Tja en nu begon het daarstraks met een geintje van we gooien een paar pakjes Drum over de schutting voor Bartje
maar het lijkt me gewoon nog best te realiseren.
Ik weet niet of het mogelijk is om ze er overheen te krijgen maar mischien weten de mensen hier die er geweest zijn of dit te realiseren is.
Ik zag het al helemaal voor me "DZWOINGGG" "BOM" "BOM" "BOM" "BOM" "BOMBOMbombom"
Hey potverdikkie, Willem, k-kijk nou wat er in de tuin wordt gedumpt. Da's een eeeh een blauwe ton, man. D'er zitten allemaal briefies in, man. Anoekieh, er zit een rol wc-papier voor jou bij. En een zakje met tabakszaadjes voor Bart.
WIE heeft er nog goeie dingen die in de blauwe hardplastieken ton moeten van O.M.D. ? dat pakkie sjek steken we er dan ook wel bij, Harrie
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 09 November 1999).]
Er is toch geen Fuck meer aan hier.
Ik kan me wel voorstellen dat je baalt als je wordt verplaatst.
Is voor de moderators natuurlijk ook wennen: twee gedeelten. Echter dit gedeelte van het forum is niet een gedeelte voor alleen onzin. Hier is het gewoon ietjes losser. Hier kunnen de vragen en de ludieke acties besproken worden, dan kan ieder die wil 'discusseren' (en dat doe ik ook nog wel eens) daar terecht. Je idee van OMD is alleen voer voor discussies in de zin van voorstanders en tegenstanders en verder hoe een mogelijke uitvoering van je idee zou kunnen. Het is toch geen schande dat hier te doen? Ik moet zeggen dat ik me erg lekker voel bij de splitsing, en dat ik met veel plezier hier zit. Nu kan het wie weet weer leuk worden op het forum. Gewoon leuk hiero en het 'serieuzere' gedoe daaro. Ik hoop dat je niet wordt afgeschrikt, Harrie. OMB, OMA en de Fish Brother site zijn zeker net zo leuk als Voer voor psychologen. Ik zie het zo: dit is een heel fijn gedeelte van FOK!zine, alwaar de sfeer relaxed en leuk dient te zijn (als het aan mij ligt).
Nog even echt mijn mening wat betreft je OMD idee (en dan niet met ton maar met pakkjes tabak): Ik vind dat we Bart zijn kans moeten geven om te stoppen met roken. Als hij dat wil (hij maakt er echt een happening van namelijk) dan moet dat maar mogen. En wat mij betreft liever geen pogingen om daar van buitenaf weer bemoeienis mee te proberen.
quote:
op 11-09-1999 om 12:44 AM schreef JayBee het volgende:
Heh heh he LOLEn ik dacht toen ik de titel van deze topic las dat je doelde op het vullen van een hardplatieken ton met berichtjes er in en wat spulletjes voor de bewoners, en die dan vanuit een vliegtuig in de tuin donderen of zo.
JB: LOL! Dat was ook mijn eerste gedachte: iemand is zo gefrustreerd geworden door die acties, dat-ie van plan is om een oliedrum over de schutting te kieperen
Murphy
(seen on both sides of the fence)
"En wat doet die kleine houten klaas hier met zijn lange neus? Kon het zeker niet vercroppen dat het sprookjesbos volliep. Choed, dan nie hoor!"
- Marc M.: Cryptagrammen
ik zet 2 pakjes shag in dat hij het niet volhoud en dat hij in de dagboekkamer gaat zitten janken om nieuwe shag.
Als Cyrille blijft komt alles goed.
MrMurphy, Harrie, misschien ontstaat er hier toch een ludiek idee om een grote ton, maar dan met tabak gevuld in de BB tuin te proberen te krijgen? Nee hoor, geintje, enig idee hoeveel een ton (en dan nog niet eens 100 000 kilo) aan tabak kost?
De goede voornemens van Bart om te stoppen met roken, zijn nu alweer gestrand. De poging heeft in totaal nog geen halve dag geduurd. Bart behoort weer bij de rokers-groep. Hij kon het niet laten. “Zo, een trekje en ik voel het meteen weer.”
Het is nu afwachten hoelang het duurt voordat hij een nieuwe poging zal ondernemen.
08/11/99
21:15
dit las ik net op de BB site waar ik overigens maar heel zelden een kijkje neem.
dus het is gewoon een watje
1 dag niet roken ik zou het niet kunnen maar dan moet je niet stoppen. verder vind ik Bart gewoon een toffe gast.
Ik ben al lang geleden weer eens gestopt met roken, en ik hou het vol omdat ik er ondertussen echt van overtuigd ben dat ik het heel vies vind. Bart vind het waarschijnlijk toch nog te veel een fijne gewoonte en ging alleen heel eventjes stoppen omdat dat een gedachtenspinsel van hem was. Valt me van hem tegen. Hij had bij mij veel respect kunnen oogsten door echt te stoppen.
Trouwens de blauwhemden kijken hier gewoon mee, dus als je iets wilt organiseren dan moet je dat eigenlijk niet doen via dit forum. De enige echt kans van slagen heb je als je alleen of met 2 man gaat.
In ieder geval SUCCES!
Hoever is het om over de schutting te komen???
wat nou als we een hele slog shag over die schutting gooien???
Een beetje extragewicht erin en natuurlijk de berichten. is het eigenlijk in het algemeen nog wel mogelijk om iets over die schutting te krijgen ???
Ik begin te twijfelen, ik ben er nooit geweest en waarschijnlijk gaat dat ook niet gebeuren. Jammer had graag meegegaan.
oh ja , Jaybee een ton is maar 1000 Kg , das al een stuk goedkoper dan jouw 100.000 Kg shag
WAAROM staat er een blauw -smiley boven mijn post? Daar had ik niet om gevraagd! Eigenaardig, eigenaardig.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 10 November 1999).]
nu heb ik het bericht van de cockrouch gelezen en lijkt me dat ok , maar om het plan te vervolmaken wil ik wel ff weten hoe we de loep binnensmokkelen ?? die berichtjes kan je toch niet zo lezen lijkt me ??
de voordelen:
1 Ze gaan er niet zo makkelijk bovenop staan waardoor de kans klein is dat er berichten verloren gaan.
2 Ze nemen een beetje de grote aan van een kleine kat dus dan kan Hummie die homofiele kater van d'r gewoon houden.
3 Ze kunnen ze gebruiken als soepvlees, dan kunnen de kippen rustig en ongestoord verder als er weer eens teweinig weekbudget is.
4 Als ze die beesten een paar hapjes krentenbrood geven worden ze zo agressief dat ze te gebruiken zijn als Waakhond tijdens de bestorming van 18 November.
Al met al zie ik geen problemen.
[Dit bericht is gewijzigd door Harrie (Datum 10 November 1999).]
weer een hoop gelul en weinig bier.
[Dit bericht is gewijzigd door Harrie (Datum 10 November 1999).]
quote:Toch moet je iets gedronken hebben beste Harrie. Beestjes?
op 11-10-1999 om 08:17 AM schreef Harrie het volgende: (...)en weinig bier.
quote:Toch moet je iets gedronken hebben beste Harrie. Beestjes?
op 11-11-1999 om 07:24 AM schreef GHaven het volgende:
[QUOTE]op 11-10-1999 om 08:17 AM schreef Harrie het volgende: (...)en weinig bier.
[/quote]
Tja GHaven, 's morgens om 8.15 ben ik niet op mijn best, dan heb ik nog niet eens koffie gehad, en dan draait het allemaal nog niet zo goed, wakker worden weet je wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |