Heb jij een voetbal tegen je harses gekregen ? Want ik zie namelijk alleen maar 2 erg geile meiden op die foto staanquote:
Flikker op.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Ach, ik sta wel laatste man, als 4ebe maar niet gaat keepen.
Als bowa coacht en frituurt, dan kun jij keepen en jos laatste man.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Ach, ik sta wel laatste man, als 4ebe maar niet gaat keepen.
Deal.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als bowa coacht en frituurt, dan kun jij keepen en jos laatste man.
Wil net zeggen, die dj en ananas mogen de catering doenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja permban !quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:19 schreef BigKahuna het volgende:
remlof is de scheids waar alle woede op wordt afgereageerd?
EHJ VUILE KANKERSCHEIDS KIJK IS UIT JE OGEN GODVERDOMMEquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:19 schreef BigKahuna het volgende:
remlof is de scheids waar alle woede op wordt afgereageerd?
Natuurlijk, iedereen mag meegenieten, en grunten is leuk maar je krijgt er zo'n keelpijn van, maar het moet eigenlijk niet vanuit je stembanden komen maar vanuit je buik... is beetje lastig om uit te leggenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In het openbaar?![]()
Ik kan echt niet meegrungen, mijn stem klinkt toch al zo vertiefd.
Ananas is onze frituurexpert.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kunstgebit ftw!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, wat heb je nou helemaal aan tanden.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:20 schreef Skylark. het volgende:
-- BP -- Lakitu -- WD
-- RV -- KoP -- BK
----------C_N-------
Skylark (c) - Jos- Devvie --
---------NG-------
WD blijft erin dan kunnen we neuken.
Coach: de_boswachtert
BT en Fas supporterts.
Ananas catering
Ben ook supporter, ik hou BT en Fas wel gezelschap en laat ze spelen met andere ballenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:20 schreef Skylark. het volgende:
-- BP -- Lakitu -- WD
-- RV -- KoP -- BK
----------C_N-------
Skylark (c) - Jos- Devvie --
---------NG-------
WD blijft erin dan kunnen we neuken.
Coach: de_boswachtert
BT en Fas supporterts.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Overigens vind ik wel dat het KLB elftal met aan elkaar gebonden benen moeten spelen, anders is het niet eerlijk tegen die mongolen van ONZ.
Ik ben de van Bronckhorst.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:21 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben de rechtshalf die een aantal keer per wedstrijd óver de rechtsbuiten gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |