Ik zelf prefereer Noorwegen van die 2 , hoewel ik zelf Zweden nog hoger inschatquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:04 schreef Darkestrah het volgende:
Even een simpele vraag:
In de metalwereld is Noorwegen toch dúidelijk wel de betere boven Finland?
[..]
Ik vind nog steeds dat ik gelijk heb.
Joah, we kwamen tot de conclusie dat (even generaliserend) black meer uit Noorwegen komt, en death en folk uit Finland. Uitzonderingen daar gelaten.quote:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:08 schreef Arcturus het volgende:
hoewel ik zelf Zweden nog hoger inschat
fuck zweden, finland heeft de beste death metalquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:08 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Joah, we kwamen tot de conclusie dat (even generaliserend) black meer uit Noorwegen komt, en death en folk uit Finland. Uitzonderingen daar gelaten.
Vind je? Raad mij dan eens wat goede finse death aanquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
fuck zweden, finland heeft de beste death metal
Het is inderdaad wat afhankelijk van je voorkeur, maar met Emperor, Enslaved, Borknagar, etcetera wint Noorwegen voor mij toch met gemak.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:08 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Joah, we kwamen tot de conclusie dat (even generaliserend) black meer uit Noorwegen komt, en death en folk uit Finland. Uitzonderingen daar gelaten.
En dan ben je Burzum,Mayhem,Immortal,Satyricon en 1349 nog vergetenquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is inderdaad wat afhankelijk van je voorkeur, maar met Emperor, Enslaved, Borknagar, etcetera wint Noorwegen voor mij toch met gemak.
Burzum vind ik bagger, Mayhem gaat nog wel en die andere 3 was ik inderdaad vergeten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:00 schreef Arcturus het volgende:
[..]
En dan ben je Burzum,Mayhem,Immortal,Satyricon en 1349 nog vergeten
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:13 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Vind je? Raad mij dan eens wat goede finse death aan?
Immortal vind ik dan weer niks..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Burzum vind ik bagger, Mayhem gaat nog wel en die andere 3 was ik inderdaad vergeten.
Qua echt geniale bands kom ik niet verder dan Pestilence en Asphyx. En voor zover ik de muziek ken is Phlebotomized ook redelijk brilliant.quote:
En dan Nile als ava hebben.quote:
Ik maakte een geintjequote:
Gelukkig.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:59 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik maakte een geintjeNederland heeft wel een paar goede DM bands (Pestilence, The Monolith Deathcult, Sinister, Thanatos), maar Amerika heeft er meer.
Youth against Christ.quote:
Monoclit befcultquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:59 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik maakte een geintjeNederland heeft wel een paar goede DM bands (Pestilence, The Monolith Deathcult, Sinister, Thanatos), maar Amerika heeft er meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |