Klinkt heeeeel bekendquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik krijg altijd last van hooikoorts en dan en je het wel aardig zat na 20 keer niezen
Blijft gewoon kut, dat zijn echt de enige ziektekosten die ik in een jaar maak. Hooikoortsmedicijnenquote:
Bij mij werken de meeste anti histamine ook totaal niet, ik blijf wisselen elk jaarquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Blijft gewoon kut, dat zijn echt de enige ziektekosten die ik in een jaar maak. Hooikoortsmedicijnen
Bij mij werkt het gelukkig wel aardig. Soms wil het nog wel eens extreme vormen aannemen, maar over het algemeen mag ik niet klagen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij mij werken de meeste anti histamine ook totaal niet, ik blijf wisselen elk jaar
Ik ook niet per definitie hoor, maar het komt wel eens lekker uitquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Slaapkop
En nee, ik wil geen vriendin die pas om 1800 thuis komt
ja, maar ik ben op mijn liefst als ik slaapquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Slaapkop
En nee, ik wil geen vriendin die pas om 1800 thuis komt
we moeten nu toch al bij 861 wezen in mijn ogen?quote:
Ik ben het niet vaak met je eens, maar nu welquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:16 schreef dekkered het volgende:
[..]
we moeten nu toch al bij 861 wezen in mijn ogen?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ach, van mij mag je het ook wel verwachten
Verder nog, kijk maar eens naar de geopende SES SC topicsquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:16 schreef dekkered het volgende:
[..]
we moeten nu toch al bij 861 wezen in mijn ogen?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:18 schreef Daph_ het volgende:
Mijn begeleider kwam om half 9 aankakken en gaat nu alweer naar huis toe
Weet ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ook niet per definitie hoor, maar het komt wel eens lekker uit
Die man is interim.. Hij zegt dat er geen werk is en dattie daarom naar huis gaatquote:
had ik waarschijnlijk ook gedaanquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik doe gewoon een deel verder dan degene die ik gesloten heb
vervelend ventje jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die man is interim.. Hij zegt dat er geen werk is en dattie daarom naar huis gaatTerwijl hij is ingehuurd omdat hij de assistenten moet helpen bij eventuele vragen enzo.. Dat kan dus de komende week niet, want meneer komt ook pas donderdag weer
En dan wel tegen mij zeggen dat ik allebei de administraties af moet hebben en de bijlagen daarvan ook.. Terwijl ik er maar twee dagen in de week ben
Kneus
Is ook goed hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik doe gewoon een deel verder dan degene die ik gesloten heb
Maakt ook eigenlijk niet uit toch? Als we maar plezier hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is ook goed hoorMaar eigenlijk moeten we geloof ik al op # 863 of zelfs # 864 moeten zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |