen houden OPEN HUIS deel 3
#4 - Omroepen houden OPEN HUIS deel 4
Die werden achter elkaar dichtgegooidquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met de open dirs ?
Het zijn soms net mensenquote:
Ja, ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:51 schreef DJMarcel.nl het volgende:
zit iemand 3fm te luisteren?
Ja ik zag hetquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:59 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ja hoor. Het is in de TV Draait Door uitgezonden.
Gemistquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:59 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ja hoor. Het is in de TV Draait Door uitgezonden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |