Cool , ik ben een keer naar de concurrent geweest, Celtic.Wat een sfeer kunnen die gasten maken zegquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de dag. Steeds meer zin in trip naar Edinburgh
.
Het is alleen jammer dat het beeld van de engelse is dat ze alleen komen rellen bij internationale wedstrijdenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Cool , ik ben een keer naar de concurrent geweest, Celtic.Wat een sfeer kunnen die gasten maken zeg
Enige minpuntje was dat Ajax uitgeschakeld werd![]()
Omdat ik weet wat voor beeld je van me hebt. Sport intereseert me nou eenmaal niet, ik heb andere interesses. Eigenlijk zal het me een biet zijn wat anderen daarvan denken, en of anderen het nou wel verbaast of niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat nou niet
Dat beeld klopt dan ook wel aardigquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat het beeld van de engelse is dat ze alleen komen rellen bij internationale wedstrijden
Vertel mij is wat voor beeld ik van jou heb, dan ga ik zak popcorn pakkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:35 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Omdat ik weet wat voor beeld je van me hebt. Sport intereseert me nou eenmaal niet, ik heb andere interesses. Eigenlijk zal het me een biet zijn wat anderen daarvan denken, en of anderen het nou wel verbaast of niet.
Diepzinnig, huh? ;-)
Herkenbaar, ik vind er ook geen zak aan om naar een stel rondrennende mensen te kijken + een stadion vol mensen dat zich als een debiel gedraagt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:35 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Omdat ik weet wat voor beeld je van me hebt. Sport intereseert me nou eenmaal niet, ik heb andere interesses. Eigenlijk zal het me een biet zijn wat anderen daarvan denken, en of anderen het nou wel verbaast of niet.
Diepzinnig, huh? ;-)
Alsof ajax altijd even lief is als ze in het buitenland spelenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat beeld klopt dan ook wel aardig.In Amsterdam was het ook een zootje met die Schotten, thuis houden ze zich nog redelijk in.
Hmm, ik denk één of andere saai figuur die de hele dag eigenlijk niks doet, maar wel álles afkraakt, irritant is (moet ik nog heel even doorgaan?) No offense..quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vertel mij is wat voor beeld ik van jou heb, dan ga ik zak popcorn pakken
Wij zijn engeltjesquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alsof ajax altijd even lief is als ze in het buitenland spelen
Ik volg van voetbal alleen de internationale wedstrijden en nederlands elftal, beetje schaatsen (sprint), beetje handbal , de rest kan mij kortstondig boeien.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik vind er ook geen zak aan om naar een stel rondrennende mensen te kijken + een stadion vol mensen dat zich als een debiel gedraagt.
Godzijdank! Eindelijk iemand die het begrijpt. Neem nou voetbal.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik vind er ook geen zak aan om naar een stel rondrennende mensen te kijken + een stadion vol mensen dat zich als een debiel gedraagt.
Denk dat je het mis hebt qua beeldquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:37 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hmm, ik denk één of andere saai figuur die de hele dag eigenlijk niks doet, maar wel álles afkraakt, irritant is (moet ik nog heel even doorgaan?) No offense..
Maak je radio, moet je hopen dat mensen net op jou afstemmenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Godzijdank! Eindelijk iemand die het begrijpt. Neem nou voetbal.
Hebben ze die kutbal eens, en dan schoppen ze hem weer weg..
Fijn omdat te weten, dan heb ik weer iets bijgeleerd, he? ;-)quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat je het mis hebt qua beeld
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij gebruikt ook alles om lekker te kunnen zuipen, heerlijk een excuus drinker.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:40 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Fijn omdat te weten, dan heb ik weer iets bijgeleerd, he? ;-)
dan is wel een lekker wijntjequote:Op donderdag 5 maart 2009 19:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Hoewel. Dat zuipen valt nog heel erg mee. Er gaan weken voorbij dat ik geen bier drink
.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Roosmarijn Reijmer gaat de komende tijd het programma 'Nachtdienst' presenteren bij de AVRO op Radio 1. 'Nachtdienst' is in de nacht van zaterdag op zondag te horen van 01:00 tot 07:00 uur. Reijmer zal de laatste drie uur voor haar rekening nemen. Ze neemt deze uren tijdelijk over van Marjolein Dekkers, die vanwege privé-omstandigheden tijdelijk niet te horen zal zijn.
Naast 'Nachtdienst' blijft Roosmarijn Reijmer ook te horen op 3FM. Daar presenteert ze in de nacht van donderdag op vrijdag tussen 01:00 en 04:00 uur een eigen programma. Tevens is ze lid van de muziekredactie van 3FM.
"Nachtdienst is een talkradio programma gebaseerd op persoonlijke verhalen van luisteraars dat al meer dan een kwart eeuw bestaat. Als ik de verhalen van Astrid de Jong (die het programma eerder een tijdje presenteerde, red.) mag geloven, is het een waanzinnig leuk programma om te maken", aldus Reijmer.
er zitten ook half gestoorden in het stadion, die meer bagger uit hun mond laten komen dan een baggerbedrijf in 1 week kan uitbaggerenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk altijd dat beeld van mensen, die niet van voetbal houden, die mensen die er wel van houden en naar het stadion gaan als debielen beschrijven of van debiel gedrag beschuldigen
Er zijn meer debielen buiten het stadion dan erinquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk altijd dat beeld van mensen, die niet van voetbal houden, die mensen die er wel van houden en naar het stadion gaan als debielen beschrijven of van debiel gedrag beschuldigen
Dat sowiesoquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jammer dat ze ook op 3FM blijft, ik vind haar 1 van de meest overschatte dj's van 3FM
Eindelijk eens een medestanderquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat sowieso
En sinds die mail naar RobertJan + het verneuken van de playlist van MoveYourAss moet ik er helemaal niks meer van hebben
Beetje jammer. Doe mij die Martijn Rosdorff maar. En die Astrid de Jongquote:
Idd. En met de komst van al dat 'talent' van Slam!FM zie ik 't donker in. Denk dat die remix-meuk met Robbie Williams een voorbode is van de crap die voortaan op 3FM gedraaid gaat worden. Denk dat het tijd wordt voor een nieuwe zendercoördinator die de taak van de publieke omroep weer es goed onder de aandacht brengt en ook daarnaar handelt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Eindelijk eens een medestander![]()
Sowieso iemand die in de muziekredactie van 3FM zit en er voor zorgt dat er zoveel bagger op de zender komt moet ik al niet
Zelfs ik heb very high met jou en als ik jouw muzieksmaak bekijk had very low veel meer voor de hand gelekenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar ik lijk tegenwoordig wel bij bijna iedereen 'VERY HIGH' te krijgen...
Graag gedaan, Super de Boer!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dank voor het delen van deze activiteit.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Your musical compatibility with marikejager is VERY HIGH
quote:marikejager
10 plays
25 Artists
Ik ben sowieso niet heel erg aanwezig hier, dus aan mij mis je niet veelquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo wie is de mol weer, loopt het topic weer leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |