Ja, bij mij wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus die "boink" betekent dat je te zwaar bent? Stel je dan zelf een streefgewicht in of hoe werkt dat?
Suckes.quote:
Gebruik je hem gewoon als weegschaal of speel je er ook op?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, bij mij wel.
Ja, je kan zelf een streefgewicht instellen.
Bij mij is dat 10 kg voor 27 Maart omdat je toch íets in moet vullen.
Maar zelf ga ik voor 10 voor 10 April.
Tegen 27 Maart verzet ik die datum wel weer
Weegschaal!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Gebruik je hem gewoon als weegschaal of speel je er ook op?
Waar houd jij je dan mee bezig?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt voor deze taalles, ik leer iedere dag weer van de wijze lessen van je.![]()
Even een vraagje: Sta jij in gala de brandweer op te wachten midden in de nacht?
Hou je bezig met je buufs en je hondjes en kraam niet zoveel onzin uit.
Als het werkt maakt het niks uit. Soms moet/mag je smokkelen, dat heb je zelf bewezen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:29 schreef CarOnline het volgende:
Ja, bij mij wel.
Ja, je kan zelf een streefgewicht instellen.
Bij mij is dat 10 kg voor 27 Maart omdat je toch íets in moet vullen.
Maar zelf ga ik voor 10 voor 10 April.
Tegen 27 Maart verzet ik die datum wel weer
Toedeloequote:Op donderdag 5 maart 2009 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het werkt maakt het niks uit. Soms moet/mag je smokkelen, dat heb je zelf bewezen.
Gewoon doorgaan waar je mee bezig bent en alles zal reg kom.
Ik ga bankhangen en zapppen. Fijne avond allemaal en voor straks welterusten.
Doe nou zo even een foto van dat pijpje dan kan ik gelijk zeggen of het een goeie is of niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:36 schreef Copycat het volgende:
Jullie begrijpen toch ook wel dat dat een aandachtsgeil garpje was om te laten zien hoe stoer ik ben.
Met mijn vrienden en mijn pijpje.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe nou zo even een foto van dat pijpje dan kan ik gelijk zeggen of het een goeie is of niet.![]()
typte hij onder het eten.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:40 schreef Copycat het volgende:
Foto doe ik later. Beloofd.
Het is een metalen trouwens, was jullie goede raad even vergeten. En de houten versies bij de coffeeshop zagen er ook niet uit.
Nou ik heb nog niet getekend ofzo, maar volgens mij is het wel rond!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Hey Liesje, gefeliciteerd met je nieuwe huisje, ik zag de foto's![]()
Is alles al rond of moet het nog officieel worden?
Wie of wat is de eigenaar?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik heb nog niet getekend ofzo, maar volgens mij is het wel rond!
Fantastisch Lies gefeliciteerd! Hopelijk ben je een handige klusser want er is werk zat zo te zienquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik heb nog niet getekend ofzo, maar volgens mij is het wel rond!
Ja dat klinkt best gezellig, alleen wil ik dan wél één of twee vetootjes kunnen uitspreken over de samenstelling van de group. Maar zo werkt dat zeker niet hè?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je kúnt nog meedoen met de grouphug
Neequote:Op donderdag 5 maart 2009 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat klinkt best gezellig, alleen wil ik dan wél één of twee vetootjes kunnen uitspreken over de samenstelling van de group. Maar zo werkt dat zeker niet hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |