abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_236122
LAAT IK OOK MAAR EENS EEN SHIT-TOPICJE AANMAKEN DAN MAAR....

Om te zeiken op Veronica.... zoals we allemaal weten houden ze als een soort F.B.I. (Ik denk Dox Sculder en Fana Mully) dit Forum nauwlettend in de gaten, dus jongens, punt 1:

- Big Brother duurt te kort, en er wordt teveel met familie etc. gelult, laat gewoon die fokkin' beelden zien.

- Ik vind het kunstig dat als ik de hele dag een stream bekijk (waar ik op mn werk ruimschoots de tijd voor krijg) ik 1 dag zie als: 'Dag 1' - 'Dag 2' - 'Dag 3' terwijl het om 1 dag gaat, hoe erg gaat de censureer en edit schaar eigenlijk in die beelden?

- De tijden zijn inderdaad KUT, doe het goed, en doe het langer.

- In Godsnaam, waarom, WAAROM wordt elke dag eerst weer die hele godganse week herhaalt?! Gooi gewoon elke dag verse beelden erin, met net als bij een ECHTE soap eerst een korte introductie + voiceover van wat er aan de hand is!?

Dit zijn mijn op en aanmerkingen.... Jullie weten wel, van the guys die deze goeie animatie hebben gemaakt van de man van Karin:
http://members.xoom.com/noprobz69/InterviewManKarin.zip

Te vinden allemaal op: http://bigmother.tsx.org

Morgen weer nieuwe beelden op Big Mother trouwens, gaan we deze nacht maken, dus let op fans.... en gooi die klote-forum eens vol met onzin bij ons.... Data-rates maken voor ons geen fuck uit, hoeven we nix voor te betalen en alles mag gepost worden....

Thnx en grtz,

Meerhoerman, Doodenrij en Puckzzz

maandag 8 november 1999 @ 20:12:00 #2
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_236123
quote:
op 11-08-1999 om 08:04 PM schreef MiRRoRMaN het volgende: (...)en alles mag gepost worden.(...)
Behalve dat vieze avi'tje van Paul R. die anaal genomen wordt door die golden retrievers. Dat is gewoon niet leuk voor de familie van de betrokken honden.
Haalt gelijk bij rechter.
pi_236124
NEE INDERDAAD!

Dat gaat gewoon te ver.

Grtz,

Meerhoer....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')