Klinkt heeeeel bekendquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik krijg altijd last van hooikoorts en dan en je het wel aardig zat na 20 keer niezen
Blijft gewoon kut, dat zijn echt de enige ziektekosten die ik in een jaar maak. Hooikoortsmedicijnenquote:
Bij mij werken de meeste anti histamine ook totaal niet, ik blijf wisselen elk jaarquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Blijft gewoon kut, dat zijn echt de enige ziektekosten die ik in een jaar maak. Hooikoortsmedicijnen
Bij mij werkt het gelukkig wel aardig. Soms wil het nog wel eens extreme vormen aannemen, maar over het algemeen mag ik niet klagen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij mij werken de meeste anti histamine ook totaal niet, ik blijf wisselen elk jaar
Ik ook niet per definitie hoor, maar het komt wel eens lekker uitquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Slaapkop
En nee, ik wil geen vriendin die pas om 1800 thuis komt
ja, maar ik ben op mijn liefst als ik slaapquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Slaapkop
En nee, ik wil geen vriendin die pas om 1800 thuis komt
we moeten nu toch al bij 861 wezen in mijn ogen?quote:
Ik ben het niet vaak met je eens, maar nu welquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:16 schreef dekkered het volgende:
[..]
we moeten nu toch al bij 861 wezen in mijn ogen?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ach, van mij mag je het ook wel verwachten
Verder nog, kijk maar eens naar de geopende SES SC topicsquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:16 schreef dekkered het volgende:
[..]
we moeten nu toch al bij 861 wezen in mijn ogen?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:18 schreef Daph_ het volgende:
Mijn begeleider kwam om half 9 aankakken en gaat nu alweer naar huis toe
Weet ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ook niet per definitie hoor, maar het komt wel eens lekker uit
Die man is interim.. Hij zegt dat er geen werk is en dattie daarom naar huis gaatquote:
had ik waarschijnlijk ook gedaanquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik doe gewoon een deel verder dan degene die ik gesloten heb
vervelend ventje jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die man is interim.. Hij zegt dat er geen werk is en dattie daarom naar huis gaatTerwijl hij is ingehuurd omdat hij de assistenten moet helpen bij eventuele vragen enzo.. Dat kan dus de komende week niet, want meneer komt ook pas donderdag weer
En dan wel tegen mij zeggen dat ik allebei de administraties af moet hebben en de bijlagen daarvan ook.. Terwijl ik er maar twee dagen in de week ben
Kneus
Is ook goed hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik doe gewoon een deel verder dan degene die ik gesloten heb
Maakt ook eigenlijk niet uit toch? Als we maar plezier hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is ook goed hoorMaar eigenlijk moeten we geloof ik al op # 863 of zelfs # 864 moeten zitten
Dat sowiesoquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maakt ook eigenlijk niet uit toch? Als we maar plezier hebben
volumineus toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nogal.. Het is dat hij zo volumieus (hoe spel je dat?) is, anders...
Denk ik wel dat ik me tegen zijn houding had verzetquote:
Zou ik ook een schurft hekel aan hebben hor...quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Denk ik wel dat ik me tegen zijn houding had verzet![]()
Hij gooit ook vertrouwelijke papieren gewoon in de prullenbak, terwijl we daar een speciale papierbak voor hebben
En hij haalt nooit drinken voor mij terwijl ik wel iedere dag van die stinkkoffie voor hem kan halen!!
Zo, dat moest er even uit
Is dat die vervelend collega met dat drinken halen ook nog?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Denk ik wel dat ik me tegen zijn houding had verzet![]()
Hij gooit ook vertrouwelijke papieren gewoon in de prullenbak, terwijl we daar een speciale papierbak voor hebben
En hij haalt nooit drinken voor mij terwijl ik wel iedere dag van die stinkkoffie voor hem kan halen!!
Zo, dat moest er even uit
ja was niet helemaal zekerquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En stiekem editten terwijl ik je quote
Haha okee dan ligt het niet aan mij.. Hij doet alsof ie alles weet maar ondertussenquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:30 schreef dekkered het volgende:
[..]
Zou ik ook een schurft hekel aan hebben hor...
Ik heb twee van die collega'squote:Op donderdag 5 maart 2009 09:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Is dat die vervelend collega met dat drinken halen ook nog?
Dat is je geirriteerde houding mijns inziens volledig terecht
[..]
ja was niet helemaal zeker
Die op je stage lijkt dan nog wel mee te vallen dan. Zeker als hij nu ook eens wat drinken gaat halenquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb twee van die collega's![]()
Begeleider op kantoor (werk): die man die nu alweer naar huis is (hij zegt doodleuk dat ie gaat sporten)
Collega op stage: jongen die maandag en vrijdag naast me zit.. Maar die is wel aardig in ieder geval. En geeft geen bevelenEn hij heeft vorige week drinken voor me gehaald
Zitten er hier op het bedrijf waar ik stage loop ook van dat soort mensen (van men pa gehoordquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha okee dan ligt het niet aan mij.. Hij doet alsof ie alles weet maar ondertussen
Volgens mij heb je daar gelijk in jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die op je stage lijkt dan nog wel mee te vallen dan. Zeker als hij nu ook eens wat drinken gaat halen
Maar die begleider is volgens mij gewoon een genuine rotzak
Zelf nog niet ontdekt?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:36 schreef dekkered het volgende:
[..]
Zitten er hier op het bedrijf waar ik stage loop ook van dat soort mensen (van men pa gehoord)
Dat klinkt wel heel erg of je in een donker keldertje zit te beunenquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:39 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met mensen te maken
Ik zit alleen op een kantoor, en heb alleen met de ICT beheerder te maken en met mijn stagebegeleider.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel erg of je in een donker keldertje zit te beunen
Nietusquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jezus Daph_ jij gaat echt voor die 400 vandaag hè
Vandaag werk, morgen weer stagequote:Op donderdag 5 maart 2009 09:43 schreef Psychonikeo het volgende:
Trouwens Daph_ zit je nou vandaag op je stage of op je werk?
Niet je laptop mee nemen hequote:Op donderdag 5 maart 2009 09:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga me straks eens een partij lekker douchen jongens
zo leuk?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik zou toch vaker op deze pagina moeten terugkomen
Niet grappig, ik had januari en februari al gedaan, blijkt maand maart opeens van een andere rekening te zijnquote:
Doe je een duale studie dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vandaag werk, morgen weer stage![]()
Schema:
Maandag: stage
Dinsdag: stage
Woensdag: werk
Donderdag: werk
Vrijdag: stage
de eikels!quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet grappig, ik had januari en februari al gedaan, blijkt maand maart opeens van een andere rekening te zijnHebben ze die er verkeerd ingestopt
Nah ik zie dit eigenlijk gewoon als een soort aanvulling op mijn stage omdat ik geen echte accountancyopdracht heb. Bij mij betekent stage gewoon scriptie schrijvenquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ja, ik deed in mijn stageperiodes gewoon 5 dagen stage lopen. Dus vandaar..
het zijn 2 aparte bedrijven dan of niet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nah ik zie dit eigenlijk gewoon als een soort aanvulling op mijn stage omdat ik geen echte accountancyopdracht heb. Bij mij betekent stage gewoon scriptie schrijvenOp werk doe ik dan dingen voor klanten
![]()
Eigenlijk moet ik ook voltijd stage lopen, dus ik tel dit gewoon op bij mijn "stageuren"
Ik vond het ook niet grappig hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet grappig, ik had januari en februari al gedaan, blijkt maand maart opeens van een andere rekening te zijnHebben ze die er verkeerd ingestopt
Technisch gezien wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:54 schreef dekkered het volgende:
[..]
het zijn 2 aparte bedrijven dan of niet?
aaah ok, volgens mij had je dat wel eens verteld jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nah ik zie dit eigenlijk gewoon als een soort aanvulling op mijn stage omdat ik geen echte accountancyopdracht heb. Bij mij betekent stage gewoon scriptie schrijvenOp werk doe ik dan dingen voor klanten
![]()
Eigenlijk moet ik ook voltijd stage lopen, dus ik tel dit gewoon op bij mijn "stageuren"
Okee dan is het goedquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet grappig hoor
Ik vertel het graag nog een keer hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
aaah ok, volgens mij had je dat wel eens verteld ja
ik hoor je gewoon graagquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vertel het graag nog een keer hoor
Ja en dan heb ik zo'n hele opgewonden stem die het zegtquote:
Hahahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja en dan heb ik zo'n hele opgewonden stem die het zegt
Laat me nou proberen complimentjes te maken
quote:
hoiquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:59 schreef drumstickNL het volgende:
* drumstickNL zit zich ook op school te vervelen..
Nou ja.. aan de ene kant is het ook wel fijn dat ik weet wanner ik het fout doe natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahaha
Okee ik zal het je laten proberen goed
Ajax-Marseille gok ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hey jij![]()
Waar wil je kaartjes voor hebben dan?
Hey mede-directielidquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hey jij![]()
Waar wil je kaartjes voor hebben dan?
Ajaxquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het blijft een populaire club hè
Zozo, toe maar. Wat kost dat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:03 schreef jna het volgende:
[..]
Hey mede-directielid
Voor Poldervogels tegen FC bal op 't dak.Nee voor Ajax - Marseille
Dat sowiesoquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou ja.. aan de ene kant is het ook wel fijn dat ik weet wanner ik het fout doe natuurlijk
dat je te veel fokt?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
Jeez, ik krijg net een pismail van de manager(overigens niet alleen aan mij gericht maar aan de hele afdeling)
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
Jeez, ik krijg net een pismail van de manager(overigens niet alleen aan mij gericht maar aan de hele afdeling)
Nee dat er teveel uren worden geschreven en te weinig wordt gefactureerdquote:
das kut jaquote:Online ticketshop foutmelding
Het reserveringssysteem is op dit moment te druk. Probeer het later nog eens.
Hehe, ja ach. Hoe het op de werkvloer gaat, zo gaat het niet bij de bazenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee dat er teveel uren worden geschreven en te weinig wordt gefactureerdOfwel: Wij moeten harder werken.
Als ze nou slim zijn doen ze: we factureren de extra uren ook
Normaal gebeurt dit alleen bij een populaire uitwedstrijd. Dit is de eerste keer bij een thuiswedstrijdquote:
hmm ok.. ik zal ook eens iemand smsen die vaak naar ajax gaat, misschien kan die een extra kaartje regelen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:15 schreef jna het volgende:
[..]
Normaal gebeurt dit alleen bij een populaire uitwedstrijd. Dit is de eerste keer bij een thuiswedstrijd
Ja, tijd geleden dat we 'ver' kwamen in Europa hèquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:15 schreef jna het volgende:
[..]
Normaal gebeurt dit alleen bij een populaire uitwedstrijd. Dit is de eerste keer bij een thuiswedstrijd
Nee dat blijkt maar weer.. Ofwel wij zitten met de gebakken perenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ja ach. Hoe het op de werkvloer gaat, zo gaat het niet bij de bazen
gebakken perenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee dat blijkt maar weer.. Ofwel wij zitten met de gebakken peren
Het is ook wel uniek, weer eens zo ver in europaquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:15 schreef jna het volgende:
[..]
werksequote:Op donderdag 5 maart 2009 10:20 schreef Daph_ het volgende:
Naja ik ga even de bank verder boeken, ik ben pas bij april en als ik het zo bekijk heb ik nog maar 4 uur voor de rest van de klus
Tot straks
Succes, werkzequote:Op donderdag 5 maart 2009 10:20 schreef Daph_ het volgende:
Naja ik ga even de bank verder boeken, ik ben pas bij april en als ik het zo bekijk heb ik nog maar 4 uur voor de rest van de klus
Tot straks
Vroeger was het gesneden koekquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het is ook wel uniek, weer eens zo ver in europa
Wanneer komt die regeling dan? Is dat bekend?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Vroeger was het gesneden koek
Misschien maar snel die 6+5 regeling invoeren, denk dat dat wel goed is voor het Nederlands voetbal
* Nico knuffelt Paula en wrijft even stevig over dr rugquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Nicooooooooooo![]()
![]()
Knuffel? Ik heb het koud
Volgens mij is het er nog niet doorheen. Kan zomaar zijn dat die dus helemaal niet komt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wanneer komt die regeling dan? Is dat bekend?
* Puala genietquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
* Nico knuffelt Paula en wrijft even stevig over dr rug
Alles goed, alleen ontzettend koudquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
query![]()
voor de rest alles goed hier
bij u ook?
Dat zal best ja. Wordt er ook nog gewoon via de postkantoren verkocht of is het tegenwoordig alleen nog maar online?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:37 schreef jna het volgende:
[..]
Zal je zien dat dalijk alle goekdope kaartjes weg zijn
alleen nog bij primeraquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat zal best ja. Wordt er ook nog gewoon via de postkantoren verkocht of is het tegenwoordig alleen nog maar online?
Ja, maar die gaan altijd als eerste weg natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:37 schreef jna het volgende:
[..]
Zal je zien dat dalijk alle goekdope kaartjes weg zijn
No shit sherlock.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, maar die gaan altijd als eerste weg natuurlijk
Dan had je nog eerder in moeten loggenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:43 schreef jna het volgende:
[..]
No shit sherlock.Daarom wilde ik er ook vroeg bij zijn
Mensen die het vanaf half 9 al proberen hebben ook nog niksquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan had je nog eerder in moeten loggen
Mooie uitspraak altijd: No shit Sherlock
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:46 schreef jna het volgende:
[..]
Mensen die het vanaf half 9 al proberen hebben ook nog niks
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:47 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar.. geen iDeal bij me en geen credit card...
Ik bestel eerst m'n eigen kaart want als ik nu weer terug ga loopt alles weer in de soep denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:50 schreef Psychonikeo het volgende:
zucht
grats jna.. Je wil er niet 1 kaartje voor mij bij doen misschien?
Dat lijkt me verstandigquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:52 schreef jna het volgende:
[..]
Ik bestel eerst m'n eigen kaart want als ik nu weer terug ga loopt alles weer in de soep denk ik
ongelooflijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:53 schreef jna het volgende:
Beste Ajacied,
Er is een fout opgetreden! Excuses voor het ongemak. Probeer het a.j.b. opnieuw.
KRIJG DE VETTYFUS IN JE LINKER HARTKLEP
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:53 schreef jna het volgende:
Beste Ajacied,
Er is een fout opgetreden! Excuses voor het ongemak. Probeer het a.j.b. opnieuw.
KRIJG DE VETTYFUS IN JE LINKER HARTKLEP
wat een grafsysteemquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:56 schreef jna het volgende:
is m'n winkelwagen weer leeg
AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
ja, al vanaf 9.30 nog stopquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:57 schreef Milou__ het volgende:
Zit je gewoon kaartjes te bestellen tijdens je stage?
Klinkt wel als een mooie wedstrijdquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:04 schreef jna het volgende:
[..]
Ajax - Marseille
voorspelbare reactie 1: Ajax![]()
voorspelbare reactie 2: Vitesse
pm gestuurdquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:02 schreef jna het volgende:
Nico, kijk ff welk vak je wilt en pm je barcode ff
Je mag hier komen zittenquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:06 schreef Daph_ het volgende:
Stomme stagiaire die tegenover me zat is gewoon ergens anders gaan zitten![]()
Je zit aan blokken van vier:
Collega 1 zit bij een klant vandaag
Collega 2 is om kwart over 9 naar huis gegaan
Collega 3 is eerder genoemde stomme stagiaire
Ze willen niet bij me zitten
Dan is ze je niet waard! Don't even bother!quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:06 schreef Daph_ het volgende:
Stomme stagiaire die tegenover me zat is gewoon ergens anders gaan zitten![]()
Je zit aan blokken van vier:
Collega 1 zit bij een klant vandaag
Collega 2 is om kwart over 9 naar huis gegaan
Collega 3 is eerder genoemde stomme stagiaire
Ze willen niet bij me zitten
Ja joh, kom op, het is toch nice dat ajax door is. Daar hoef ik echt niet over te zeiken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Liefquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan is ze je niet waard! Don't even bother!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja joh, kom op, het is toch nice dat ajax door is. Daar hoef ik echt niet over te zeiken.
Kijk als Vitesse nou door was, dan was ik helemaal los gegaan.. maar ik gun het ajax ook wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heel goed lieverd
Was jij er nog niet?quote:![]()
knuffelquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[..]
Lief
Ik vind het echt een stomme stagiair.. Hij zegt de hele godganse dag niks en alsie klanten moet bellen die nog niet betaald hebben en de klanten vragen waarom hij ze belt zegt ie "Ja dit is ook maar wat ze tegen mij zeggen"
Dit is zooo niet mijn dag vandaag
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[..]
Lief
Ik vind het echt een stomme stagiair.. Hij zegt de hele godganse dag niks en alsie klanten moet bellen die nog niet betaald hebben en de klanten vragen waarom hij ze belt zegt ie "Ja dit is ook maar wat ze tegen mij zeggen"
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:12 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik ben altijd bij je in gedachten
sorry.. ik heb die invloed op vrouwenquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het wordt weer een beetje nat hier
[..]
690099614quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
pm ff je bankgegevens, dan maak ik het vanavond over.
wauwie, gezellig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Als je in gedachten altijd bij me bent, dan zit je binnenkort ook met me in de Arena dus
Ik heb geen problemen met de Gelredomequote:Op donderdag 5 maart 2009 11:16 schreef Puala het volgende:
[..]
wauwie, gezellig.
Is het omgekeerd ook zo?
Zondag zit je dan in Volendam hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met de Gelredome
De heerlijke geur van Vis. Nogal logisch dat die mensen kilo's coke per weekend snuiven, ze willen zo snel mogelijk niet meer kunnen ruikenquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja.. Goeie herinneringen aan
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:20 schreef jna het volgende:
[..]
De heerlijke geur van Vis. Nogal logisch dat die mensen kilo's coke per weekend snuiven, ze willen zo snel mogelijk niet meer kunnen ruiken
whehe.. of met je neus tussen de dijen van Yolanthe duiktquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:20 schreef jna het volgende:
[..]
De heerlijke geur van Vis. Nogal logisch dat die mensen kilo's coke per weekend snuiven, ze willen zo snel mogelijk niet meer kunnen ruiken
Zou die ook een lijntje hebben daar?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
whehe.. of met je neus tussen de dijen van Yolanthe duikt
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
whehe.. of met je neus tussen de dijen van Yolanthe duikt
quote:
Vertel?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja.. Goeie herinneringen aan
neuhquote:
Ik begreep je wel, maar dan nog.. of ze nou wel of geen lijntje heeft, ik duik er tussenquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:25 schreef jna het volgende:
[..]
Een ander lijntje dan coke heik hou m'n neusschotje liever gewoon
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn
Jawel, je keek.
Laat ons even. We hebben net kaartjes gekocht, de mannelijke testosteron giert nog door ons lichaam.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:28 schreef jna het volgende:
[..]
Yes we can!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn
Nee nogal logisch, die laten we achter in dat inteelt dorpquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Is goed.
Maar Jan Smit niet. En de rest van de palingen ook niet
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:28 schreef jna het volgende:
[..]
http://barenboos.web-log.(...)bauvanKasbergen.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn
aub![]()
We gaan er gewoon voor zorgen dat wij zo'n groot marktaandeel hebben dat hun niet meer aan de bak komenquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:29 schreef jna het volgende:
[..]
Nee nogal logisch, die laten we achter in dat inteelt dorp
ik begin je steeds meer te mogenquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
We gaan er gewoon voor zorgen dat wij zo'n groot marktaandeel hebben dat hun niet meer aan de bak komen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wellicht zien we binnenkort het lijntje van Yolanthe wel
zijquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
We gaan er gewoon voor zorgen dat wij zo'n groot marktaandeel hebben dat hun niet meer aan de bak komen
Omdat Milou en ik er werken. plus dat we de grootste van Nederland worden (dus stinkend rijk)quote:
En dan gaan we europa in.. Netzo als stage entertainmentquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:34 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat Milou en ik er werken. plus dat we de grootste van Nederland worden (dus stinkend rijk)
over het algemeen heeft ze een goeie smaakquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:35 schreef jna het volgende:
[..]
Wie vind jij dan echt een knappe vrouw?
Niet genoegquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:34 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat Milou en ik er werken. plus dat we de grootste van Nederland worden (dus stinkend rijk)
Europa slaan we over, we gaan meteen worldwidequote:Op donderdag 5 maart 2009 11:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En dan gaan we europa in.. Netzo als stage entertainment
Ik vind d'r gewoon niets. Dom leeghoofd met idiote tieten en een kutstem. Sorry.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
over het algemeen heeft ze een goeie smaak
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:37 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat we leuke "promotieonderhandelingen" voeren
wie?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:38 schreef Puala het volgende:
[..]
ik wil gewoon seks met koert-jan de bruin, dan kom ik er bij.
Het gaat ook niet om gezellig praten in dit gevalquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind d'r gewoon niets. Dom leeghoofd met idiote tieten en een kutstem. Sorry.
Ah nee, wij gaan koert-jan ook niet managenquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:38 schreef Puala het volgende:
[..]
ik wil gewoon seks met koert-jan de bruin, dan kom ik er bij.
http://members.home.nl/me(...)an%20de%20Bruijn.jpgquote:
quote:[..]
Het gaat ook niet om gezellig praten in dit geval
Wie dan allemaal wel? Want als er iets goeds bij zit zal ik er nog is over na denken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ah nee, wij gaan koert-jan ook niet managen![]()
Dat is ook zo'n leeghoofd.
ah.. die zuiplapquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:40 schreef Puala het volgende:
[..]
http://members.home.nl/me(...)an%20de%20Bruijn.jpg
die
[..]
Slechte instellingquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Wie dan allemaal wel? Want als er iets goeds bij zit zal ik er nog is over na denken.
Je gaat toch ook niet als je gaat solliciteren bij een winkel zeggen.. Ik kom alleen als jullie die die en die producten verkopenquote:
Das ander verhaalquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet als je gaat solliciteren bij een winkel zeggen.. Ik kom alleen als jullie die die en die producten verkopen
mwah mwahquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:45 schreef jna het volgende:
Wouter Hamel gingen we ook doen Puala. (die schijnt lekker te zijn hoor ik)
En die doen ze ook alleen omdat Milou die graag wil!quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:45 schreef jna het volgende:
Wouter Hamel gingen we ook doen Puala. (die schijnt lekker te zijn hoor ik)
Veto rechten van de directiequote:Op donderdag 5 maart 2009 11:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
En die doen ze ook alleen omdat Milou die graag wil!
Ik wil bewijs zien. Milou beweert dat ze hem weer naar straight kan neuken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
En die doen ze ook alleen omdat Milou die graag wil!
inderdaad.. daar was grote interesse naarquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wil bewijs zien. Milou beweert dat ze hem weer naar straight kan neuken.
over? te hard gewerkt?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:50 schreef Daph_ het volgende:
Bank is geboekt, heb alleen nog maar 2 uur over ofzo
Ik moest een administratie boeken en vervolgens een bijlage maken (=klein dossiertje met toelichtingen) en voor dat laatste heb ik nog maar 2 uur ofzoquote:
en dat is krap?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik moest een administratie boeken en vervolgens een bijlage maken (=klein dossiertje met toelichtingen) en voor dat laatste heb ik nog maar 2 uur ofzo
Hier!quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:02 schreef jna het volgende:
waar is iedereen? behalve Daph_ (ps. komen de foto's nog?)
Welke foto's?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:02 schreef jna het volgende:
waar is iedereen? behalve Daph_ (ps. komen de foto's nog?)
Ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:08 schreef jna het volgende:
[..]
Nico en ik willen graag meer foto's zien van Daph_
Of je zoekt haar hyves op?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:11 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dr alle 3 heel lief aankijken
heeft ze zich nergens voorgesteld of iets? Daph doet me denken aan daphne, maar dat kan aan mij liggen natuurlijkquote:
Misschien is ze lid van de FOK!-hyve. Dan kun je daar zoekenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:18 schreef jna het volgende:
[..]
Nogal ja, denk niet dat ik dr kan vinden onder "Daph_ van FOK!"
Goeie vergelijkingquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zei de man met als onderschrift: 'Waar bier is, is een weg'
jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:27 schreef Bravebart het volgende:
Maar ze heeft toch al foto's gepostOf ging het specifiek om het zij- en achteraanzicht?
Bij wie?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dat kan ik niet ontkennen. Maar het werkte de vorige keer ook
Nee, is gewoon waarquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is ook kansloos, dus ja goede vergelijking
Okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |